Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אתמול במהלך נסיעה נדלקה לי נורה ברכב (הציור מזכיר מנוע), ועצרתי כ 5 דק' אח"כ שהגעתי ליעד.

בבדיקה בספר רכב מה הנורית אומרת, גיליתי שזו לא נורית מנוע, אלא מערכת פליטה וההמלצה ע"פ הספר היא להנמיך את מהירות הנסיעה, לעצור ולגשת למוסך לפתרון הבעיה.

הרכב הוא VW GOLF MK6 2009 TSI1.4.

כנראה המוסכים עדיין סגורים אחרי החג ורק ביום ראשון יחדשו את הפעילות.

מישהו נתקל בנורה הזאת פעם? יש המלצות?

האם ביום ראשון כדאי לי להזמין גרר שיקח את הרכב למוסך או ליסוע איתו?

 

המוסך נמצא בת"א (מוסך רון) והרכב בפ"ת, נסיעה של כ 20 דק' בערך.

 

לא היה נראה שהיה בעיה מלבד הנורה ברכב, לא חום מנוע, לא הרגשה שונה בנהיגה, לא רעשים... ממש הכל כרגיל.

בדקתי גם שמן/מים והכל נראה תקין...

 

תודה מראש,

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכולם,

 

אתמול במהלך נסיעה נדלקה לי נורה ברכב (הציור מזכיר מנוע), ועצרתי כ 5 דק' אח"כ שהגעתי ליעד.

בבדיקה בספר רכב מה הנורית אומרת, גיליתי שזו לא נורית מנוע, אלא מערכת פליטה וההמלצה ע"פ הספר היא להנמיך את מהירות הנסיעה, לעצור ולגשת למוסך לפתרון הבעיה.

הרכב הוא VW GOLF MK6 2009 TSI1.4.

כנראה המוסכים עדיין סגורים אחרי החג ורק ביום ראשון יחדשו את הפעילות.

מישהו נתקל בנורה הזאת פעם? יש המלצות?

האם ביום ראשון כדאי לי להזמין גרר שיקח את הרכב למוסך או ליסוע איתו?

 

המוסך נמצא בת"א (מוסך רון) והרכב בפ"ת, נסיעה של כ 20 דק' בערך.

 

לא היה נראה שהיה בעיה מלבד הנורה ברכב, לא חום מנוע, לא הרגשה שונה בנהיגה, לא רעשים... ממש הכל כרגיל.

בדקתי גם שמן/מים והכל נראה תקין...

 

תודה מראש,

שלום רב.

כל מה שעליך לעשות הוא להכניס את הרכב למוסך, שיבדוק בעזרת סורק תקלות מהי התקלה.

לכל תקלה יש קוד תקלה+הסבר תקלה.

×
×
  • תוכן חדש...