Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

לא מצאתי את הפתח ניקוז אוויר ממערכת הקירור.

 

ברדיאטור לא קיים פקק הדרך היחידה לגשת אל הנוזל היא דרך מיכל העיבוי האם אוויר מתנקז באופן עצמאי?

האם קיים כזה שסתום \ פתח ברכב? (סקודה ניו פליסיה)

מהם סדר הפעולות להחלפת נוזל קירור ברכב.

 

תודה ושנה טובה.

 

ניר

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

ברכבך לא קיים 'ברז' לניקוז נוזל הקירור וגם לא נקודת ניקוז אוויר.

 

על-מנת לרוקן את תכולת נוזל הקירור פעל בצורה הבאה:

 

1. המתן שהמנוע ונוזל הקירור התקררו.

2. פתח את פקק מיכל העיבוי.

3. פרק את הצינור התחתון של הרדיאטור ורוקן את תכולת המערכת לתוך כלי קיבול מתאים.

 

בסיום החזר את הצינור למקומו.

 

מילוי

 

1. מלא את מיכל העיבוי בנוזל קירור מקורי G12++ או G13 בצורה איטית עד שהמפלס עומד על סימן MAX.

2. סגור את פקק מיכל העיבוי.

3. תניע את הרכב ותמתין שהמאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה. שים לב מפלס נוזל הקירור עלול לרדת לכן תשלים את החסר.

בדוק לאי הימצאות נזילות וסע לשלום.

 

שים לב לא להכניס ידיים לאיזור המאוורר גם כאשר המנוע כבוי מכיוון שברכבים מסויימים המאוורר עשוי להכנס לעבודה גם לאחר מספר דקות שהמנוע כבוי.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום מרק ושנה טוב!!!

 

הפעולה בוצעה עפ"י ההוראת

 

לאחר הנעה המחוג טמפ' עלה בצורה איטית עבר את החצי והמאוורר לא נכנס לפעולה והמנוע התחיל להתחמם מיד כיביתי את האוטו

לאחר שהוא יתקרר לחצתי קצת על הצינור כניסה ויציאה של מים מהרדיאטור הנעתי שוב את הרכב והפעם הפעלתי מזגן

המאוורר נכנס לפעולה! והטמפ' התייצבה על טמפ' עבודה תקינה.

 

חשוב לציין שגילתי שאין תרמוסטט ברכב ואני ארכיב אחד כזה ביום ראשון.

 

למה לדעתך המאוורר לא נכנס לפעולה בפעם הראשונה ופעם השנייה כאשר הפעלתי מזגן הוא כן נכנס לפעולה.

האם זה בעיה חשמלית? יוניט מאוורר? אוויר במערכת?

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

מה שמרק הסביר לא נכון בצורה מסויימת מכיוון שישאר חלק מנוזל הקירור במערכת "לפני" התרמוסטט..ובבלוק..

הכי נכון ברכבים האלה זה לפרק את החיבור לתרמוסטט ואז כל הנוזל אכן יצא.

 

בהצלחה

פורסם
שלום מרק ושנה טוב!!!

 

הפעולה בוצעה עפ"י ההוראת

 

לאחר הנעה המחוג טמפ' עלה בצורה איטית עבר את החצי והמאוורר לא נכנס לפעולה והמנוע התחיל להתחמם מיד כיביתי את האוטו

לאחר שהוא יתקרר לחצתי קצת על הצינור כניסה ויציאה של מים מהרדיאטור הנעתי שוב את הרכב והפעם הפעלתי מזגן

המאוורר נכנס לפעולה! והטמפ' התייצבה על טמפ' עבודה תקינה.

 

חשוב לציין שגילתי שאין תרמוסטט ברכב ואני ארכיב אחד כזה ביום ראשון. - רק תרמוסטט מקורי.

 

למה לדעתך המאוורר לא נכנס לפעולה בפעם הראשונה ופעם השנייה כאשר הפעלתי מזגן הוא כן נכנס לפעולה.

האם זה בעיה חשמלית? יוניט מאוורר? אוויר במערכת?

המאוורר תמיד נכנס לפעולה כאשר מפעילים את המזגן לכן בדוק את אופן פעולת המאוורר שוב פעם מבלי להדליק מזגן.

לחיצה קלה על הצינורות אכן עשוייה לעזור לתהליך ניקוז האוויר ואולי באמת היה אוויר כלוא בצינורות. חזור על הפעולה של לחיצות קלות על כול צנרת המים.

תן למנוע לעבוד מספר דקות בסל"ד של 1500 סיבובים לדקה.

הטמפ' צריכה להתייצב בול על 90 מעלות צלזיוס.

איזה כייף לי :)

פורסם

תרמוסטט+אטם מקורי אתה יכול לרכוש במוסך הייבואן של סקודה באיזור מגורייך.

אתה יכול לנסות לרכוש תרמוסטט תחליפי תוצרת חברת wahler שהיא ייצרן ציוד מקורי לקונצרן VAG בחנויות באיזור מגורייך.

איזה כייף לי :)

פורסם

האם כדאי להחליף את כל בית התרמוסטט כולל הפלאנג' והחיישן טמפ'?

 

או רק את התרמוסטט עצמו?

 

מה בערך המחיר?

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

אני לא מעודכן במחירים אבל תנסה את המק"טים המצורפים.

 

למיטב זיכרוני בית תרמוסטט מקורי מאוד יקר לכן אם אין סיבה מוצדקת להחליפו אז אל תחליף.

Skoda - FEL - 2000 - Engine, Clutch Teilekatalog (ETKA Pats Catalog)_Page_1.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

חבל על הזמן שלך בניסיון הורדה/התקנה של התוכנה. חפש בקישור שצירפת.

 

שים לב ! אל תסמוך ב-100 אחוז על המידע בתוכנה או באתר מכיוון שכול כמה זמן הייצרן מעדכן פריטים ומק"טים שלא מופיעים באתר שאינו מעודכן כמו התוכנה אצל הייבואן בארץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

נראה על-פניו שהתרמוסטט מתאים לרכבך.

 

בכול מקרה אני מעדיף תרמוסטט תוצרת wahler. בדרך כלל חנויות לחלקי חילוף לרכב מחזיקים תרמוסטטים תוצרת wahler וגם מוסך רון נוהג להתקין תרמוסטטים תוצרתם.

איזה כייף לי :)

פורסם

היום שוב הנעתי את הרכב ע"מ לבצע את הבדיקה שמרק לי לעשות

 

ללא מזגן.

טורים על 1500 סלד ולהמתין לפעולת המאוורר.

 

שוב המחוג טמפ' התחיל בטיפוס איטי מאוד

הגיע אל החצי עבר אותו והמשיך לטפס כאשר הגיע אל ה 3/4 כיביתי את המנוע ע"מ לא להגיע לרתיחה. שנייה לפני שכיבתי הדלקתי את המזגן והמאוורר כן נכנס לפעולה.

 

תודה רבה

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

×
×
  • תוכן חדש...