Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלי זה עובד על S3 עם האוזניות המקוריות של ה-S3

אני אבדוק מחר בחברה אם יש לנו אוזניות של נקסוס 4 ואני אנסה איתן על נקסוס 4

 

עריכה: כרגע בדקתי וכל המכשירים אצל אנשים, אני אבדוק מה אפשר לעשות מחר ואם יש אוזניות

 

יכול להיות גם שהאוזניות של ה-S3 יעבדו עם הנקסוס 4

אשמח לדעת.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בחוץ.

 

סתם לדוגמא. אם יש לך זמן תוריד את האפליקציה בקישור המצורף. תחליף את שפת הממשק מעברית --> לאנגלית ולאחר מכן סובב את המכשיר ב-90 מעלות ותראה איך האפליקציה משגעת את המסך (דיסקוטק). בחיים זה לא קרה לי באייפון.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=it.android.demi.elettronica

 

אני תוהה אם אתה מנסה להוכיח כמה אנדרואיד זה גרוע או שאתה פולני מזוכיסט.

 

למה אתה לא חוזר לאייפון אם הוא מושלם מבחינתך?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בחוץ.

 

סתם לדוגמא. אם יש לך זמן תוריד את האפליקציה בקישור המצורף. תחליף את שפת הממשק מעברית --> לאנגלית ולאחר מכן סובב את המכשיר ב-90 מעלות ותראה איך האפליקציה משגעת את המסך (דיסקוטק). בחיים זה לא קרה לי באייפון.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=it.android.demi.elettronica

 

מצאת לך אפליקציה פרטצ'ית באמת... תאשים את המפתחים, לא את אנדרואיד. מי שמשחרר גרסה כזאת ולא מתקן אותה מיד הוא אידיוט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אתה סתם מתאמץ הוא תכף יגיד לך שכל אם לא רוב האפליקציות עושות בעיות בסגנון הזה.

 

אנדרואיד זה לא בשבילו, אני פשוט לא מבין למה הוא לא מעיף את המכשיר וחוזר לאייפון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני תוהה אם אתה מנסה להוכיח כמה אנדרואיד זה גרוע או שאתה פולני מזוכיסט.

 

למה אתה לא חוזר לאייפון אם הוא מושלם מבחינתך?

כבר כתבתי באחת ההודעות שחסרה לי מצלמה טובה יותר מזו שקיימת באייפון 3GS וגם חסר לי פלאש לכן רכשתי נקסוס במחיר נוח בדיוטי פרי.

מצאת לך אפליקציה פרטצ'ית באמת... תאשים את המפתחים, לא את אנדרואיד. מי שמשחרר גרסה כזאת ולא מתקן אותה מיד הוא אידיוט.

האם בדקת את האפליקציה ? כי זו גרסה אשר שוחררה לאחרונה.

איזה כייף לי :)

פורסם
רוני אתה סתם מתאמץ הוא תכף יגיד לך שכל אם לא רוב האפליקציות עושות בעיות בסגנון הזה.

 

אנדרואיד זה לא בשבילו, אני פשוט לא מבין למה הוא לא מעיף את המכשיר וחוזר לאייפון.

אח שלי :-) אני כותב רק את האמת.

 

דרך אגב לפני מספר ימים דפי זהב הוציאו גרסה מעודכנת שסוף סוף עובדת גם באנדרואיד.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cellcity.goldenpagescore

איזה כייף לי :)

פורסם

לא טענתי שאתה משקר, פשוט לא מבין את המזוכיזם שלך.

דפי זהב עבד לי גם לפני שבועיים לפני העדכון הזה שאתה מדבר עליו, כנראה הייתה להם בעיה נקודתית לא רק אצלך.

 

קנית מוצר שהתגלה כלא מתאים, למה לא תמכור ותקנה מוצר אחר?

 

אייפון 5 למשל, או בקרוב 5S?

יודע מה, אני במקומך הייתי מוותר על מצלמה אם הייתי עובר את מה שאתה עובר, אני מעדיף מוצר שעובד מושלם בהכל פרט לפיצ'ר אחד כמו המצלמה מאשר מוצר שיש לו מצלמה שעונה על הצרכים שלי אבל בכל השאר הוא גרוע מבחינתי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

האם בדקת את האפליקציה ? כי זו גרסה אשר שוחררה לאחרונה.

 

כן, הרגע בדקתי. המסך התחיל להבהב בלי הפסקה והיה קשה אפילו לצאת ממנה. מי ששחרר את הגרסה הזאת אידיוט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי שניסה IOS7 על אייפון 4 בטח גם קלט את הביזיון הזה,

אוסף באגים וחוסר תאימות מוחלט,עוד לא ניסיתי את גרסת הGM שיצאה היום,אבל עבדתי עם כל הבטות,ופשוט על הפנים...

יש כמה דברים נחמדים שגורמים להכל לעבוד קצת זורם יותר,אבל רואים שהזניחו במכוון את משתמשי ה4,בתרוץ של "לא מתקדם מספיק" ליכולות של הIOS 7,הריי זו שטות סה"כ כמה שינויים ויזואליים נחמדים זה הכל,אפילו בבחלק מהתפריטים השאירו רק רזולוציות של אייפון 5,אפל ממש חברה נוראית בקטע הזה...

פורסם
מי שניסה IOS7 על אייפון 4 בטח גם קלט את הביזיון הזה,

אוסף באגים וחוסר תאימות מוחלט,עוד לא ניסיתי את גרסת הGM שיצאה היום,אבל עבדתי עם כל הבטות,ופשוט על הפנים...

יש כמה דברים נחמדים שגורמים להכל לעבוד קצת זורם יותר,אבל רואים שהזניחו במכוון את משתמשי ה4,בתרוץ של "לא מתקדם מספיק" ליכולות של הIOS 7,הריי זו שטות סה"כ כמה שינויים ויזואליים נחמדים זה הכל,אפילו בבחלק מהתפריטים השאירו רק רזולוציות של אייפון 5,אפל ממש חברה נוראית בקטע הזה...

ואולי זה כל הקטע בגרסאות בטא?

פורסם

מה החיפזון? תחכו ל18 בספטמבר.

חבל רק שאפל לא מתכננת להוציא עדכון ויזואלי של הIOS7 לאייפון 3GS. להחיות אותו קצת.

גם מרק היה מרוצה מזה.

פורסם

 

אין כאן טריקים שיווקיים, המאמץ ההנדסי בכזה פיתוח מדי שנה הוא אדיר. הקפיצה בין ה5S ל5 גדולה יותר מאשר הקפיצה בין הגלקסי 3 ל4.

 

אתה באמת חושב שלא היה ניתן, למשל, לדחוף מצלמה קידמית ל 3GS ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני עד היום לא מבין מה אנשים מצפים מהיצרנים "להפתיע" ?

מה הם כבר רוצים לדחוף במכשיר ? כולם אפל "איכזבו"

חסר רק שיעשו אייפון שיטוס לחלל, או יכין קפה.

כמו שאמר מעלי, ההבדל אכן גדול בין 5 ל5S בהרבה יותר מאשר S3 לS4.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אפשר לשאול באיזה אופן הוא יותר גדול? כי אני הוצאתי כמעט 1000 שקל יותר בשביל אס4, ואני לא מבין למה להוציא כזה הפרש על 5אס

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...