Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך, כל מה שאנו צריכים הוא אדם בעל כוונות טהורות, יכולות נדירות, כושר הגות וגם ביצוע.

כדי שהוא יצלח במלאכתו, יש להסיר עכבות, לבטל ועדות, למנוע מגבלות ולתת לו לעשות כהבנתו.

לו ולעוזריו. ולעוזרי עוזריו. רצוי לתת סמכויות רחבות ולמנוע כפיפות לחוק.

האיש ייבחר במכרז פתוח או מוטב בתוכנית ריאליטי.

  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא פעם אני מתפעל מהיכולת המופלאה שלך לקבוע "עובדות" בנחרצות מוחלטת שכזו. :roll:

 

בנימה רלוונטית, מזכיר לי כל מיני גנרלים שקבעו נחרצות ש"לא תהיה שום מלחמה!"

משבר נדל"ן קורה כשערך הדירות צונח במהירות בעשרות אחוזים.

זה יכול לקרות עקב משבר כלכלי חמור, שעל פניו אנחנו לא קרובים אליו, או עלייה מטאורית בשיעורי הריבית.

באיזו קונסטלציה אתה רואה את התרחישים האלו קורים ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
משבר נדל"ן קורה כשערך הדירות צונח במהירות בעשרות אחוזים.

זה יכול לקרות עקב משבר כלכלי חמור, שעל פניו אנחנו לא קרובים אליו, או עלייה מטאורית בשיעורי הריבית.

באיזו קונסטלציה אתה רואה את התרחישים האלו קורים ?

 

חן, בינואר 2007 כלכלת ארה"ב הייתה בשיא. אף אחד לא רואה את המשבר עד שמאוחר מדי. אם אתה מחפש את אלו שמתריעים מראש, אז הם כבר כאן. אני לא בטוח איך תיראה קריסה. בשביל זה צריך להשתנות הסנטימנט הציבורי. כרגע הסנטימנט הוא שנדל"ן תמיד עולה וזו תפיסה שהושרשה וממומנת על ידי דור ההורים.

אם תוציא את ההורים מהמשוואה, רוב הזוגות הצעירים פשוט לא יכולים לקנות דירה מבחינה מתמטית (לא מספיק הון עצמי בשביל משכנתא).

 

אבל לא חייב להיות משבר, קריסה יכולה לבוא פשוט אחרי קפאון בשוק. יש רוכשים שהתחייבו לדירות חדשות וחייבים להפטר מהנוכחיות, יש דירות בירושה שהיורשים מנסים לממש, יש משקיעים שירצו לצאת מהשוק, יש קבלנים שיושבים על מלאי דירות וצריכים לממש, יש מתווכים שחייבים זרימה של עסקאות... הרוב גרים בבתים שלהם ויכולים "לשבת על הגדר", אבל יש הרבה גורמים שחייבים עסקאות והם ילחצו את המחיר כלפי מטה. יש אפשרות לשינויים בריבית שיהפכו את ההחזרים החודשיים לכבדים מנשוא.

 

אנחנו לא נראה כאן foreclosures מאסיביים כמו בארה"ב כי השיטה שונה - אי אפשר פשוט להשאיר את הנכס לבנק וללכת, והבנקים כנראה יעדיפו לשבת על הנכסים ולא לממש בשעת משבר. כנראה שהם פשוט יגיעו להסדר עם החייבים.

 

אני לא חושב שיש מחסור. יש מלאי דירות להשכרה, יש דירות למכירה, כולם גרים איפשהו. ברור שיש ביקוש חזק, אבל לדעתי הוא יותר מנטלי מאשר ריאלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בגדול, עליות המחירים בנדל"ן די מיצו עצמם, ולפחות בשנה האחרונה לא רואים עליות משמעותיות.

בארץ, בניגוד לארה"ב, רוב הדירות בבעלות פרטית ולא נקנו לצורכי הימור וספקולציה.

כל זמן שלא יהיה לציבור בעייה בהחזר המשכנתאות לא תהיה קריסה, חד וחלק.

יכולות להיות ירידות מחירים, אבל לאנשים שדירתם היא מקום מגוריהם, זה כלל לא משנה.

כלכלת ישראל מנוהלת באחריות, ושוב, על פניו לא צפוי משבר כלכלי שימנע מאנשים את החזר המשכנתאות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בגדול, עליות המיחרים בנדל"ן די מיצו עצמם, ולפחות בשנה האחרונה לא רואים עליות משמעותיות.

 

לדעתי זה רחוק מלהגמר. הממשלה הוכיחה שהיא לא רוצה לטפל בבעיית הנדל"ן, כל מי שחיכה בשביל לרכוש שומע כבר שלוש שנים שהמחירים ירדו והם לא יורדים והבנקים ממשיכים לחלק אשראי על ימין ועל שמאל, וההורים שופכים כסף לתוך השוק. בנתיים התשואות במכשירי השקעה אחרים בקנטים. אנחנו ממזמן עברנו את רף היכולת הכלכלית של המשתכנים עצמם, אבל לדעתי עוד נשאר כסף אצל ההורים והספקולנטים, וזוגות יפנו לנכסים מסוכנים יותר ואיכותיים פחות בשביל לפצות על עליית המחירים לרוחב השוק.

בנתיים ההכנסה הפנויה של משפחה היא כבר שלילית (אם ההורים לא עוזרים במימון הדירה, הם עוזרים בהוצאות שוטפות ולרוב, כנראה, עוזרים בשניהם).

 

זה כבר לא עניין של תשואה אלא משכון העתיד הכלכלי של שניים או שלושה דורות במשפחה.

 

לדעתי - זה יגמר בכי רע, אבל לא היום ולא מחר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לפחות באיזור בו אני גר, שכונה מבוקשת למדי במערב ראשל"צ, בשנתיים האחרונות המחירים נותרו יציבים.

כל מי שניסה למכור במחיר גבוה מערך השוק, פשוט לא הצליח.

בתחילת שנות ה 90' היו עליות מחירים חדות עקב העלייה המבורכת מברית המועצות, ולאחר 4-5 שנים השוק נרגע.

לא היו ירידות מחירים אך גם לא היו עליות.

עדיין בשנים האחרונות נוספו אלפי דירות - פתח תקווה, ראש העיין ונחלת יהודה הן דוגמא מצויינת, וגם אם הממשלה צריכה לטפל בנושא, עליה לעשות זאת בחוכמה וזהירות.

כפי שאמרתי, אסור לבצע מהפכים חדים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מה צריך בשביל שמחירי הדירות ירדו?

להביא עוד עובדים זרים\סינים\בולגרים שכל תאגידי הבניין מתחננים למשרד הפנים בקבלת עובדים לבניה.

לאכלס דירות רפאים, יש היום עשרות אלפים של דירות כאלו והאבסורד הכי גדול ששמעתי שתושב חוץ מכר לתושב חוץ את דירתו.

יש מלאי של דירות שלא מאוכלוסות מה שנקרא דיור של עשירים בעיקר במקומות הגבוהות , הבנקים לוחצים על הקבלנים בשביל לקבל את ההלווואות שלקחו.

יוקר הקרקעות של מ"מי - דבר שבספק יקרה כי זה הכנסה גדולה למדינה.

זירוז הפשרה של קרקעות לבניה-קיצור הבירוקרטיה בבמוצע 7 שנים לוקח להפשיר קרקע עם כל האישורים והמסמכים שנדרשים.

פורסם
אם כך, כל מה שאנו צריכים הוא אדם בעל כוונות טהורות, יכולות נדירות, כושר הגות וגם ביצוע.

כדי שהוא יצלח במלאכתו, יש להסיר עכבות, לבטל ועדות, למנוע מגבלות ולתת לו לעשות כהבנתו.

לו ולעוזריו. ולעוזרי עוזריו. רצוי לתת סמכויות רחבות ולמנוע כפיפות לחוק.

האיש ייבחר במכרז פתוח או מוטב בתוכנית ריאליטי.

אליוט נס?

 

בגדול, עליות המחירים בנדל"ן די מיצו עצמם, ולפחות בשנה האחרונה לא רואים עליות משמעותיות... לא תהיה קריסה, חד וחלק....לפחות באיזור בו אני גר, שכונה מבוקשת למדי במערב ראשל"צ, בשנתיים האחרונות המחירים נותרו יציבים..

 

לא נמאס לך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא.

בניגוד לרבים וטובים, אני לא צופה את קריסתה של הכלכלה הישראלי, שהיא נכון לדהיום מהיציבות בעולם המערבי.

תראה רק עד כמה השקל מטבע חזק, ותבין.

משבר נדל"ן גדול יכול לקרות רק אם ישראל תקלע למשבר כלכלי חמור, הרבה יותר מזה של 08'.

מלחמת לבנון השנייה אפילו לא שרטה את הצבע של כלכלת ישראל, וגם את משבר 08' צלחנו בצורה מעוררת הערכה.

אין פתרונות קסם כלכליים, וכל מי שמציע צעדים רדיקאליים אינו אלא מאחז עיניים ותו לו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אם כך, כל מה שאנו צריכים הוא אדם בעל כוונות טהורות, יכולות נדירות, כושר הגות וגם ביצוע.

כדי שהוא יצלח במלאכתו, יש להסיר עכבות, לבטל ועדות, למנוע מגבלות ולתת לו לעשות כהבנתו.

לו ולעוזריו. ולעוזרי עוזריו. רצוי לתת סמכויות רחבות ולמנוע כפיפות לחוק.

 

Be careful what you wish for

 

אחד כזה בד"כ גם מגיע עם ג'וק בגודל של סילברדו בראש, ובסופו של דבר גורם לפי כמה יותר נזק ממה שהכוונות הטהורות שלו יכלו להביא תועלת.

 

ראה אדולף היטלר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא.

בניגוד לרבים וטובים, אני לא צופה את קריסתה של הכלכלה הישראלי, שהיא נכון לדהיום מהיציבות בעולם המערבי.

תראה רק עד כמה השקל מטבע חזק, ותבין.

משבר נדל"ן גדול יכול לקרות רק אם ישראל תקלע למשבר כלכלי חמור, הרבה יותר מזה של 08'.

מלחמת לבנון השנייה אפילו לא שרטה את הצבע של כלכלת ישראל, וגם את משבר 08' צלחנו בצורה מעוררת הערכה.

אין פתרונות קסם כלכליים, וכל מי שמציע צעדים רדיקאליים אינו אלא מאחז עיניים ותו לו.

 

אני לא יודע אם הכלכלה כרגע היא בת קיימא. צריכת האשראי הפרטי עולה, החסכון יורד, כסף לפרישת ההורים עובר לצריכה שוטפת ודיור אצל הילדים. אולי אני טועה, אבל כמו שאני רואה את הדברים כרגע יש פה בעיה חמורה מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
Be careful what you wish for

 

אחד כזה בד"כ גם מגיע עם ג'וק בגודל של סילברדו בראש, ובסופו של דבר גורם לפי כמה יותר נזק ממה שהכוונות הטהורות שלו יכלו להביא תועלת.

 

ראה אדולף היטלר.

ממזר שמן, לא שמת לב שאני גם מציע שיבחר בתוכנית ריאיליטי?

לא שמת לב שכמה הודעות קודם לכן הזכרתי גם אני כמוך, את היטלר?

לא שמת לב שאני עונה לרעיונותיו של אס אל אס? ופשוט ממשיך את קו החשיבה שלו?

אני מאמין באיש חזק אם כשרונות ורמה מוסרית ללא רבב? ועוזריו ועוזרי עוזריו שכולם צחים כשלג? אמממ....

פורסם
אני לא יודע אם הכלכלה כרגע היא בת קיימא. צריכת האשראי הפרטי עולה, החסכון יורד, כסף לפרישת ההורים עובר לצריכה שוטפת ודיור אצל הילדים. אולי אני טועה, אבל כמו שאני רואה את הדברים כרגע יש פה בעיה חמורה מאוד.

+1

כשהמשק יציב, אך האזרחים חנוקים זו עלולה להיות בעיה.

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4433316,00.html

 

הנה עוד אינטליגנטית. השיטה לא טובה, אכזרית וחסרת לב.

 

בעיני המשוואה פשוטה: כשאתה מקבל כסף, אתה מקבל שטר חוב מהחברה. אתה יכול להשתמש בשטר החוב הזה בשביל לצרוך עבודת אחרים.

תמורת שטר החוב הזה, החברה דורשת ממך לספק עבודה בחזרה. ככל שתספק לחברה תועלת גדולה יותר, שטר החוב שהיא תתן לך - קרי, התשלום - יגדל. כשאתה לומד מקצוע שהחברה לא דורשת את שירותיו ואז מתלונן על השכר הזעום, אם בכלל יש עבודה, אתה מבקש שהחברה תתן לך מכל טוב בלי שתתן דבר בחזרה, וזה פשוט לא יפה ואנוכי.

 

עלתה לי המחשבה שהדור הזה הוא בעצם קורבן של האגו טריפ של ההורים. ילד משכיל הוא סמל סטטוס, אז כולם מכוונים לשם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4433316,00.html

 

הנה עוד אינטליגנטית. השיטה לא טובה, אכזרית וחסרת לב.

 

בעיני המשוואה פשוטה: כשאתה מקבל כסף, אתה מקבל שטר חוב מהחברה. אתה יכול להשתמש בשטר החוב הזה בשביל לצרוך עבודת אחרים.

תמורת שטר החוב הזה, החברה דורשת ממך לספק עבודה בחזרה. ככל שתספק לחברה תועלת גדולה יותר, שטר החוב שהיא תתן לך - קרי, התשלום - יגדל. כשאתה לומד מקצוע שהחברה לא דורשת את שירותיו ואז מתלונן על השכר הזעום, אם בכלל יש עבודה, אתה מבקש שהחברה תתן לך מכל טוב בלי שתתן דבר בחזרה, וזה פשוט לא יפה ואנוכי.

 

עלתה לי המחשבה שהדור הזה הוא בעצם קורבן של האגו טריפ של ההורים. ילד משכיל הוא סמל סטטוס, אז כולם מכוונים לשם.

 

"בזמן שחלק מחבריי חישבו מה המקצוע שיהיה להם הכי פרקטי ללמוד, לי היה ברור שאני הולכת ללמוד מה שמעניין אותי למרות שזה לא הכי משתלם כלכלית. " - פה חשדתי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020


×
×
  • תוכן חדש...