Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש משהו בכתבה על ה-5S לעומת הנוט, אבל הסיבות האלה פשוט לא מצדיקות רכישה של אייפון.

נו באמת, שנה לאחר שיצא האייפון 5 עולה כאן 3300 שקל... זה מטורף.

אי אפשר להאשים כאן את האנדרואיד, בגלל זה קונים HTC או Nexus,

בשנייהם ממשק איכותי ונוח, ואיכות בנייה יוצאת מהכלל.

 

סמסונג ידועים בהיותם מחו*בנים בכל הקשור לאיכות בנייה.

פורסם

תבדילו בין איכות בנייה לבין "תחושת" החומרים. סמסונג אומנם בונים מכשירים מחומרים שהם "זולים" יותר, אבל זה לא אומר שהם פחות עמידים. למעשה איכות הבנייה של ה-HTC ONE המהולל למשל נחותה משמעותית מרוב הסמסונגים, ולרוב המכשירים יש חוסר אחידות כזה או אחר בהרכבה.

פורסם
מדוע הטלפון הבא שלי יהיה האייפון 5s ולא אנדרויד

 

http://www.htmag.co.il/article04927

 

חכה שהוא יעבור בחזרה, ויגלה כמה דברים יחסרו לו ב5S לעומת הנוט 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
נו באמת, שנה לאחר שיצא האייפון 5 עולה כאן 3300 שקל... זה מטורף.

 

אם תתאמץ, תמצא ביד"ש לא מעט כאלו שמציעים אייפון 4 שחוט (לא 4S) בלפחות 1,500 ש"ח. בידי ההמון הכח להוריד את אפל על הברכיים, אבל קהל הזומבים שלהם ממשיך להצדיק את המדיניות הזו כל פעם מחדש.

פורסם
מדוע הטלפון הבא שלי יהיה האייפון 5s ולא אנדרויד

 

http://www.htmag.co.il/article04927

 

סתם מאמר דעה של מישהו עם פרופיל שימוש ספציפי מאוד, שהנוט לא מתאים עבורו.

1. כמה אנשים מנסים לנהל עשרה חשבונות מייל שונים מהנייד?

2. קופי פייסט באמת לא מושלם, אבל עובד מספיק טוב למי שלא חושב שהטלפון שלו הוא מחשב נייד

3. מקלדת - גם אני מוצא את עצמי עושה טעויות הקלדה לפעמים, אבל עם anysoftkeyboard אני מסתדר מצוין.

4. שליטה קולית - יש לי גם משהו כזה ב-S4. אני בקושי משתמש בו, למעט לצרכי קוריוז. לא מעריך שהייתי משתמש בו יותר אם היה לי אייפון. אולי אני טועה.

5. מצלמה - סליחה, ל-S4 מצלמה נהדרת. לא יודע לגבי הנוט2, אבל haze חלבי על התמונות? שיבדוק בבקשה שהזכוכית של המצלמה שלו לא שרוטה לגמרי. זה קרה לי בטלפון זמני שקיבלתי מהעבודה לפני כמה חודשים.

6. עריכת וידאו - לא יודע, לא ניסיתי

7. דפדפן. לא יודע על מה הוא מדבר. dolphine עובד נהדר. מנצח גם את הכרום בכמה השוואות שראיתי.

 

 

סמסונג ידועים בהיותם מחו*בנים בכל הקשור לאיכות בנייה.

 

חוץ מתחושה פלסטיקית במגע על החלק האחורי באזור של הפלאש, אני לא מוצא שום בעיה באיכות הבנייה ב-S4 שלי. והוא בלי שום מגן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סתם מאמר דעה של מישהו עם פרופיל שימוש ספציפי מאוד, שהנוט לא מתאים עבורו.

חד וחלק. לקנות נוט בלי להשתמש בעט?!?

זה הדבר הכי שימושי אצלי במכשיר (אם נוציא לרגע את המובן מאליו, המסך הגדול שמשמש כפאבלט).

 

למצלמה של הנוט יש אכן נטייה עגומה להישרט.

חוץ מזה, הרכרוכיות של הסמסונגים היא יותר בעיה בתחושה מאשר בעיה באיכות הבניה, לדעתי האישית.

 

- - - - -

 

מכוניות הסופרמיני מהוות דוגמה מעולה לעיקרון שלא ישתנה:

מכשירים נוטים לגדול. אף אחד לא יעז היום ליצור מכונית בגודל של פז'ו 205 ולקרוא לה "סופרמיני".

מכוניות המיקרו והמיני של היום מרווחות יותר מהסופרמיני של פעם, הודות למבנה קופסתי.

אותו דבר בניידים - למה שאסתפק במסך זעיר כשאפשר לקנות באותו מחיר (סליחה, במחיר נמוך יותר)

מסך גדול יותר עם ppi מופרע באותה מידה?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סמסונג ידועים בהיותם מחו*בנים בכל הקשור לאיכות בנייה.

בולשיט.

סאמסונג ידועים בבחירה בפלסטיק כחומר ראשי. זה שזה לא מוצא חן בעיני הרבה אנשים שזה לא אלומיניום זה משהו אחר.

איכות ההרכבה מצוינת, אין במכשיר רווחים/חלקים רכים/קרקושים/חריקות. כל המכשירים למעט ה S1 מוצקים ובנויים כהלכה. פרקתי לא מעט כאלו מכל הסדרה, אז אני יודע ממקור ראשון.

למעשה פלסטיק דווקא עדיף ברוב המקרים בשל יכולות פיזור זעזועים טובות יותר.

אבל הציבור מפגר ורוצה אלומיניום, אז סאמסונג נעתרים לבקשה. מה S5, תקבלו אלומיניום, לתחושת "פרימיום" מפגרת, ומכשיר פחות עמיד.

פורסם

אנשים לא מבינים שטלפון זה לא רכב ועדיף שהוא יהיה מפלסטיק.

איכות הבניה של סמסונג היא מצויינת וגם איכות החומרים היא מצויינת, אני לא מבין למה צריך טלפון מאלומיניום שהוא יותר כבד ופחות עמיד מפלסטיק, האייפון 5 שוקל כמעט כמו הגלקסי 4 והוא חצי ממנו בגודל, אם המכשירים היו בגודל זהה האייפון היה כבד משמעותית.

מה זה משנה ממה המכשיר עשוי אם בכל מקרה ברוב המקרים שמים עליו כיסוי?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כי האייפון מרגיש כבד ביד, והרבה אנשים הורגלו לחשוב שכבד=איכותי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ל S4 מצלמה חרא. נקודה.

אני מקווה שבאייפון 5 תיקנו את הבעיה של המיקרופון. מסתבר שבזוית מסויימת הצד השני שומע אותך ממש גרוע.

ניסינו עם לפחות 2 חברים והתוצאות דומות.

פורסם
ל S4 מצלמה חרא. נקודה.

 

אני שמח שהבהרת את זה, במיוחד עם ה"נקודה" בסוף. עכשיו זה באמת סופי ומוחלט :-P

 

חבל רק שכל review עליה אומר ההפך. נכון, היא לרוב לא נקבעת בתור "המצלמה הכי טובה בסמארטפונים", אבל מאז שהמכשיר יצא, המצלמה שלו נמצאת בחמישיה הראשונה, ביחד עם ה-HTC ONE, עם האייפון 5, עם האקספיריה Z ועם כמה דגמים של נוקיה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ל S4 מצלמה חרא. נקודה.

 

:shock:

רגע, תן לי ללכת לחבר עם S4 ולמחוק לו את כל התמונות המעולות מטיולים לאירופה שהוא צילם. הן, הרי, לא באמת קיימות - המצלמה לא מסוגלת לצלם אותן.

:splat:

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
ל S4 מצלמה חרא. נקודה.

 

על מה אתה מדבר?! ל4S יש מצלמה מצויינת! אפילו ל4 ״הרגיל״ יש מצלמה מעולה.

יש לי תמונות שצילמתי והלכתי להדפיס בחנות, והן מעולות!


×
×
  • תוכן חדש...