Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קנית מצלמה? מזל טוב, עוד שבועיים היא תהיה שווה חצי ממה שהיא הייתה. קנית מחשב? בכלל, מחרתיים יוצא דור חדש של מעבדים, למעשה המחשב שלך לא רלוונטי כבר מרגע שקנית אותו.

זה מה יש.

 

לא רק זה אלא שברגע שיצאת עם המכשיר מהחנות הוא כבר איבד אחוזים ניכרים מהשווי, ברגע שפתחת את הקופסה הוא איבד עוד כמה אחוזים ניכרים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין שום צורך להתקין רומים ופריצות בשביל ליהנות ממכשירי אנדרואיד. היה לי מכשיר פרוץ, עכשיו יש לי מכשיר לא פרוץ, חוץ מתוכנה או שתיים שכבר אין לי (כי הן בתשלום ולא רציתי לשלם) ומהעובדה שבחלק מהתוכנות יש לי כרגע פרסומות (לפני כן פשוט השתמשתי ב-adfree שדורש רוט), שום דבר לא חסר לי.

 

בנוגע למערכת פתוחה - דווקא ככל הנראה כן מעניין אותך, כי אפל עדיין מונעים ממך דברים כמו וידג'טים, וכי למפתחים יש יד חופשית יותר באנדרואיד - ואתה יכול להרוויח מתוכנות עם יותר קסטומיזציה.

 

 

 

זה כי פרייארים לא מתים, הם רק מתחלפים. אני לא מצליח להבין אנשים שקונים אייפון 4S משומש במחיר של טלפון אנדרואידי מודרני.

 

 

 

עכשיו אתה מכיר אחד :wink:

 

 

 

מסכים, ומסכים.

שיחקתי קצת עם המצלמה של ה-HTC ONE. היא באמת מספקת תמונות איכותיות (במיוחד ניכר בחושך) אבל בסופו של דבר, גם אם יש הבדל מסוים לעומת המצלמה של ה-S4, הוא מתגמד ביחס לעובדה שאתה לא יכול לחתוך את התמונה ועדיין לקבל גודל נורמלי, כי 4 מגה-פיקסל זה פשוט כל כך 2003...

בנוסף, רוצים תמונה טובה יותר בחושך עם S4? יש מצב HDR (יותר טוב מב-HTC), יש מצב חושך (פחות טוב מב-HTC). אפשר להסתדר.

לסיום - הנה השוואה

 

ובנוגע לממשק של סמסונג - אני רגיל אליו כבר כמה שנים ולאורך כמה דורות - והוא הולך ומשתפר כל הזמן. מבחינתי הוא מצוין.

 

האממ זה טעות מאוד גדולה לשפוט אייפון לפי נתוני חומרה ושנת יצור. אייפון לא רק שלא נופל ממכשירים כמו הנקסוס 4 או הגלקסי 3 , אלא הוא גם מתעלה עליהם בחלק מהתחומים.

וחוץ מזה, אם בנאדם רוצה טלופן היי הנד קומפקטי ולא מקרר, איזה אפשרויות אנדרואידיות יש לו? המכשיר היחיד שאני חושב עליו זה הגלקסי 4 מיני שהוא פשוט נהדר בשימוש ביד אחת, אבל נחות מהאייפון 4s במצלמה ובחווית שימוש, ולא עולה זול יותר

פורסם

בנוגע ל"אנדרואידים בגודל של אייפון" - יש לסוני כמה אפשרויות בתחום.

לא ידוע לי על מקבילה מושלמת לאייפון 5 מבחינת שילוב של דקות / מתכתיות / קלות

אבל כפי שההגדרות ל"רכב קומפקטי" משתנות עם הזמן, כך גם ההגדרה לטלפון קומפקטי -

עובדה שהצרכנים קונים טלפונים גדולים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני אוהב איך שהעין שלך משנה את הדברים לפי מה שנוח לך, והמצב כולו משתנה לפי מה שמתאים לממצאים החדשים.

"הבדלים מינוריים"

אה, לא

"but don't come close to the samples produced with its competitor today."

מי שרוצה להעלות תמונות לפייסדרעק ובולשיטגראם יסתפק גם במצלמת 2MP, כי גם ככה הרזולוציה מוגבלת למשהו מצחיק כמו 1024X768. זו סיבה לתקוע פנימה מצלמה פחות טובה? לא. המטרה של מצלמת האולטראפיקסלס הייתה להתחרות בצורה ישירה במצלמות של מכשירי הדגל האחרים.

זה נכשל חרוצות.

 

בנוגע לצ'יפסטים והתוכנה-

ה "חברה" לא עושה כלום שפוגע במשתמשים של הגרסאות הישנות יותר. יודע למה? כי חטיבת ה R&D שמחליטה מה הולך לאיזה מכשיר ומתי לא ממש קשורה לחטיבה שאחראית על פיתוח התוכנה.

אני רוצה לדעת מה בדיוק הבעיה עם ה S2, שכרגע רץ מצוין על 4.1.2 רשמי שעף עליו כמו חמאה. ה S3 מקבל חודש הבא אנדרואיד 4.3

אז איפה המקום לתלונות שלך? האם סאמסונג זנחו מכשיר כזה או אחר בגלל ה "מרדף אחרי הצ'יפסט המהיר ביותר"?

עד שהתשובה לשאלה הזו תהיה "כן", הטיעון שלך פג כלא היה.

 

"שמירת ערך"- הטיעון המגוחך ביותר בעולם.

רוצה לשמור על ערך? תקנה בית. בכל פריט וכל דבר הנוגע לזירה הטכנולוגית, המחירים יורדים. מהר. מאוד.

קנית מצלמה? מזל טוב, עוד שבועיים היא תהיה שווה חצי ממה שהיא הייתה. קנית מחשב? בכלל, מחרתיים יוצא דור חדש של מעבדים, למעשה המחשב שלך לא רלוונטי כבר מרגע שקנית אותו.

זה מה יש.

אז אתה תגביל את עצמך למכשיר שאתה לא באמת מעוניין בו בגלל "שמירת ערך"?

הייתי מקבל את הטיעון ההזוי הזה במידה וכל מכשיר היום היה עולה 6000-7000 ש"ח.

אבל לקנות משהו ש "שומר ערך" טוב יותר בשביל בסופו של דבר למכור אותו בכ 300 ש"ח יותר מהמכשיר המקביל ש "לא שומר ערך"? זה מגוחך.

 

בדיוק כמו שאתה אוהב לראות כל דבר בדרך שלך

 

* לא ענית לי למה החברה מוציאה 7 וריאציות בשנה?! אתה עובד במטה של סמסונג בדר קוריאה? אני בספק אם אתה יודע מה ההחלטות של הR&D שלהם

 

* אם השרשור היה עוסק במכונית שקיבלה בשנה 7 מתיחות פנים ואתה קנית את הדגם הראשון, הייתי מבסוט לראות את התגובה שלך

 

* אם שמירת ערך \ ערך הכסף לא מעניין אותך - הסתדרת - רק הקיץ מכרתי איירובוט, אופה לחם, אביזרים ל XBOX ומכשיר אייפון, לא רואה מה ההגיון לזרוק דברים שאפשר לקבל עליהם כסף חזרה. אני שמח לשדרג כל שנה מכשיר כאשר אני מקבל לפחות חצי על המכשיר הקודם שקניתי

 

* 2MP לא מספיקים לכלום, אין צורך להגזים, תשמור על הטיעונים ברמת הסביר :) גם אם הרזולוציה מוגבלת, זה לא אומר שצריך להשתמש בחרא של חיישן ולראות תמונה באיכות מחורבנת, ואני מדגיש שוב - רוב הסמארטפונים היום מוציאים תמונות טובות, מה שחשוב זה מייצב תמונה, לא כי לכולם יש פרקינסון אלא כי זה באמת עוזר להוציא תמונה טובה יותר וביחד עם חשיפה טובה יותר לאור הופך את המצלמה בסמארטפון לתחליף ראוי לכל מצלמות ה P&S

 

* אתה רוצה לדעת מה הבעיה שלי עם S2 עם 4.1.2, זה פשוט לא עובד מספיק מהיר, לא כמו ב S4 - גילוי נאות, אני עובד בחברה שמפתחת אפליקציות לספקיות סלולר בחול, בין המכשירים שיש לנו במשחקיה: SGS1-4, HTC ONE/ONE X, כל סוגי האייפונים, לומיה 620\920 ועוד... יש לי המון שעות התעסקות עם כל המכשירים וסלח לי אבל להגיד שה 4.1.2 עף כמו חמאה זה מגוחך, אולי עם רום מקוסטם אבל בטח לא עם המקורי

 

* בעיני סמסונג זנחו את האופטימיזציה עבור המכשירים הקודמים, תגיד מה שתגיד, אפל עושה את זה בצורה טובה יותר, מוציאה את אותה הגרסא עבור כל המכשירים באותו יום, למה אני צריך להיות עם XP שלכולם יש וינדוס 7? למה משתמש שקנה מכשיר לפני שנה צריך לחכות עוד חודשיים בשביל לקבל את הגרסא האחרונה? זה לדעתך לא פוגע במשתמשים? זה בדיוק מה שאני לא אוהב בסמסונג וזה בדיוק למה אני מעדיף מכשירים סיניים שעולים חצי, מגיעים עם אותה החומרה ועם הפלסטיקה הזולה שיש בSGS ואפשר לעדכן אותם כבר עכשיו ל JB4.3

בעיני סמסונג לא עושה מספיק בשביל לייחד את המכשיר, לא ברמת החומרה ולא ברמת התוכנה, נחכה שנה עד שה TIZEN ירוץ על המכשירים שלהם, אולי אז יהיה שווה לשלם אקסטרה

פורסם

זול מאוד? לא בטוח, אפילו לא נכנס תחת הגדרה של זול

פשוט בדיחה, ה5C יעלה ללא חוזה 549 דולר

המחיר שלו צריך להיות 350 לכל היותר, מי שמוכן לשלם 549 דולר כבר יוסיף עוד 100 בשביל לקבל את הדגם היקר

פורסם
לא מבין בעניין אך האם לצד הדגם העדכני אפל לא הוציאו זה עתה גם דגם זול מאוד?

 

לא. ה"זול" שלהם הוא בסך הכל $100 פחות מהיקר. לדעתי זה טמטום לקנות את הזול, אם כבר משקיעים לפחות לקבל את החדשנות (האמיתית) שב5S.

 

אין כאן טריקים שיווקיים, המאמץ ההנדסי בכזה פיתוח מדי שנה הוא אדיר. הקפיצה בין ה5S ל5 גדולה יותר מאשר הקפיצה בין הגלקסי 3 ל4.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כנראה טעיתי בגדול בנוגע למחיר. אגב, ראיתי היום בגלובס סרטון על הדגם הזול המתגאה בפלסטיקיותו.[ המצאתי מילה]

חייב להגיד שהדיבור והגישה הזכירו לי את הפוזה של אייל שני והנרי טוטון.

פורסם
אפל לא זקוקים לזה. כל תינוק וכל פנסיונר יודעים לתפעל iOS.

תן להם ג'ליבין והם יטיחו אותו בריצפה לאחר מס' דקות.

 

המנטרה השחוקה הזאת ממש מגוחכת.

אני עדיין מתעצבן כל פעם שאני לוקח אייפון ליד (ולא רק כי המסך דק מדי) - בכל פעם שאני רוצה לצאת מאפליקציה, לחזור אחורה או לחפש את האופציות בה אני צריך ללחוץ איפהשהוא על המסך. ה-S4 הרבה יותר אינטואיטיבי בשבילי. האופציות נמצאות בלחצן השמאלי, כפתור ה-BACK בלחצן הימני, ולכל אחד משלושת הלחצנים יש שניים או שלושה מצבים אפשריים שמקלים על החיים (לחיצה אחת, לחיצה כפולה, לחיצה ארוכה).

תוסיף לזה גישה נוחה מכל מצב וקסטומיזציה ל-drop down menu, וידג'טים וקסטומיזציה נרחבת למסכים כולל למסך הפתיחה, ותקבל משהו שאחרי שקצת משקיעים בסידור שלו באופן שיתאים לך, הוא אינטואיטיבי ונוח מאוד לשימוש.

 

האממ זה טעות מאוד גדולה לשפוט אייפון לפי נתוני חומרה ושנת יצור. אייפון לא רק שלא נופל ממכשירים כמו הנקסוס 4 או הגלקסי 3 , אלא הוא גם מתעלה עליהם בחלק מהתחומים.

וחוץ מזה, אם בנאדם רוצה טלופן היי הנד קומפקטי ולא מקרר, איזה אפשרויות אנדרואידיות יש לו? המכשיר היחיד שאני חושב עליו זה הגלקסי 4 מיני שהוא פשוט נהדר בשימוש ביד אחת, אבל נחות מהאייפון 4s במצלמה ובחווית שימוש, ולא עולה זול יותר

 

ההבדל הוא שבמחיר של אייפון משומש, שלך תדע מה עבר עליו ובלי אחריות, אתה מקבל מכשיר לפחות שווה ערך - אבל חדש לגמרי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדיוק כמו שאתה אוהב לראות כל דבר בדרך שלך

 

* לא ענית לי למה החברה מוציאה 7 וריאציות בשנה?! אתה עובד במטה של סמסונג בדר קוריאה? אני בספק אם אתה יודע מה ההחלטות של הR&D שלהם

 

* אם השרשור היה עוסק במכונית שקיבלה בשנה 7 מתיחות פנים ואתה קנית את הדגם הראשון, הייתי מבסוט לראות את התגובה שלך

 

* אם שמירת ערך \ ערך הכסף לא מעניין אותך - הסתדרת - רק הקיץ מכרתי איירובוט, אופה לחם, אביזרים ל XBOX ומכשיר אייפון, לא רואה מה ההגיון לזרוק דברים שאפשר לקבל עליהם כסף חזרה. אני שמח לשדרג כל שנה מכשיר כאשר אני מקבל לפחות חצי על המכשיר הקודם שקניתי

 

* 2MP לא מספיקים לכלום, אין צורך להגזים, תשמור על הטיעונים ברמת הסביר :) גם אם הרזולוציה מוגבלת, זה לא אומר שצריך להשתמש בחרא של חיישן ולראות תמונה באיכות מחורבנת, ואני מדגיש שוב - רוב הסמארטפונים היום מוציאים תמונות טובות, מה שחשוב זה מייצב תמונה, לא כי לכולם יש פרקינסון אלא כי זה באמת עוזר להוציא תמונה טובה יותר וביחד עם חשיפה טובה יותר לאור הופך את המצלמה בסמארטפון לתחליף ראוי לכל מצלמות ה P&S

 

* אתה רוצה לדעת מה הבעיה שלי עם S2 עם 4.1.2, זה פשוט לא עובד מספיק מהיר, לא כמו ב S4 - גילוי נאות, אני עובד בחברה שמפתחת אפליקציות לספקיות סלולר בחול, בין המכשירים שיש לנו במשחקיה: SGS1-4, HTC ONE/ONE X, כל סוגי האייפונים, לומיה 620\920 ועוד... יש לי המון שעות התעסקות עם כל המכשירים וסלח לי אבל להגיד שה 4.1.2 עף כמו חמאה זה מגוחך, אולי עם רום מקוסטם אבל בטח לא עם המקורי

 

* בעיני סמסונג זנחו את האופטימיזציה עבור המכשירים הקודמים, תגיד מה שתגיד, אפל עושה את זה בצורה טובה יותר, מוציאה את אותה הגרסא עבור כל המכשירים באותו יום, למה אני צריך להיות עם XP שלכולם יש וינדוס 7? למה משתמש שקנה מכשיר לפני שנה צריך לחכות עוד חודשיים בשביל לקבל את הגרסא האחרונה? זה לדעתך לא פוגע במשתמשים? זה בדיוק מה שאני לא אוהב בסמסונג וזה בדיוק למה אני מעדיף מכשירים סיניים שעולים חצי, מגיעים עם אותה החומרה ועם הפלסטיקה הזולה שיש בSGS ואפשר לעדכן אותם כבר עכשיו ל JB4.3

בעיני סמסונג לא עושה מספיק בשביל לייחד את המכשיר, לא ברמת החומרה ולא ברמת התוכנה, נחכה שנה עד שה TIZEN ירוץ על המכשירים שלהם, אולי אז יהיה שווה לשלם אקסטרה

 

1- אלו לא ואריאציות של אותו דבר. האקטיב נועד לפעילות ספורטיבית וחסין למים, הגלקסי זום הוא למעשה מצלמה עם קצת סלול עליו, וכך הלאה והלאה. כל אחת מתת הסדרות האלו קיבלה אולי ואריאציה אחת השנה. בנוגע לשלל הואריאציות של ה S4- תאשים את המפעילות. סתם לדוגמה, ה I9505, I9505G, I337, M919 זה אותו המכשיר בדיוק. אין טיפ טיפה שינוי. זה פשוט שכל אחת מהמפעילות רצתה את התיוג שלה על המכשיר. ככה גם עם הגרסה הקוריאנית שקיבלה סנאפי 800, לא זוכר את שמם, אולי anycall.

להתייחס ל S4 אקטיב או ל S4 זום כואריאציה של ה S4 זה פשוט שגוי, בדיוק כמו שה S4 מיני הוא לא ואריאציה, אלא משתמש במיתוג הזה. אז עכשיו, אפשר לדעת על מה אתה מדבר?

 

2- ראה 1. ההקבלה ל "מתיחת פנים" לחלוטין לא תקפה פה.

 

3- אני גם בהחלט מוכר את המוצרים הישנים שאין לי יותר שימוש בהם. אבל המחירים של מכשירי סלולר הם לא מחירים של בית וגם לא של רכב, כמו שכבר ציינתי, במקרה הטוב מכשיר "שומר ערך" יתן לך 300 שקלים מעל מכשיר "לא שומר ערך" בעת המכירה.

האם שווה לקחת מכשיר שאתה פחות מעוניין בו בגלל השיקול הזה? בהחלט לא.

 

4- לרזולוציה אין קשר לאיכות החיישן. יש חיישנים מדהימים של 3.2MP, ויש חיישנים זבל של 13MP. אם אתה עומד להעלות תמונה ב 1024X768, מצלמת 2MP עם חיישן טוב תספיק בהחלט. אתה מדבר על תחליף ראוי למצלמת כיס P&S? יפה, זו הייתה הנקודה שלי קודם לגבי ה S4 ושאר ספינות הדגל נגד ה 4MP של ה ONE. הוא מפסיד, נקודה.

 

5- ברור שהמערכת לא עובדת מהר כמו ב S4. אתה מצפה מחומרה שחלשה בערך ב 70-80% לעבוד אותו דבר? זה לא יקרה.

אבל זה לא אומר שהמערכת עובדת לאט. כי היא לא. זה פשוט שהיום אנשים רוצים שהסטנדרט יהיה מעבר בין דפים בתפריט בפחות מ 1ms, ופתיחת אפליקציה ב 3ms. גם אם המכשיר שלהם בן שנתיים.

זה לא קורה באייפונים הישנים יותר, וזה לא קורה במכשירי האנדרואיד הישנים יותר. אין סיבה שזה יקרה! הבעיה היא לא המכשיר ולא המערכת, אלא חוסר היגיון של אנשים.

בנוגע למכשירים שאתה עובד איתם, זה בסדר, המשחקיה שלי בבית כנראה שלא פחות גדולה- למעט מכשירי הלומיה.

אני לא יודע על איזה רום אתה עובד ב S2, אבל כל רום 4.1.2 מקורי מחו"ל (לא מהארץ ולא בעברית, חשוב וקריטי מאוד!) רץ על המכשיר פשוט מצוין.

פורסם
המנטרה השחוקה הזאת ממש מגוחכת.

אני עדיין מתעצבן כל פעם שאני לוקח אייפון ליד (ולא רק כי המסך דק מדי) - בכל פעם שאני רוצה לצאת מאפליקציה, לחזור אחורה או לחפש את האופציות בה אני צריך ללחוץ איפהשהוא על המסך. ה-S4 הרבה יותר אינטואיטיבי בשבילי. האופציות נמצאות בלחצן השמאלי, כפתור ה-BACK בלחצן הימני, ולכל אחד משלושת הלחצנים יש שניים או שלושה מצבים אפשריים שמקלים על החיים (לחיצה אחת, לחיצה כפולה, לחיצה ארוכה).

תוסיף לזה גישה נוחה מכל מצב וקסטומיזציה ל-drop down menu, וידג'טים וקסטומיזציה נרחבת למסכים כולל למסך הפתיחה, ותקבל משהו שאחרי שקצת משקיעים בסידור שלו באופן שיתאים לך, הוא אינטואיטיבי ונוח מאוד לשימוש.

 

ההבדל הוא שבמחיר של אייפון משומש, שלך תדע מה עבר עליו ובלי אחריות, אתה מקבל מכשיר לפחות שווה ערך - אבל חדש לגמרי.

אני וכנראה גם אתה עדיין צעירים בכדי להבין מה זה סידור וקסטום של שולחן העבודה ומזה וידג'טים ולהסתדר עם זה. אבל אנשים מבוגרים שאף פעם לא נגעו במכשיר חכם לא ממש מפיקים תועלת מהדברים שציינת.

 

גם באנדוראיד יש באלגן שלם עם האפלקיציות...כול אפליקציה דוחפת את התפריטים למקום שונה ולא תמיד אתה יודע מה ואיפה לחפש את התפריטים הנעלמים הצידה למעלה או לךמטה (מה סקס בכול התנוחות...).

 

למה לעזעזל כמעט כול אפליקציה שאני מוריד לאנדרואיד סובלת מבעיה כולשהי ?

 

רמת האפלקיציות ואייכותם וגם המראה שלהם הרבה יותר מוצלחת באייפון מאשר באנדרואיד.

 

למה אין גיבוי מסודר בנקסוס של כול המידע שנמצא במכשיר מבלי להתקין 80 מיליון אפליקציות ? אפליקציה לגיבוי תמונות, אפליקציה לגיבוי סמס ועוד...באייפון זה פשוט BACKUP בודד מגבה הכול.

 

אני יכול להוסיף פה עוד שפע של דוגמאות למה IOS טובה יותר מג'לי בין אבל אין לי כוח לזה.

 

** דבר הכי פשוט לא קיים באנדרואיד שאותי זה מחרפן החוסר יכולת לשלוט בעזרת הכפתורים של אוזניות עם מיקרופון על ווליום.

איזה כייף לי :)

פורסם
המנטרה השחוקה הזאת ממש מגוחכת.

 

שחוקה - כן. מגוחכת - לא כ"כ.

iOS בנויה להדיוטות וטכנופובים. האנדרואיד עדיין לא ממש שם - לטוב ולרע (למען הסר ספק, אני אנדרואיסט).

אמא שלי, שעד היום מנסה ליישם את הקואורדינציה הכרוכה בביצוע "Double-Click" בעכבר, מתפעלת אייפון בקלות יתרה.

פורסם

מרק

אבל מצד שני אם אתה רוצה גיבוי מהאייפון שלך למכשיר אחר (חו"ח לאנדרואיד, WindowsPhone8 או Outlook) אתה צריך להשתמש ב-7000 כלים ולא יכול לייצר פשוט vCard שכל פלטפורמה בעולם תומכת בפורמט הזה, חוץ מאפל.

 

לגבי האוזניות אתה צריך למצוא אוזניות שמתאימות לסטנדרט ולא לאפל.

אפל החליטו שהם משנים (מה חדש? חיבור 30 פינים עד אייפון 5, חיבור Lightning מאייפון 5, הכל דרך iTunes, חו"ח הטענה דרך USB) את הסטנדרט המקובל.

ואז יצרני אוזניות צריכים לייצר 2 דגמים של אוזניות, אחד שמתאים לכל העולם, ואחד שמתאים רק לאפל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה יודע, כל דבר שתגיד לגביו "למה אין בנקסוס" התשובה שלו זהה, ורשמתי לך את זה 50 אלף פעם-

הנקסוס הוא מכשיר ערום שנועד למפתחים. הוא מכשיר אך ורק לאלו שרוצים בכוונה ובכל הכח להיכנס לנבכי המערכת ולהתחרבש עם כל תת פונקציה במכשיר.

הוא לא למי שמחפש חווית משתמש ולמי שמחפש משהו פשוט וקל מהקופסה.

אבל בגלל שהוא שווק בזול, המון אנשים קנו אותו, ואז מתלוננים שהוא לא מספק להם מה שהוא בכלל לא מתיימר לספק.

להשליך מכך על כלל מכשירי אנדרואיד? טעות מרה. אבל משום מה אתה מאוד אוהב לעשות את זה.

 

במכשירי סאמסונג, LG, ו HTC (אולי גם בשאר, אבל אני מדבר רק לגבי מה שאני יודע) יש לך מראש תוכנה שמגבה הכל, one click backup.

בנקסוסים אתה לא תמצא בחיים דבר כזה. בנוסף לזה שגוגל משווקת לך מכשיר במחיר מסובסדר אתה גם רוצה אותו עם חבילת תוכנות added value? זה לא הולך ככה.

 

את שאר התלונות שלך לגבי תפריטים נעלמים אני פשוט לא מבין, אז לא אגיב.


×
×
  • תוכן חדש...