Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1

אני לא יודע על איזה רום אתה עובד ב S2, אבל כל רום 4.1.2 מקורי מחו"ל (לא מהארץ ולא בעברית, חשוב וקריטי מאוד!) רץ על המכשיר פשוט מצוין.

במחילה מכבודך, אבל זה הדבר הכי טיפשי שקראתי השבוע בפורום, ובין הטיפשיים בהקשר למכשיר סלולרי.

להכריח את עצמי להוריד רום מיפן בשפה פורטוגזית כדי שהמכשיר ירוץ טוב, זו פשוט בושה! ואם בא לי את המכשיר שלי בעברית?! עם הרום שקיבלתי מהחנות/מפעילה? בלי לצרוב? אולי אני מבוגר ולא יודע? פה הוא נתקע? מה שרשמת פשוט מגוחך.

 

לא נכנס אפילו לויכוח של מה יותר טוב, sronis תיאר למשל מה שאני אישית שונא באנדרואיד, כול מיני מסכים שנפתחים מכול מיני מקומות, לכול תפריט יש תת תפריט, לכול דבר יש כפתור אפשרויות, ככה שכול אחד ומה שמתאים לו.

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול לטעון שזה טיפשי, כי אתה לא מבין את הסיבה.

אתה לא צריך להוריד רום מיפן בפורטוגזית. אתה צריך להוריד כל רום מכל חור בעולם שתומך בשפה שאתה מכיר, למעט עברית.

למה? כי העברית הרשמית ברומים של סאני והמפעילות היא fly-translation, כלומר קובץ XML שמכיל מילה באנגלית ומקבילה בעברית, וסאב-רוטינה במערכת שמתרגמת באופן פעיל את הכל. זה עקום, זה דבילי, זה מאט את המכשיר, מבזבז סוללה, ועוד אלף דברים רעים.

אז מה עושים?

בכל רום בעולם יש עברית למעשה, כי המערכת בגרסה 4.1 ומעלה תומכת עברית ו RTL באופן נייטיבי.

אז מורידים רום כלשהו מאירופה, מתקינים morelocale, והנה יש לך גם עברית וגם מכשיר שלא מקרטע.

פורסם

אתה מבין אבל שאת אבא שלי זה לא באמת יעניין?

סתם לשם הידיעה, ידעתי את כול מה שרשמת, הכוונה שלי הייתה שמשתמש קצה לא משוכלל במיוחד, כמו חלק ניכר מהאוכלוסייה לא באמת יודע איך למה כמה, מבחינתו הוא קנה מכשיר והוא אמור לעבוד, בלי בלבולי מוח מיותרים.

 

ועם כול הצער שבדבר, לאנשים שאין כוח להתעסק בזה, אייפון פשוט נותן מענה טוב יותר.

 

הדוגמא הכי פשוטה היא מהבית, לאבא שלי ולאחי הגדול ולי היה אייפון 3G, אחרי תקופה קנינו גלאקסי 3 והבאנו לאבא לבדוק, לא עבר שבוע והוא חזר לאייפון, ולא משנה כמה ניסינו ללמד אותו.

כמובן שאני ואחי הגדול הסתדרנו מצויין, החלפנו רום ובלה בלה בלה....

 

אני בכלל חזרתי לאייפון 4, פשוט כי לי אישית ואישית בלבד הוא יותר נוח, יוצר טוב מכול אנדרואיד שניסיתי, ובמסגרת העבודה שלי ניסיתי המון! ועדיין, פשוט לא אהבתי.

ואני עוד בנאדם צעיר, שמתעסק בטכנולוגיה כתחביב, מחליף רומים, ויודע לעשות את זה, ואפילו לי זה נמאס.

פורסם

מובן לי לחלוטין שאבא שלך לא יבין את זה.

אבל זה לא משנה את העובדה שזו טעות להתייחס לזה כבעיה של המערכת, שלמעשה מדובר בבעיית פיתוח צד שלישי של חברה בארץ שלא יודעת להתמודד עם דברים פשוטים שכאלו.

העובדה בשטח: גלקסי S2 עם רום מקורי של ג'לי בין עובד מצוין.

איפה הבעיה- בישראל בלבד. ומה לעשות, צריך להכיר בזה שאנחנו שוק קטן ולא רלוונטי.

סאני הצליחו לגרום גם ל S4 האימתני לקרטע ולהתחמם מאוד עם העברית הדפוקה שלהם. האם זה אומר שה S4 מכשיר רע או שהמערכת לא טובה? בהחלט לא.

 

יש גם פתרון ביניים- קנה את המכשיר שלך בארץ מחנות פרטית שמייבאת באופן מקביל. הם ידאגו להפעיל את ה morelocale ושאר הירקות, מבחינתך אתה מקבל מכשיר עם עברית כמו שצריך (של המערכת!) שגם ירוץ כמו שצריך. מדובר באפליקציה שלמעט על הגלקסי S4, לא דורשת ROOT ושאר התעסקויות, רק הורדה והפעלה.

פורסם
מרק

אבל מצד שני אם אתה רוצה גיבוי מהאייפון שלך למכשיר אחר (חו"ח לאנדרואיד, WindowsPhone8 או Outlook) אתה צריך להשתמש ב-7000 כלים ולא יכול לייצר פשוט vCard שכל פלטפורמה בעולם תומכת בפורמט הזה, חוץ מאפל.

 

לא מדוייק. אתה מוריד VCARD של כול אנשי הקשר מתוך ICLOUD ומייבא ל-GOOGLE. בצורה זו אני העברתי את אנשי הקשר בקלות ובזריזות.

 

לגבי האוזניות אתה צריך למצוא אוזניות שמתאימות לסטנדרט ולא לאפל.

אפל החליטו שהם משנים (מה חדש? חיבור 30 פינים עד אייפון 5, חיבור Lightning מאייפון 5, הכל דרך iTunes, חו"ח הטענה דרך USB) את הסטנדרט המקובל.

ואז יצרני אוזניות צריכים לייצר 2 דגמים של אוזניות, אחד שמתאים לכל העולם, ואחד שמתאים רק לאפל

שום אוזניות במפרט המתאים לאוזניות המקוריות של נקסוס לא מאפשרות שליטה על הווליום. גם האוזניות המקוריות של נקסוס.

 

אם יש כאלה אוזניות תן לי בבקשה קישור ואני קונה היום.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה מבין אבל שאת אבא שלי זה לא באמת יעניין?

סתם לשם הידיעה, ידעתי את כול מה שרשמת, הכוונה שלי הייתה שמשתמש קצה לא משוכלל במיוחד, כמו חלק ניכר מהאוכלוסייה לא באמת יודע איך למה כמה, מבחינתו הוא קנה מכשיר והוא אמור לעבוד, בלי בלבולי מוח מיותרים.

 

ועם כול הצער שבדבר, לאנשים שאין כוח להתעסק בזה, אייפון פשוט נותן מענה טוב יותר.

 

הדוגמא הכי פשוטה היא מהבית, לאבא שלי ולאחי הגדול ולי היה אייפון 3G, אחרי תקופה קנינו גלאקסי 3 והבאנו לאבא לבדוק, לא עבר שבוע והוא חזר לאייפון, ולא משנה כמה ניסינו ללמד אותו.

כמובן שאני ואחי הגדול הסתדרנו מצויין, החלפנו רום ובלה בלה בלה....

 

אני בכלל חזרתי לאייפון 4, פשוט כי לי אישית ואישית בלבד הוא יותר נוח, יוצר טוב מכול אנדרואיד שניסיתי, ובמסגרת העבודה שלי ניסיתי המון! ועדיין, פשוט לא אהבתי.

ואני עוד בנאדם צעיר, שמתעסק בטכנולוגיה כתחביב, מחליף רומים, ויודע לעשות את זה, ואפילו לי זה נמאס.

 

במקרה של סמסונג תאשים את סאני בלבד.

 

סאני סגרו עסקה עם סמסונג שלא ישווקו מכשירי סמסונג בעולם עם עברית כדי שאתה לא תוכל להנות ממכשיר סמסונג במחיר שפוי.

מה שסאני עשו זה לקחו את הרום המקורי, עשו בו שינוי (לרעה) ושמו את זה במכשירים שהם משווקים בארץ. ואז מי שקונה מהם מתלונן שהמכשיר גרוע. סאני יורים לעצמם ברגל.

 

אני עוד זוכר שיצא S1 וכולם התלוננו שהוא נתקע והוא גרוע, ואיזה פלא אחרי שעברו לרום מקורי של סמסונג הבעיות נעלמו.

אותו דבר אגב היה עם S2.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
המנטרה השחוקה הזאת ממש מגוחכת.

אני עדיין מתעצבן כל פעם שאני לוקח אייפון ליד (ולא רק כי המסך דק מדי) - בכל פעם שאני רוצה לצאת מאפליקציה, לחזור אחורה או לחפש את האופציות בה אני צריך ללחוץ איפהשהוא על המסך. ה-S4 הרבה יותר אינטואיטיבי בשבילי. האופציות נמצאות בלחצן השמאלי, כפתור ה-BACK בלחצן הימני, ולכל אחד משלושת הלחצנים יש שניים או שלושה מצבים אפשריים שמקלים על החיים (לחיצה אחת, לחיצה כפולה, לחיצה ארוכה).

תוסיף לזה גישה נוחה מכל מצב וקסטומיזציה ל-drop down menu, וידג'טים וקסטומיזציה נרחבת למסכים כולל למסך הפתיחה, ותקבל משהו שאחרי שקצת משקיעים בסידור שלו באופן שיתאים לך, הוא אינטואיטיבי ונוח מאוד לשימוש.

 

 

 

ההבדל הוא שבמחיר של אייפון משומש, שלך תדע מה עבר עליו ובלי אחריות, אתה מקבל מכשיר לפחות שווה ערך - אבל חדש לגמרי.

 

אבל אתה מבין שזה לא באמת יקר יותר, נכון?

 

אני זוכר שהאייפון 5 יצא, הביאו לו מחירים אסטרונומיים של 3800 שקל. והיום אחרי כמעט שנה, הוא עולה חדש כ- 3000 שקל.

לעומת זאת גלקסי 3 עלה אז 2800 שקל. והיום הוא עולה 1800 שקל.

 

האייפון הפסיד 800 שקל ואילו הגלקסי הפסיד 1000. אז בתכלס האייפון עם כול התמחור השערורייתי שלו , עדיין שומר על הערך יותר טוב מכול גלקסי זול יותר.(וזה דיברתי על המחירים השערורייתיים בארץ, המחירים בחו"ל אפילו ממחישים את הפער הזה בצורה יותר חזקה).

פורסם
לבינתיים אני מעדיף את ארכיטקטורת ה Snappy. האוקטה די מלגלגים בדור הנוכחי. הדור הבא מבטיח לסגור את הפינה המעיקה הזו (יצא לי לשחק עם I9500 סטוק, זוועת עולם).

 

אין שום הבדל בתפעול שוטף בין ה9500 לבין ה9505,אם אתה אומר שכן או שזה פסיכולוגי או שזה בעיה ברום.

האוקטה חזק משמעותית במשחקים,וחוץ מזה סמנסונג הולכים לשנות את הקרנל ולגרום לו לעבוד עם כל 8 הליבות בו זמנית,מי שקונה עכשיו 9505 הוא אדיוט.:twisted:

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
שום אוזניות במפרט המתאים לאוזניות המקוריות של נקסוס לא מאפשרות שליטה על הווליום. גם האוזניות המקוריות של נקסוס.

 

אם יש כאלה אוזניות תן לי בבקשה קישור ואני קונה היום.

 

אצלי זה עובד על S3 עם האוזניות המקוריות של ה-S3

אני אבדוק מחר בחברה אם יש לנו אוזניות של נקסוס 4 ואני אנסה איתן על נקסוס 4

 

עריכה: כרגע בדקתי וכל המכשירים אצל אנשים, אני אבדוק מה אפשר לעשות מחר ואם יש אוזניות

 

יכול להיות גם שהאוזניות של ה-S3 יעבדו עם הנקסוס 4

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בפנים:

 

אני וכנראה גם אתה עדיין צעירים בכדי להבין מה זה סידור וקסטום של שולחן העבודה ומזה וידג'טים ולהסתדר עם זה. אבל אנשים מבוגרים שאף פעם לא נגעו במכשיר חכם לא ממש מפיקים תועלת מהדברים שציינת.

 

כל בנאדם רבע טכנולוגי (=שיודע להפעיל מחשב ברמה בסיסית) יכול ללמוד איך לעשות את זה בתוך לא הרבה זמן, ומאותה נקודה יהיה לו נוח מאוד להשתמש במכשיר אנדרואידי.

 

גם באנדוראיד יש באלגן שלם עם האפלקיציות...כול אפליקציה דוחפת את התפריטים למקום שונה ולא תמיד אתה יודע מה ואיפה לחפש את התפריטים הנעלמים הצידה למעלה או לךמטה (מה סקס בכול התנוחות...).

 

לא מעט אפליקציות היום מתאימות את עצמן לשני הממשקים, וגם אם לא - תפריטים באנדרואיד מאוד קל למצוא, כי יש כפתור ייעודי לדברים החשובים.

 

למה לעזעזל כמעט כול אפליקציה שאני מוריד לאנדרואיד סובלת מבעיה כולשהי ?

 

אתה יודע מה משותף לכל האפליקציות האלה שגורמות לך בעיות?

 

 

אתה :lol:

 

רמת האפלקיציות ואייכותם וגם המראה שלהם הרבה יותר מוצלחת באייפון מאשר באנדרואיד.

 

למה אין גיבוי מסודר בנקסוס של כול המידע שנמצא במכשיר מבלי להתקין 80 מיליון אפליקציות ? אפליקציה לגיבוי תמונות, אפליקציה לגיבוי סמס ועוד...באייפון זה פשוט BACKUP בודד מגבה הכול.

 

אני יכול להוסיף פה עוד שפע של דוגמאות למה IOS טובה יותר מג'לי בין אבל אין לי כוח לזה.

 

** דבר הכי פשוט לא קיים באנדרואיד שאותי זה מחרפן החוסר יכולת לשלוט בעזרת הכפתורים של אוזניות עם מיקרופון על ווליום.

 

באוזניות המקוריות באמת אין. קנה חליפיות.

 

 

 

 

שחוקה - כן. מגוחכת - לא כ"כ.

iOS בנויה להדיוטות וטכנופובים. האנדרואיד עדיין לא ממש שם - לטוב ולרע (למען הסר ספק, אני אנדרואיסט).

אמא שלי, שעד היום מנסה ליישם את הקואורדינציה הכרוכה בביצוע "Double-Click" בעכבר, מתפעלת אייפון בקלות יתרה.

 

ולדודה שלי יש S2 ואייפד 2, והיא מסתדרת טוב יותר עם הגלקסי... אז מה?

 

אתה מבין אבל שאת אבא שלי זה לא באמת יעניין?

סתם לשם הידיעה, ידעתי את כול מה שרשמת, הכוונה שלי הייתה שמשתמש קצה לא משוכלל במיוחד, כמו חלק ניכר מהאוכלוסייה לא באמת יודע איך למה כמה, מבחינתו הוא קנה מכשיר והוא אמור לעבוד, בלי בלבולי מוח מיותרים..

 

כן, אבל מי שדפק את אותו משתמש קצה הוא לא גוגל, או אנדרואיד, או סמסונג - אלא המפעילות הישראליות שדוחפות רומים מחורטשים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למפעילות הישראליות אין מונופול על חרבון רומים, גם חברות אמריקאיות ואירופאיות ויפניות ואחרות מחרבנות רומים להנאתך וסבל הלקוחות.

 

אבל כשהמ"ה היא קוד פתוח זה כמו צ'ק פתוח לחרבון של הרומים, וכשיש גישה ב-ADB למכשיר יכולים גם לזרוק לך 9000 אפליקציות שאחת יותר גרועה מהשנייה.

 

זו אגב אחת הסיבות העיקריות שזרקתי את ה-SGS1 שלי מבית פלאפון לטובת SGS3 מ-KSP, שאגב עובד הרבה יותר מהר מה-SGS3 של אשתי שנקנה באורנג'.

 

אגב מרק, באתר הזה כבר בדקת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אבל אתה מבין שזה לא באמת יקר יותר, נכון?

 

אני זוכר שהאייפון 5 יצא, הביאו לו מחירים אסטרונומיים של 3800 שקל. והיום אחרי כמעט שנה, הוא עולה חדש כ- 3000 שקל.

לעומת זאת גלקסי 3 עלה אז 2800 שקל. והיום הוא עולה 1800 שקל.

 

האייפון הפסיד 800 שקל ואילו הגלקסי הפסיד 1000. אז בתכלס האייפון עם כול התמחור השערורייתי שלו , עדיין שומר על הערך יותר טוב מכול גלקסי זול יותר.(וזה דיברתי על המחירים השערורייתיים בארץ, המחירים בחו"ל אפילו ממחישים את הפער הזה בצורה יותר חזקה).

אתה לא יכול להשוות אותם על אותה נקודה בזמן-

ה S3 יצא במאי, האייפון 5 בספטמבר. יש ביניהם 4 חודשים. אם אתה רוצה להשוות, השווה את המחיר של ה 5 כיום למחיר של ה S3 לפני 4 חודשים.

פורסם

יש מי שמתאים לו אייפון ויש מי שמתאים לו אנדרואיד. אני לא חושב שאפשר לייחס מכשיר כזה או אחר ל"מאותגרים טכנולוגית" - מהסיבה הפשוטה שכל אחד משתמש איך שנוח לו. המערכת של אפל יותר נוחה, כי יש ממשק אחיד לכל המכשירים, אין בעיה להסביר למישהו איך להגיע לאנשהו (כי כל התפריטים בעיקרון זהים) וכו'. לעומת זאת, באנדרואיד יש בלאגן בגלל חוסר תאימות במה כל כפתור עושה (יש ישומים שככה ויש ישומים שככה), יש רומים שונים ודברים שזזים ממקום למקום (כמו למשל מצב storage בנוט2 ש"עבר דירה" מהתפריט שבו הוא היה למקום אחר).

וכמובן - היכולת לשחזר מכשיר בקלות, לא משנה מה קרה לו או מה עשית לו (תוכנתית, כמובן) והעובדה שהמכשיר עובד מצויין מהקופסא. לא צריך להתקין רומים, לא צריך להוריד מקלדת ולא להגדיר שום דבר - פשוט עובד. אז כן, להתעסק עם רומים זה נחמד... בהתחלה. אחרי שעוברים 2,3 זה כבר מתחיל לעצבן, במיוחד כשאתה צריך לשבת ולהתקין הכל מחדש, ולא נדבר בכלל על חוסר יכולת לעדכן את המכשיר בקלות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בפנים:

 

רוני

בחוץ.

 

סתם לדוגמא. אם יש לך זמן תוריד את האפליקציה בקישור המצורף. תחליף את שפת הממשק מעברית --> לאנגלית ולאחר מכן סובב את המכשיר ב-90 מעלות ותראה איך האפליקציה משגעת את המסך (דיסקוטק). בחיים זה לא קרה לי באייפון.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=it.android.demi.elettronica

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...