Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אייפון 5S/5C


Apple
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
sh33p, אתה הוזה.

נתחיל בעניין טביעות האצבע- היה את זה רק באטריקס, זה עבד כמו שצריך (היה לי פה אטוריקס 4G לחצי שנה), אבל זה פיצ'ר לא אינטואיטיבי בעליל. לכן החליטו לזרוק אותו.

 

ברכות, זכית במכשיר מיוחד שהפיצ'ר עבד בו טוב, עכשיו תבדוק בפורומים לכמה אנשים זה עבד. לא היה אינטואיטיבי? מעניין למה? אולי כי הוא היה בגב המכשיר... באייפון הפיצ'ר הזה נועד לפתוח את המכשיר ולמנוע ממך לזכור\להשתמש בסיסמאות בלי שום פעולה נוספת אלא כדרך אגב תוך כדי שימוש, אם היו עושים אותו בגב המכשיר אני בספק אם מישהו היה משתמש בזה.

 

המצלמות- המצלמה של ה HTC ONE לוקחת? אני לא יודע איפה קראת את הביקורות שלך, המצלמה של ה HTC ONE היא לרוב אכזבה, ולא משתווה למצלמות של מכשירי הדגל האחרים כגון ה S4. מה שמצחיק זה שהיא נותנת תוצאות טובות יותר בחושך מבאור בהשוואה לשאר התחרות, אבל עדיין מפסידה בשני המקרים.

 

אני קורה ביקורות ב GSMARENA - לחץ כאן לביקורת

למרות שיש עוד אתרים שאמרו שהמצלמה של ה ONE עדיפה

 

Winner: HTC One. Both phones have a lot going for them, but we're willing to rule in favor of the HTC One. It makes it very easy to make a cool collection of shots with Zoe and Highlights, with easy editing after the shot and easy sharing. It's also faster when taking pictures, especially when in a special mode. And the OIS is awesome to have no matter what.

המצלמה של הONE היא ממש לא אכזבה (אולי התבלבלת עם המצלמה של ה MOTO X?) בתנאי תאורה טובים, ישנם בסמסונג תוצאות טיפה יותר טובות ב 2\3 מהמקרים - בקושי אפשר לשים לב להבדלים, בתנאי חושך המצלמה של הONE לוקחת את הסמסונג בהליכה ותוסיף על זה את ה OIS

מעבדים ושאר ירקות-

המעבר ל 64 ביט הוא גימיק ותו לא כרגע. עם הפעילות המצומצמת של המערכות הניידות האלו, אין שום צורך ביכולת הקצאת כתובות רחבה יותר, וגם לא יהיה שיפור ברוחב הפס לזיכרון.

זה שטויות במיץ, ברגע זה.

 

בדיוק כמו ש4 או 8 ליבות זה גימיק ועדיין לא בשימוש, זה עדיין לא מפריע לאנשים להתלהב מזה ולהלל את סמסונג כל פעם שיוצא גלאקסי חדש בדיוק כמו שהייתי מתלהב מזה שהייתי ילד וכל יום הייתי עושה OC למעבד ולכ.מסך בשביל לקבל בנצ'מארק יותר טוב, בעיני הפוטנציאל ב64 ביט גדול יותר מעוד 2 ליבות נוספות.

 

בנוגעכ לממשק ה TW ה "מזעזע" של סאמסונג- תרצה או לא תרצה, הוא הממשק המוצלח ביותר בשוק כרגע, בגרסאות ה UX ואחרי. לאנשים יש קיבעון שהגרסה האחרונה שהם השתמשו בה זה TW4 שעוד היה חצי אפוי, ומאז החליטו שהממשק מזעזע ולא משנה עד כמה יבנו אותו מחדש.

כרגע אחרי מיליון ורבע מכשירים שהיו לי פה אני מודיע לך חגיגית- ה TW האחרונים עקפו את SENSE בסיבוב, הם עדיפים גם מהטיימסקייפ של SE, וגם מה OUI של LG.

 

זאת דעתך האישית, ודעתי האישית שה SENSE ואפילו ה MIUI עדיף בהרבה על ה TW, אבל בוא ונניח את עמדתנו בצד

90% מהביקורות ברשת אומרים שה ONE מכשיר טוב יותר כחבילה שלמה וה SENSE עובד הרבה יותר חלק מהTW של סמסונג

 

אז בזאת ארצה להגיד לך: בוקר טוב, הגיע הזמן להתעורר ולהפסיק לחלום.

הויכוח שלי הוא לא האם האייפון הוא החדשני, המהפכני או המגניב ביותר אלא על זה שיש יצרניות שמנסות ליצור חווית משתמש טובה ויש יצרניות שכל מה שמעניין אותך זה המעבד הכי חזק (היום הוכרז ד"א ה s4 active עם S800, כאשר הקודם הוכרז ביולי, זאת הוריאציה ה 7 של המכשיר השנה - אני בטוח שיש כמה לקוחות עצבניים ששילמו ממיטב כספם על המכשיר באפריל)

תן לי להמשיך לחלום...

  • תגובות 206
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאמין לי אחרי 4 שנים ~ עם האייפון וחודש ימים עם הנקסוס אני יודע מה טוב לי.

 

מרק, אתה כנראה ידעת עוד לפני שקיבלת לידך את הנקסוס.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מעבדים ושאר ירקות-

המעבר ל 64 ביט הוא גימיק ותו לא כרגע. עם הפעילות המצומצמת של המערכות הניידות האלו, אין שום צורך ביכולת הקצאת כתובות רחבה יותר, וגם לא יהיה שיפור ברוחב הפס לזיכרון.

זה שטויות במיץ, ברגע זה.

 

נדמה לי שהזכרונות עבדו ברוחב של 64 ביט גם מקודם (אין במעבד מודרני קשר בין רוחב הבאס הפנימי לרוחב החיצוני בגלל ההסתמכות על CACHE).

הנקודה היא שהA7 הוא ארכיטקטורת ARMv8 ומהר כמעט פי 2 מקודמו, בלי קשר לשימוש במתמטיקת 64 ביט. גם ב32 ביט הוא יהיה מהיר יותר, גם בגלל שיש לו פי 2 רגיסטרים והוראות SIMD מורכבות יותר.

 

זה הישג טכני מרשים ללא ספק, אבל זה משעשע שאפל עברו להתפארות בנתונים בזמן שגוגל מתמקדת בחוויית המשתמש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ומה אתה חושב שמז"פ עושים?

קצת אבקה וסלוטייפ עם מכסה ניילון כדי לא להשחית את הדגימה.

 

ידוע, אבל מכאן ועד להפעיל ככה אייפון שעובד לפי טביעת אצבעות .... לא נראה לי יעבוד.

פורסם

הייתי מחכה לפני שאני רץ לקבוע שה A7 הוא ArmV8 כהלכה, אפשרי שמדובר בבן כלאיים (כמו שליבת הסקורפיון של קוואלקום הייתה בזמנה)

אני ממש סקרן לדעת ממה ה A7 מורכב, אבל נצטרך לחכות כמה ימים עד שמישהו יפרק את המכשיר לחלקים.

 

sh33p- תקרא את הלינק שאתה בעצמך הבאת. תקרא, אל תסתכל ברפרוף. שם לב לכותרת? CAMERA FEATURES.

מדברים על תוכנת המצלמה, שהיא ללא ספק מוצלחת יותר ב ONE. אין פה קשר ולו הקלוש ביותר לאיכות הצילום.

מה שאתה מחפש נמצא בדיוק בעמוד הבא:

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913p8.php

Still camera comparison

Winner: Samsung Galaxy S4. It's pretty clear that things are going in favor of the Galaxy S4 here. It produces sharper photos with better colors and there's resolution to crop things out. The narrower FoV is not ideal but it's not a deal-breaker.

The HTC One lost this round, though to be fair it was never expected to win a head-on fight in good lighting conditions. Its photos are certainly good enough (even better after the update) if you'll post them on Facebook or show them off on a TV, but don't come close to the samples produced with its competitor today.

 

ובתרגום וקיצור, למקרה שלא בא לך לקרוא הכל- ה S4 ניצח, בהפרש לא קטן, וקצת לא סביר לצפות שה ONE ינצח בהשוואה head on.

 

ומה הקשר ל 40 אלף וריאציות של ה S4? אפשר לדעת במה זה גורע? הואריאציות החזקות יותר עולות יותר, זה לא שאלו שקנו את המכשיר מוקדם יותר מפסידים משהו.

פורסם
אפל לא זקוקים לזה. כל תינוק וכל פנסיונר יודעים לתפעל iOS.

תן להם ג'ליבין והם יטיחו אותו בריצפה לאחר מס' דקות.

 

זה חצי נכון. באמת יותר קל להתחיל מאפל. השאלה מה קורה בחוויית השימוש כשמסתכלים עליה לאורך זמן, ומה הסיבה שיש נטישה די נרחבת לטובת אנדרואיד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ידוע, אבל מכאן ועד להפעיל ככה אייפון שעובד לפי טביעת אצבעות .... לא נראה לי יעבוד.

 

איזו סיבה יש שזה לא יעבוד?

הדבר הכי קרוב שאני יודע שיש בחלק מהסורקי ט"א חיישן מוליך כדי לדעת אם אצבע נוגעת בו או משהו לא מוליך, אבל גם לזה יש פתרונות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני אתן לכם דוגמה איך אוהד אפל חיסל את האנדרואיד בקלות (לדעתו).

 

הוא טוען שהאנדרואיד כלכך פרוץ, שאפשר להתקין עליו אפליקציה נסתרת ששולחת את כל המידע (הודעות, לוג שיחות, מיילים והכל מהכל) במכשיר למקום אחר וככה אפשר לגנוב לך מידע. ואת זה כמובן בלתי אפשרי באייפון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אבל ההתקנה עצמה לא נסתרת (אלא אם כן דרך חיבור USB ו-USB Debugging).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני חושב שאפל פספסו בגדול, מהסיבה שכבר הוזכרה. חומרה זה כבר ממזן לא האישיו. עם הגלקסי נקסוס שלי אני לא ממש מגיע למיצוי של החומרה. בגדול? אני חושב שצריך להתמקד בחוויית משתמש.המושגים כמו UI, UX, AR ודומיהם הפכו לנושא המרכזי, ואנדרואיד מספק וורסטליות גבוהה פי כמה (למען האמת, נוחה לי אישית פי כמה מזו של הIOS [יש לי אייפד 3)

 

קפיצת המדגה של אפל צריכה להעשות בתחום הנ"ל. זה בטוח. עוד לא ראיתי ו/או קראתי על הIOS 7 והשינויים שנעשו שם.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

קשקוש בלבוש... אם זה הסיבה להשאר עם אייפון אתה כנראה פראנואיד מתוסבך.

 

אני אחד מאלה שנטשו את האייפון 4S לטובת HTC ONE ואני יכול לבקר את שתי המערכות אבל אנדרואיד בהחלט ידו על העליונה במגוון מערכות ההפעלה והממשקים בשילוב עם מכשירים מחברות רבות בצבעים, גדלים ומפרטים שונים.

בעוד שאצל אפל זה מרגיש כמעט צורת המכירה בקומוניזם, כולם צריכים לקנות אותו דבר עם עד לאחרונה מכשיר אחד, ושני צבעים שום אפשרות ליצירתיות או חופש שאנשים רוצים להיות ייחודיים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
הייתי מחכה לפני שאני רץ לקבוע שה A7 הוא ArmV8 כהלכה, אפשרי שמדובר בבן כלאיים (כמו שליבת הסקורפיון של קוואלקום הייתה בזמנה)

אני ממש סקרן לדעת ממה ה A7 מורכב, אבל נצטרך לחכות כמה ימים עד שמישהו יפרק את המכשיר לחלקים.

 

sh33p- תקרא את הלינק שאתה בעצמך הבאת. תקרא, אל תסתכל ברפרוף. שם לב לכותרת? CAMERA FEATURES.

מדברים על תוכנת המצלמה, שהיא ללא ספק מוצלחת יותר ב ONE. אין פה קשר ולו הקלוש ביותר לאיכות הצילום.

מה שאתה מחפש נמצא בדיוק בעמוד הבא:

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913p8.php

Still camera comparison

Winner: Samsung Galaxy S4. It's pretty clear that things are going in favor of the Galaxy S4 here. It produces sharper photos with better colors and there's resolution to crop things out. The narrower FoV is not ideal but it's not a deal-breaker.

The HTC One lost this round, though to be fair it was never expected to win a head-on fight in good lighting conditions. Its photos are certainly good enough (even better after the update) if you'll post them on Facebook or show them off on a TV, but don't come close to the samples produced with its competitor today.

 

ובתרגום וקיצור, למקרה שלא בא לך לקרוא הכל- ה S4 ניצח, בהפרש לא קטן, וקצת לא סביר לצפות שה ONE ינצח בהשוואה head on.

 

זה בסדר, קראתי הכל, תסתכל על הסמפלים, הבדלים מינוריים - כמו שאמרתי בפוסט הקודם הסמסונג מוציא תמונות טובות יותר בתנאי תאורה טובים ב2\3 מהמקרים, מייצב תמונה ואיכות טובה יותר בחושך חשובים יותר מרזוליציה קצת טובה יותר למשתמש הממוצע, הרי בתכלס התמונות הולכות לפייסבוק ואינסטרגם ולא לשלטים באיילון צפון, וזה בדיוק מה שאפל לקחה, פיקסל בגדול של 1.5u וצמצם רחב יותר.

 

ומה הקשר ל 40 אלף וריאציות של ה S4? אפשר לדעת במה זה גורע? הואריאציות החזקות יותר עולות יותר, זה לא שאלו שקנו את המכשיר מוקדם יותר מפסידים משהו.

 

הקשר הוא שהחברה מנסה לרדוף כל פעם אחרי הצ'יפסט האחרון בשוק, במקום לדאוג לרום טוב יותר שירוץ חלק גם על צ'יפסטים ישנים יותר אצל משתמשי ה S3 וה S2. מה היה רע ב S4Active האחרון שהיו צריכים להוציא חדש אחרי 3 חודשים? אם הייתי לקוח הייתי נורא מתבאס שקניתי את מכשיר הדגל ויוצא לו כל רבעון עדכון עם חומרה חדשה, אני גם בטוח שיש לזה השפעה על שוק היד2, אני בטוח שה ONE וה 5\5S ישמור על הערך טוב יותר מאשר הסמסונג.

 

אם סמסונג חושבים רק על חומרה ולא על חווית המשתמש אני לא רואה טעם לשלם על ה S4

600 דולר, אני אקנה ב370 את ה Mi2s עם אותו מעבד, זיכרון ומצלמה, בלי הTW ה"מעולה" ובלי אופציה לנופף ידיים מולו (גם כן חסרון...)

12345

פורסם

אני אוהב איך שהעין שלך משנה את הדברים לפי מה שנוח לך, והמצב כולו משתנה לפי מה שמתאים לממצאים החדשים.

"הבדלים מינוריים"

אה, לא

"but don't come close to the samples produced with its competitor today."

מי שרוצה להעלות תמונות לפייסדרעק ובולשיטגראם יסתפק גם במצלמת 2MP, כי גם ככה הרזולוציה מוגבלת למשהו מצחיק כמו 1024X768. זו סיבה לתקוע פנימה מצלמה פחות טובה? לא. המטרה של מצלמת האולטראפיקסלס הייתה להתחרות בצורה ישירה במצלמות של מכשירי הדגל האחרים.

זה נכשל חרוצות.

 

בנוגע לצ'יפסטים והתוכנה-

ה "חברה" לא עושה כלום שפוגע במשתמשים של הגרסאות הישנות יותר. יודע למה? כי חטיבת ה R&D שמחליטה מה הולך לאיזה מכשיר ומתי לא ממש קשורה לחטיבה שאחראית על פיתוח התוכנה.

אני רוצה לדעת מה בדיוק הבעיה עם ה S2, שכרגע רץ מצוין על 4.1.2 רשמי שעף עליו כמו חמאה. ה S3 מקבל חודש הבא אנדרואיד 4.3

אז איפה המקום לתלונות שלך? האם סאמסונג זנחו מכשיר כזה או אחר בגלל ה "מרדף אחרי הצ'יפסט המהיר ביותר"?

עד שהתשובה לשאלה הזו תהיה "כן", הטיעון שלך פג כלא היה.

 

"שמירת ערך"- הטיעון המגוחך ביותר בעולם.

רוצה לשמור על ערך? תקנה בית. בכל פריט וכל דבר הנוגע לזירה הטכנולוגית, המחירים יורדים. מהר. מאוד.

קנית מצלמה? מזל טוב, עוד שבועיים היא תהיה שווה חצי ממה שהיא הייתה. קנית מחשב? בכלל, מחרתיים יוצא דור חדש של מעבדים, למעשה המחשב שלך לא רלוונטי כבר מרגע שקנית אותו.

זה מה יש.

אז אתה תגביל את עצמך למכשיר שאתה לא באמת מעוניין בו בגלל "שמירת ערך"?

הייתי מקבל את הטיעון ההזוי הזה במידה וכל מכשיר היום היה עולה 6000-7000 ש"ח.

אבל לקנות משהו ש "שומר ערך" טוב יותר בשביל בסופו של דבר למכור אותו בכ 300 ש"ח יותר מהמכשיר המקביל ש "לא שומר ערך"? זה מגוחך.

פורסם

אלפא - למה לדבר שטויות? דווקא פה הניצול של 64 ביט יהיה מהשניה הראשונה.

 

כן, ומה זה בפועל ייתן לי? אוכל להתחיל לקודד ולערוך סרטוני FHD על המכשיר ולזנוח את המחשב השולחני? גימיק ותו לא. iOS כבר מאופטמזת מהתחת, ותמשיך להשאר כזאת כל עוד היא "סגורה".


×
×
  • תוכן חדש...