Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היתה כללית ובגלל זה לא ציינתי את האוטו, לי ספציפית יש שרייד 1.3 אוטומט, ואני אהיה ריאלי ואגיד שלא ממש אפשר לעשות משהו איתו. יש לכם הפתעה בשבילי אולי?

ההפתעה הכי טובה שיש לי בשבילך זה שתשאיר את הרכב כמו שהוא ותהנה ממנו!

רכב חמוד שיודע לעשות את עבודתו נאמנה מנקודה א' לנקודב ב' חבל להרוס אותו.

Honda hornet 600

 

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי שמח לדעת מאיפה אתה מכיר את יכולות הנהיגה שלי

סליחה,

 

הזמן מנוע של שרייד GTTI משופר מחו"ל ותמשיך לשחק אותה.

 

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני בקרוב רוצה לשפץ את הרכב שלי (אופל קדט 83') ואני מאוד מעוניין ללמוד על נושא השיפורים בהרחבה.

תראה ,בעיקרון אוטו כזה לא בנוי לשיפורים ,ולא רק שלא בנוי, גם למה לשפר רכב כזה ?? הרי מהר הוא כבר לא יסע בגלגול שלנו ,וסיבובים לא ניראה לי שאפר לקחת איתו , שילדה יש לו בכלל ?!?!?

אם אתה רוצה כסף לרכב טוב ואתה רוצה ללמוד לשפר ,אז סבבה ברוך הבא :

תתחיל לעבוד ולחסוך כסף ,כמה זמן שזה לא יקח (אין ברירה החיים קשים)

שיהיה לך סכום של רכב שאפשר לשפר אותו תמכור את הרכב שלך ותקנה .

בנתיים תתחיל ללמוד על שיפורים ,מיכלולים ,אחזקה ,טיפולים ושאר ירקות ואח"כ תיהיה חכם יותר ותדע איך לשפר ואיזה רכב מתאים לך .

 

עד אז סע לאט !

..בכל מקרה ככה צריך ליסוע !

:wave2:

JDM :twisted:

פורסם

תאמין לי שמשרייד אפשר לעשות משהו יפיפה שיתן להרבה בראש

 

מי שלא מאמין שכנס למקס טיונינג יש אחד בשם BIMBA

יש לו שרייד יפיפה וגם נוסעת מאוד יפה...

יוצא לריס?

פורסם
ואל תצחקו על הנהיגה כמו ילדות אחרי המסך אתם לא מכירים אותו.

There's always place for improvement, if he (or you too) does not understand it, the problem is all yours

 

?!?By the way, who said driver's training is cheap

 

.Moti, who has already invested about $11k into driver's training

פורסם
השאלה היתה כללית ובגלל זה לא ציינתי את האוטו, לי ספציפית יש שרייד 1.3 אוטומט, ואני אהיה ריאלי ואגיד שלא ממש אפשר לעשות משהו איתו. יש לכם הפתעה בשבילי אולי?

תראה. כל רכב אפשר לשפר, וגם את שלך. השאלה היא מה תקבל בתמורה לכספך.

רוב השיפורים הפשוטים (פילטר, אגזוז, צ'יפ לרכב אטמוספירי וכו') לא מוסיפים כח משמעותי. הם בעיקר מוסיפים ליעילות בטווח הסל"ד הגבוה, תחום שבו רכב אוטומטי נמצא יחסית פחות מרכב ידני.

חלקם אפילו פוגעים במומנט בסל"ד נמוך (מערכת פליטה פתוחה מדי, לדוגמא), דבר שאפילו יפגע ביכולות של רכב אוטומטי.

 

שיפורים רציניים יותר כבר עולים יותר כסף ומשפיעים על החוקיות של הרכב. השיפור הכי פשוט וטריוויאלי, שהכי הרבה מתעלמים ממנו - הוא החלפה למנוע גדול או חזק יותר (וזה רלוונטי גם לבחור עם הגולף 1.3). ביחס של עלות/תועלת זה ייתן הכי הרבה. מנוע חזק יותר ששווק לאותו דגם (אפילו אם הוא לא שווק בארץ) יכול להיות פרוייקט זול, אמין, ויעיל יותר מפרוייקט בניית טורבו או כל הרפתקה אחרת. אבל קח בחשבון שזה עניין של כמה וכמה אלפים טובים של שקלים.

 

מעבר לזה, השמיים הם הגבול, והמחירים והבלגן בהתאם.

 

אני לא יודע מה המצב והגיל של השרייד שלך, אבל אם היא כבר קצת "עייפה", תתפלא איזה שיפור יכול להיות פשוט להביא אותה למצבה המקורי. כל מנוע מאבד כמה סוסים עם השנים, ושווה להחזיר אותם למקומם הראוי מתחת למכסה המנוע.

פורסם

דווקא כן שרייד אפשר לשפר אותה, והדרך הקלה ביותר היא להחליף את המנוע שלה למנוע של דייהטסו אפלאוז הזרקה וכמוכן צריך להחליף צמה חוטים וכמובן או גיר אוטמטי " ען POWER" חשמלי או גיר רגיל

 

אני ראיתי דייהטסו כזאת שהייתה מעיפה בקלות מכוניות עם נפח מנוע 2000

מכונית מהירה, אבל ממש לא יציבה תן לה רק ישורת

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

מצטער שאני מתעלק על התרד אבל חבל לפתוח חדש

יש לי פיגו 206 שנת 2002 מנוע 1400 ידני

רציתי לשאול כמה עולה להוסיף טורבו ?

כמה זה יכול לשפר?

ואם זה מזיק למנוע ?( לזמן הרחוק של כמה שנים )

אני ממש לא מבין בזה אז אני אשמח לשמוע

תודהרבה

מתן

פורסם
תראה ,בעיקרון אוטו כזה לא בנוי לשיפורים ,ולא רק שלא בנוי, גם למה לשפר רכב כזה ?? הרי מהר הוא כבר לא יסע בגלגול שלנו ,וסיבובים לא ניראה לי שאפר לקחת איתו , שילדה יש לו בכלל ?!?!?

אם אתה רוצה כסף לרכב טוב ואתה רוצה ללמוד לשפר ,אז סבבה ברוך הבא :

תתחיל לעבוד ולחסוך כסף ,כמה זמן שזה לא יקח (אין ברירה החיים קשים)

שיהיה לך סכום של רכב שאפשר לשפר אותו תמכור את הרכב שלך ותקנה .

בנתיים תתחיל ללמוד על שיפורים ,מיכלולים ,אחזקה ,טיפולים ושאר ירקות ואח"כ תיהיה חכם יותר ותדע איך לשפר ואיזה רכב מתאים לך .

 

עד אז סע לאט !

..בכל מקרה ככה צריך ליסוע !

:wave2:

אחלה, אני מסכים איתך במאה אחוז. הרכב הזה לא יחזיק מעמד עוד הרבה, וגם די צדקת לגבי השלדה משעשע מאוד ידידי היקר :lol:

אני באמת מאוד רוצה להתחיל ללמוד על שיפורים מיכלולים, ושאר ירקות, רק הייתי רוצה לדעת איפה להתחיל. אולי יש איזה ספר (רצוי בעברית) שמספק מידע מעמיק על מכלולי הרכב? ספר ויזואלי כמה שיותר (יעני עם הרבה תמונות :wink:), שממנו אוכל ללמוד על מכלולי הרכב באופן מעמיק (אני כבר יודע שהאלטרנטור מספק חשמל לרכב, והקרבורטור "מערבב" אוויר ודלק, ושהמצתים יוצרים את הניצוץ בפעולת הפיצוץ בבוכנות)

תודה

פורסם

אני לא יודע מה המצב והגיל של השרייד שלך, אבל אם היא כבר קצת "עייפה", תתפלא איזה שיפור יכול להיות פשוט להביא אותה למצבה המקורי. כל מנוע מאבד כמה סוסים עם השנים, ושווה להחזיר אותם למקומם הראוי מתחת למכסה המנוע.

יכול להיות שהיא קצת עייפה, ובמקרה כזה, איזה תוספת לדעתך "תקים לתחייה" את כוחות הסוס האבודים?

לזה שאמר שתמיד יש מה להשתפר- אתה צודק, וגם לא אמרתי כלום לגבי יכולות הנהיגה שלי.

פשוט מרגיז שאותו אחד שאמר את מה שאמר, לא מכיר אותי, ואפילו זאת פעם ראשונה שהוא רואה את השם שלי ברשת, וכבר הוא מדבר על איך שאני נוהג.

תודה לכל המגיבים.

פורסם

זה הבעיה של הישראלים הכל סטיגמות וחרטות. BMW טוב שרייד 1300 לא טוב כמו איזה עדר ,ולבעיה למעשה קוראים עצלנות . אנשים מתעצלים ל"עבוד" על הרכב שלהם אם זה לא איזה מותג כמו הונדה ,ב.מ.וו,גולף. וגם ככה אלו מכוניות מדוגמות .תאמין לי גבר משרייד 1300 אפשר לעשות רכב וגם בעלים של ב.מ.וו יעצור לידך ולא יפסיק להסתכל

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

יותר זול וכמובן בטיחותי להחליף לרכב יותר "ביצעוסטי" מקורי !!

 

שיפור של עשרות אחוזים בכוח מנוע מחייב :

א. חיזוקי שלדה , החוכמה לדעת היכן ..

ב. החלפת מע' הבלימה (משאבה ראשית, ומשאבות לכל גלגל, דיסקים ורפידות ,צנרת ...)

ג. בולמים

ד. ציריות

ה. צמיגים

ו. תיבת הגה (במיקרים מסויימים)

ז. שיפור הגיר/החלפה , על אוטומט אין מה לדבר.

 

בקיצור, להחליף לרכב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...