Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה לאבחן תקלות דרך מסך המחשב לכן אני מציע לך להתקין תרמוסטט ואז להמשיך הלאה.

 

ייתכן מאוד שהתרמוסווי'ץ שמפעיל את המאוורר ללא קשר להדלקת המזגן תקול. התרמוסווי'ץ מפעיל את המאוורר במהירות נמוכה כאשר טמפ' נוזל הקירור מגיעה ל-92 מעלות צלזיוס ובמהירות גבוהה כאשר הטמפ' מגיעה ל-99 מעלות.

 

סע עם מזגן דלוק למוסך ובדוק בצורה מקצועית את מערכת הקירור על-מנת למנוע נזק למנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם
קשה לאבחן תקלות דרך מסך המחשב לכן אני מציע לך להתקין תרמוסטט ואז להמשיך הלאה.

 

ייתכן מאוד שהתרמוסווי'ץ שמפעיל את המאוורר ללא קשר להדלקת המזגן תקול. התרמוסווי'ץ מפעיל את המאוורר במהירות נמוכה כאשר טמפ' נוזל הקירור מגיעה ל-92 מעלות צלזיוס ובמהירות גבוהה כאשר הטמפ' מגיעה ל-99 מעלות.

 

סע עם מזגן דלוק למוסך ובדוק בצורה מקצועית את מערכת הקירור על-מנת למנוע נזק למנוע.

 

 

התקלה נמצאה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=497154

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

×
×
  • תוכן חדש...