Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה גם שטביעת אצבע זה אמצעי הזיהוי שהכי קל לעקוף,

במיוחד לאור העובדה שכל המסך של האייפון יהיה מלא בטביעות אצבע, רק לקחת סלוטייפ ולדגום טביעת אצבע טובה והכניסה חופשית למערכת!

 

זוכר שהתווכחנו על זה? הגיע שלב ההוכחה...

 

http://www.mako.co.il/nexter-internet/security/Article-fcf78139e2a4141006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1112147782

פורסם

http://www.tomshardware.com/reviews/iphone-5c-bad-value-analysis,3619.html

 

Step right up! Today you can buy a heavier, bulkier, plastic version of last year’s phone for the same price you would have paid for the real-deal iPhone 5, had we just left everything the way it was. Poof! Voila! A "new" iPhone! See? It’s Magic™!

 

At the end of the day, I’m once again left in awe of Apple’s world-class marketing. No other company could get away with presenting its customers with a worse deal than it offered previously and still generate positive feedback from the tech press. Kudos to the financial reporters for immediately seeing through the reality distortion field, even if for completely different reasons.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני לא מנסה להוכיח ,לי יש בכלל s2.

פשוט מחיר לא הגיוני,איזה יתרונות יש לו על השאר ?

 

איזה יתרונות יש לג׳ינס של דיזל שעולה 1500 ₪ על הג׳ינסים שנמכרים ב-300 ₪?

שכל אחד יקנה מה שמתאים לו.

יש שני ויכוחים שישארו ללא פתרון בשנים הקרובות:

1. אייפון או כל מכשירי האנדרואיד.

2. פלייסטיישן 3 או אקס בוקס 360.

פורסם
מדובר על האייפון 5C ...

 

נכון- אבל הטענה שם היא שגם ככה אפל מורידה 100$ כל שנה על מוצר הדגל שלה, לכן היום היינו אמורים ליקנות במחיר של ה5C את האייפון 5 כמו שהוא באריזה המתכתית היוקרתית שלה, אבל בימקום זאת אפל לקחה את החומרה ושמה אותו באריזת פלסטיק פשוטה, ונתנה מוצר נחות בעל אותו חומרה שגם כבד, שמן ומכוער ופחות יוקרתי מהאייפון 5 במחיר שהאייפון 5 היה אמור להימכר היום- ומה שעצוב זה שהצרכנים של אפל ממש לא חכמים מבחינה צרכנית - יותר בכיוון של בבונים- אין הסבר אחר מדוע הם מסכימים לקבל מוצר שכזה במחיר הזה + אפל עוד הולכים לידחוף לכל אחד מהם את המגן המכוער בעוד 30$!.

 

The iPhone 5c's newness comes from a downgraded exterior, and the only thing improving is Apple's margin on the mid-range models. If iPhone 5c customers buy more than one of those $30 rubber cases, as Phil Schiller predicts, the company could end up making more on this than any previous iPhone model.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
איזה יתרונות יש לג׳ינס של דיזל שעולה 1500 ₪ על הג׳ינסים שנמכרים ב-300 ₪?

שכל אחד יקנה מה שמתאים לו.

יש שני ויכוחים שישארו ללא פתרון בשנים הקרובות:

1. אייפון או כל מכשירי האנדרואיד.

2. פלייסטיישן 3 או אקס בוקס 360.

 

נכון,כול אחד יקנה מה שמתאים לו,אבל לי אישית,אם אני צריך להוסיף סכום כסף משמעותי אני רוצה לקבל תמורה עבורו,לא איכפת לי אם זה אייפון או גלקסי,אני רוצה מוצר הכי מתקדם בהתאם למחירו הגבוהה,וזה משהו שלא ניתן להגיד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
+ אפל עוד הולכים לידחוף לכל אחד מהם את המגן המכוער בעוד 30$!.

 

זה באמת מצחיק: שימו לב! יש לנו אייפון חדש עם יתרון משמעותי! הוא מגיע בצבעים! ואל תשכחו לקנות עבורו מגן שיסתיר לגמרי את הצבע! (כדי שחס וחלילה הפלסטיק היוקרתי לא יישרט...)

מעניין אם הם יוציאו מגן שנותן לאייפון 5C מראה יוקרתי של גוף ממתכת :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש שני ויכוחים שישארו ללא פתרון בשנים הקרובות:

1. אייפון או כל מכשירי האנדרואיד.

2. פלייסטיישן 3 או אקס בוקס 360.

 

הלוואי וזה היה רק שניים.

 

יש את:

 

NVIDIA או AMD

אינטל או AMD

חלונות או מק

חלונות או לינוקס

אנדרואיד/IOS או WP8 (כן, זה עדיין אקטואלי)

אוטו אירופאי או אסיאתי

קוקה קולה או פפסי

ביצה או תרנגולת

מקלות או אבנים

 

ועוד המון

 

מעניין אם הם יוציאו מגן שנותן לאייפון 5C מראה יוקרתי של גוף ממתכת :wink:

איבדתי אותם כשהם הוציאו אייפון בצבע זהב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתם מוכנים להסביר לי מה זאת הנהירה הזאת אחר ה"קידמה"? בכוונה במרכאות כי אין פה התקדמות משמעותית.

אני שידרגתי נוקיה סטייל "צביקה פיק" באייפון 4 לפני 3 שנים בדיוק. למה? כי יש הבדל עצום ביניהם.

למה לי לקנות אייפון 5S!? אז קצת שיפרו פה וקצת שינו שם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

זאת הסיבה היחידה? אז אני לא אתקין IOS7, מי ישמע...

אייפון 4 פרוץ עם שלל אפליקציות הרבה יותר מגניב ושימושי מ-IOS7 לדעתי. וגם הממשק נראה יותר יפה.

עוד סיבות למה זה מאסט לשדרג 4 ל-5S !?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...