Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מחר אני מתקין לאבא שלי ( :) ) את הקומפוננט של מאגנט והמגבר 4 ערוצים של הבוס.

כמובן, שאני אצלם הרבה, וגם ארשום לכם התרשמויות.

אם הנכם מעוניינים בפרטים מסויימים מההתרשמות/התקנה, אנא רשמו לי כעת.

(יותקן בהונדה אקורד ללא איטום כרגע)

 

תודה

גל

פורסם
אין משהו ספציפי, רק בכלליות לדעת איך הסאונד ומסקרן אותי לראות את ההתקנה, מחכה לתמונות.

 

בהצלחה :)

מחכים לתמונות....

אחלה אבא עם מגבר באוטו לאבא שלי יש טיפ ישן :twisted:

פורסם

מעניין אותי איך הצלחת לשכנע אותו...

 

את האמת זה סט שיכול להיות פופולארי בגלל המחיר שלו והתמורה... (הרבה מחפשים מוצרים טובים במחירים האלה..)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

טוב חברים:

 

היום התקנתי את המגבר - והתמונות יעלו ביום ראשון... או מחר :)

נתקלתי בים של בעיות (בגלל הרכב) אבל התקנה יפהפיה - ונשמעת טוב מאוד. ;)

אני אספר פרטים ואשים תמונות ממש בקרוב, ואין אכזבה, אז תצפו לטוב!

 

גל

פורסם

פפשששיייי כל הכבוד אני הייתי רוצה בן כמוך...

 

דרך אגב איזה אוטו יש לאביך, גרמני?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש לו הונדה אקורד.

הוא רצה זוג רמקולים ומגבר - המלצתי לו על תקציב נמוך ותמורה לכסף.

לאחר (שימו לב) 9 שעות עבודה רצופות מייגעות קשות ומזיעות - הושגה תוצאה טובה.

הקומפוננט זה ה 216 למי ששאל.

בקרוב... :)

 

ותנחשו לאן הלך המגבר אם לא לגב המושב האחורי... :);)

נכון! לתא הכפפות!

מגבר 4 ערוצים שנכנס בול - לתקציב, לתא הכפפות ועוד...

פורסם
ותנחשו לאן הלך המגבר אם לא לגב

המושב האחורי... :);) נכון! לתא הכפפות!

מגבר 4 ערוצים שנכנס בול - לתקציב, לתא הכפפות ועוד...

רק תזכיר לי איפה אבא שלך מחנה את

הרכב בלילה אני אדע איפה לחפש את

המגבר.

 

סתם סתם איך ארכה ההתקנה 9 שעות?!?!?

אני מתקין מגבר הד יוניט מריץ חוטים

קודח חורים מרכיב 6X9 קומפוננט בדלתות

אזעקה אקווילייזר קרוס אובר ובלאגנים

ב6-7 שעות גג

פורסם

אחרי שעתיים איחור באתי וראית את גל כולו בסרטים לא זוכר איך קוראים לו בגלל ההתקנה הקשה אבל בסוף הכול היסתדר!!

 

 

 

גל תודה שהזכרת אותי:wink: ...

×
×
  • תוכן חדש...