Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4435587,00.html

 

כל מלה בסלע בכתבת התשובה הר"מ.

 

אנשים לומדים מקצועות קקמייקה במכללות סוג ז' תוך התעלמות ממצב שוק העבודה ,

הם רוצים מיד לקבל משכורות עתק, לטוס כמה פעמים בשנה לחו"ל, להחליף סלולרי פעמיים בשנה, לאכול בלי סוף במסעדות יוקרה בתל אביב וכמובן לרכוש דירה ונאה להם רק באזור המרכז.

 

אחרי כל זה הם בוכים.

 

השוואת המחירים מול ברלין זו דמגוגיה זולה כי לא צויין איזה קפה נמס (אפילו טייסטרס צ'וייס עולה היום 29.99 ובמבצעים 19.99)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באופן ספציפי, הטבלה שהביא ניר תלושה מהמציאות (100 גרם קפה, נו באמת, שטויות).

 

בגדול, עבור מי שקונה אוכל גרמני (יענו, בלי ירקות :lol: )

הסל זול יותר שם בהשוואה לארץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ירקות ופירות בארץ כבר מזמן לא זולים, לא בהשוואה ללפני מספר שנים בודדות ולא בהשוואה למחירים באירופה.

 

תוסיף לזה את העובדה שהסחורה באירופה היא סוג א' (גם מבחינת המראה וגם מבחינת הטעם) והסחורה שמשווקים לנו בארץ היא סוג ג' ומטה, אז זה בכלל מעצבן!

 

שהיתי עכשיו עשרה ימים בצפון איטליה, קנינו הרבה אוכל (פירות/ ירקות/ מוצרי חלב/ מאפים/ בשרים וכו') והמחירים שם זולים בעשרות אחוזים!!!

 

הפליאו לעצבן משחות שיניים סנסודין ופרדונטקס שנמכרה ללא כל מבצע ב 1.99 אירו, בארץ הן עולות לי 25 ש"ח!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה לדבר על אירופה, חזרתי עכשיו מחודש ביפן וארוחה במסעדה עלתה לי בשלושים עד חמישים אחוז פחות מהארץ, המחירים במכולות של seven eleven היו בדר"כ ברמת מחירי הסופר בארץ, והתחבורה הציבורית הייתה זולה יותר והרבה יותר יעילה.

 

ירקות שאנחנו רגילים אליהם כמו עגבניות באמת יקרים יותר, אבל מצד שני מוצרים מהדיאטה הרגילה שלהם כמו אורז ומאכלי ים הרבה יותר זולים (וגם הרבה יותר טעימים מהארץ).

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אתה יודע ששתי המשחות הנ"ל זהות ב99.999999% לאקווהפרש , כן ?

יותר גימיק שיווקי ממשהו מבוסס.

 

1. על הסנסידיין אני מאימין, הפרדונטקס כ"כ דוחה שקשה לי לתאר שיש לה איזה רכיב משותף עם האקווה פרש, במיוחד שהפרדונטקס מבוססת על בסיס צמחי.

 

2. גם אם הן זהות לאקווהפרש לחלוטין, אין שום קשר למחיר ההזוי שהדביקו להן בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פרדונטקס = אקווה פרש + תוספת מלח.

 

הייתי עכשיו בפראג.

בחלק מהמסעדות, במרכז העיר - שחטו אותי במחירים שגם יקרים יחסית לישראל

במקומות עממיים יותר הבירה והאוכל זולים מהותית.

 

 

הייתי בסין לא מזמן ושילמתי שם ב KFC (אכלתי שם כל יום, כל פעם בסניף אחר) רמת מחירים של ישראל אם לא יותר.

 

אין דוגמא אבסולוטית , בסופו של דבר מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת.

 

מי שבנה לעצמו עתיד ראוי (תואר קקמייקה ממכללה זה לא עתיד ראוי) יחיה בכבוד ויהיה לו כל מה שהוא רוצה.

 

מעניין כמה מהמתלהמים כאן מחזיקים בתואר אקדמי רציני ממוסד שמכבד את עצמו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

מי שבנה לעצמו עתיד ראוי (תואר קקמייקה ממכללה זה לא עתיד ראוי) יחיה בכבוד ויהיה לו כל מה שהוא רוצה.

 

מעניין כמה מהמתלהמים כאן מחזיקים בתואר אקדמי רציני ממוסד שמכבד את עצמו.

 

גם לבוגרי טכניון קשה כי גם הם הולכים למכולת.

גם הם לא יכולים לקנות דירה.

חלק גדול מהחברים שלי מספסל הלימודים בטכניון בתואר הראשון והשני עזבו.

החבר'ה מהתארים השניים שלי בעברית גם בדרך החוצה.

 

אגב, הכרתי הרבה בוגרי מכללות שהשאירו אבק לבוגרי הטכניון, אבל זה לא הנושא כעת.

פורסם

אייל לפי מה שאני מבין מתגובתך

אתה טוען שכל בן אדם צריך השכלה אוניברסיטאית בדרג א במקצועות ריאליים , ולמי שאין את היכולת והכישורים לא משנה מאיזה סיבה נגזר עליו לחיות בשרידות כל ימי חייו במדינת ישראל?

כל בן אדם צריך לרכוש השכלה בשביל להצליח לחיות בכבוד ובתנאים בסיסים במדינה הזאת?

אם זה המצב עדיף כבר לסגור את המדינה, כי היא לא יכולה להקראות מדינה לפי התאוריה שהנך חושב.

יום טוב

פורסם

אתה טוען שכל בן אדם צריך השכלה אוניברסיטאית בדרג א במקצועות ריאליים , ולמי שאין את היכולת והכישורים לא משנה מאיזה סיבה נגזר עליו לחיות בשרידות כל ימי חייו במדינת ישראל?

כל בן אדם צריך לרכוש השכלה בשביל להצליח לחיות בכבוד ובתנאים בסיסים במדינה הזאת?

אם זה המצב עדיף כבר לסגור את המדינה, כי היא לא יכולה להקראות מדינה לפי התאוריה שהנך חושב.

השכלה לא יכולה לעזור לאדם לא מוכשר, היא מקסימום יכולה לתת לו נקודת פתיחה עדיפה.

אוניברסיטה יכולה לתת כלים, לא יכולה להפוך אדם למוכשר.

תתפלא, גם בלי השכלה אפשר להצליח בחיים, ואפילו להצליח מאד.

כל שצריך זה כשרון, התמדה, חריצות, ביצים גדולות והרבה מזל..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
פרדונטקס = אקווה פרש + תוספת מלח.

 

הייתי עכשיו בפראג.

בחלק מהמסעדות, במרכז העיר - שחטו אותי במחירים שגם יקרים יחסית לישראל

במקומות עממיים יותר הבירה והאוכל זולים מהותית.

 

 

הייתי בסין לא מזמן ושילמתי שם ב KFC (אכלתי שם כל יום, כל פעם בסניף אחר) רמת מחירים של ישראל אם לא יותר.

 

אין דוגמא אבסולוטית , בסופו של דבר מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת.

 

מי שבנה לעצמו עתיד ראוי (תואר קקמייקה ממכללה זה לא עתיד ראוי) יחיה בכבוד ויהיה לו כל מה שהוא רוצה.

 

מעניין כמה מהמתלהמים כאן מחזיקים בתואר אקדמי רציני ממוסד שמכבד את עצמו.

 

אז מי שיש לו תואר מהטכניון שורד, אולי חוסך כמה פרוטות. לא יותר (וגם זה מגיל 27 לכל המוקדם ועד גיל 45 לכל המאוחר). כשעלויות הדיור, התחבורה והתשתיות הן מהגבוהות בעולם, עם כוח קניה שמדורג אי שם בסביבות מקום 30 בעולם, יש לכולם בעיה. אתה מהנדס אלקטרוניקה עם תואר מאוניברסיטה רצינית ואתה נוסע בגולף בת 8. בארה"ב היית קונה 335i בלי לחשוב פעמיים וחי בבית פרטי ומרווח בפרברים, עם חופשות ארוכות פעמיים בשנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בחו"ל הכל מדהים וכאן הכל חרא ?

 

האבטלה העצומה שקיימת בכל העולם ? העובדה שברוב העולם אין עבודה לצעירים בוגרי אוניברסיטאות ? העובדה שבכל העולם אין עבודה לצעירים שאינם בוגרי אוניברסיטאות ?

 

העובדה שהמחירים של המזון זולים באירופה בגלל סבסוד מסיבי של החקלאות ? העובדה שהמדיניות החברתית באירופה משולמת מתוך גרעונות ממשלתים ? העובדה שאין מדיניות חברתית בארה"ב ? העובדה שהמדינות שמצליחות כלכלית בעולם הראשון/שני הן מתבססות בעיקר על משאבי טבע ? העובדה שהמצב בכל מזרח אירופה לא טוב לרוב האוכלוסיה ? העובדה שגם במדינות המתפתחות יש סימנים של תחילת מיתון ?

 

תפנימו שמדובר על תופעה עולמית שישראל חלק ממנה. בכל מדינה זה בא לידי ביטוי אחרת.

בארץ זה בא לידי ביטוי בעיקר במחירי דיור וחוסר תחרותיות - מדינה קטנה, סגורה מכל כיוון - הכדאיות הכלכלית ליצירת מונופולים (גם דו,טרי,קואדרו... פולים) גדולה מהכדאיות הכלכלית של קיום עסקים קטנים/בינונים.

 

אבל מבחינת דור אבוד - זה העתיד הרע של האנושיות - עודף יכולת ייצור שמבטל את הצורך בעובדים מול כמות מצומצמת של משאבים שמעלה את העלויות.

 

יותר מובטלים, סף חיים סביר ונח, ללא סיכויים לעתיד טוב יותר.

פורסם
אז מי שיש לו תואר מהטכניון שורד, אולי חוסך כמה פרוטות. לא יותר (וגם זה מגיל 27 לכל המוקדם ועד גיל 45 לכל המאוחר). כשעלויות הדיור, התחבורה והתשתיות הן מהגבוהות בעולם, עם כוח קניה שמדורג אי שם בסביבות מקום 30 בעולם, יש לכולם בעיה. אתה מהנדס אלקטרוניקה עם תואר מאוניברסיטה רצינית ואתה נוסע בגולף בת 8. בארה"ב היית קונה 335i בלי לחשוב פעמיים וחי בבית פרטי ומרווח בפרברים, עם חופשות ארוכות פעמיים בשנה.

 

רועי, אתה כמובן צודק אך אתה מדבר על רמת חיים. בחו"ל הוא יכול לחיות ברווחה ובארץ...בסדר, מסתדר.

לטעמי הבעייה באיכות החיים בולטת עבור רבים יותר מאיכות החיים: הנוכחות של שחיתות, של אלימות- לא רק פיזית, לכלוך, מערכת חנוך ירודה ומערכת בריאות שהירידה עוד לפניה.

 

בעייה נוספת היא פערים, ליתר דיוק גודל הפערים. אי שוויון הוא בגדר תופעה נורמאלית אך כשפערים גדלים מאוד, יש אנשים שאין להם מה להפסיד, נפגמת הלכידות החברתית ולחברה יותר קשה לעמוד בפני משברים ובפני איומים חיצוניים.

פורסם

אגב, הנה משהו בנוגע לאיכות חיים. השוטר המאיים שצולם בכלבוטק ולא פוטר, להפתעתו. משטרה שלא תמיד ניתן לסמוך עליה אך לעתים יש לחשוש מימנה, דווקא אם אינך עבריין.

http://www.haaretz.co.il/captain/room404/.premium-1.2130256

כמובן, לא כולם כמוהו, אך היחס הסלחני, מה הוא משדר?

 

הנה משהו על רמת החיים. כותרת מעניינת, אלא שבהמשך הכתבונת הנושא משתנה, מוזר.

http://www.themarker.com/career/1.2131466


×
×
  • תוכן חדש...