Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה: קומפוננט Morel-Dotech Ovation;מגבר KICKER ZX650.4; סאב LIGHTNING AUDIO


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה: הציוד משומש - ירד מהקליאו שלי שנמכרה.

 

סט קומפוננט Morel - Dotech Ovation , ב- 600 ש"ח.

 

מגבר KICKER - ZX650.4, ב- 600 ש"ח.

 

סאב LIGHTNING AUDIO - BOLT + תיבה (התיבה ראתה כבר ימים טובים יותר) - 400 ש"ח.

 

מחיר קומפלט: 1400 ש"ח.

 

תמונות יעלו בקרוב.

 

אלי.

פורסם

מצ"ב תמונות עדכניות של הציוד.

 

כל הציוד במצב מעולה, פרט לבלאי ויזואלי קל מאוד משימוש סביר בלבד שהשתדלתי להדגיש בתמונות.

הסאב כחדש במצב מעולה, הרמקול שמור בתיבה עם גריל מהיום הראשון, הכיסוי החיצוני של התיבה מעט בלוי.

 

אלי.

IMG_20130923_131944.jpg

IMG_20130923_132132.jpg

IMG_20130923_132138.jpg

IMG_20130923_231342.jpg

IMG_20130923_231404.jpg

IMG_20130922_224544.jpg

פורסם

הקפצה והבהרה (שאלות שחזרו על עצמן):

 

המגבר תקין לחלוטין, ללא כל פגם מכאני.

מעולם לא נפתח / נפל / נפגם.

 

הסאב הינו 12" במצב מצויין - היה מוגן בתיבה עם גריל מהיום הראשון.

 

מחיר המגבר - סופי, הסאב - גמיש :wink:

 

זמין באזור: ראשון לציון, תל אביב, חולון ובת ים - בימים שונים במהלך השבוע, בתיאום מראש.

 

אלי.

×
×
  • תוכן חדש...