Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 1.8TSI DSG 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי עליו פרטים

לא מצאתי יותר מידי מבחנים שנותנים לי תמונה מלאה על הרכב.

אשמח לשמוע מאנשים שיש להם ניסיון עם הדגם הספציפי.

האם הגיר האוטומטי מוריד מהנאה ברכב משמועתית ביחס לגיר ידני? צריך לחשוש מהתיבה הזו יש לה בעיות?

אם משווים את הרכב לmito 155 2010 ידנית מה נותן תמורה טובה יותר?

האם עלויות של תחזוק טורבו הם בעיתיות או משהו סטנדרטי רגיל?

מה צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית רגועה?

עלות ביטוח לנהג מעל 24 בלי עבר?

עלות טיפולים?

אשמח לתשובות

תודה רבה לעונים

עידו

פורסם

כאן תוכל למצוא קצת מידע מרוכז מהפורום על הלאון

 

בנוסף, תסתכל על רשימת השרשורים הדומים בתחתית ההודעה ומשם תגלה את כל המידע שאתה רק יכול לחלום עליו.

 

לגבי השאלות שלך :

 

האם הגיר האוטומטי מוריד מהנאה ברכב משמועתית ביחס לגיר ידני? צריך לחשוש מהתיבה הזו יש לה בעיות?

הנאה זה אינדיבידואלי, הגיר לא מוריד מהיכולת שלך לשלוט בהילוכים בצורה מקסימלית. הוא יחליף הילוכים בצורה מהירה יותר ממה שאתה אי פעם תצליח לעשות בגיר ידני והוא יגרום לרכב להיות מהיר יותר מרכב עם גיר ידני. פלאי הטכנולוגיה.

לגבי בעיות ? יש בערך 11 מיליון דפי פורום שנכתבו על זה.

כן, לחלק מהתיבות יש בעיות שמטופלות במסגרת האחריות המורחבת שהיצרן נתן על הגיר (5 שנים).

לחלק מהתיבות אין בעיות

באלו שיש זה נגמר בדר"כ בהחלפת קלאצ'ים במוסכי היבואן.

 

אם משווים את הרכב לmito 155 2010 ידנית מה נותן תמורה טובה יותר?

לטעמי, הלאון. היא מהירה יותר ומהנה יותר לנהיגה. המיטו יפה יותר ומרשימה יותר אבל שם נגמרים לי הקומפלימנטים אליה.

 

 

האם עלויות של תחזוק טורבו הם בעיתיות או משהו סטנדרטי רגיל?

אין עלויות תחזוק לטורבו. אם מתקלקל זה כנראה יעלה.

 

מה צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית רגועה?

כ- 1 ל 12 ק"מ לליטר משולב. בין עירוני אפשר להגיע גם ל 1 ל 15.

 

 

עלות ביטוח לנהג מעל 24 בלי עבר?

תברר לבד.

 

עלות טיפולים?

לא משהו מיוחד, סטנדרטי.

פורסם

תודה רבה

קראתי שם לא מעט, וקיבלתי תשובות להרבה שאלות.

אחד הדברים שעדיין לא קיבלתי עליהם תשובה.

אני רוצה לשקלל מחירון לרכב למשל ביד 2, העניין שיש מלא דגמים ורמות אבזור שונות.

יש איזה חבר שרוצה למכור לאון 1.8TSI תיבה dsg7 יש לו ברכב גג נפתח ועוד כל מיני תוספות למשל ציפ stage 1.

בקרות על הפנסים וכל מיני שטויות.

השאלה שלי היא איך אני משקלל את המחיר כדי שהעסקה תהיה הוגנת לשני הצדדים.

אשמח לדעת מה מגיע בגרסה הסטנדרטית ומה נחשב כשיפור?

במחירון של יד 2 מדברים על חבילת EXCELLENCE מה זו החבילה הזו?

ועוד משהו קטן החבר אומר שלא היה לו recall על התיבת הילוכים ואין לו אחריות ל חמש שנים זה הגיוני?

יום טוב ותודה

פורסם

אני מחזיק באחת כזאת.

 

הרכב מהיר מאוד אבל לא קיצוני ( כמובן שהוא קיצוני ביחס למאזדה 3 ) .

גיר מצוין עושה את העבודה בצורה מושלמת ורהוטה אין מה להוסיף.

אבזור עשיר .

נוח ומשפחתי .

יפה מרשים וספורטיבי במראה החיצוני , איכותי נוח ומפנק בפנימי.

 

אמינות לדעתי רכב אמין אני כבר נסעתי כ60 אלף מלבד זאת מדובר בשיא הטכנולוגיה וכידוע כאשר זה המצב יש סיכוי גדול יותר לתקלות שלא קרו מלבד עניין הגיר שטופל לחלוטין.

קיבלתי את הרכב עם תקלה במערכת שטופלה וסודרה לא חושב שזה קשור לאמינות.

בנוסף הוחלף צינור טורבו שנקרע באופן פלא לבדו לאחר טיפול במוסך :lol: אבל היצרן לקח אחריות ולא חייב אותי בשקל וזה היה 8 חודשים לאחר סיום האחריות.

אצלי הוחלף מוח גיר וגם הקלאצים בהתאם לקמפיין התיקון של צמפיון, אני יכול להוסיף שהחליפו לי את הקלאצים הרגשתי שהתיבה פחות רהוטה משהייתה חדשה שהחליפו לאחר מספר חודשים גם את המוח היא חזרה להיות רהוטה ואף יותר טובה ממה שהייתה בהתחלה אבל זה כנראה היה קשור יותר לצינור הקרוע.

מלבד זה טיפולים וזהו, אה כן גם החלפת נורה קדמית פעם אחת.

 

רציתי למכור אותו ולהשתדרג פרסמתי התקשרו אין סוף אנשים לפחות 2 ביום, שהסכימו לשלם בן 2 ל 3 אלף מתחת למחירון .

הרכב שלי תקין לחלוטין ללא תאונות כלל כך שלא הסכמתי להוריד מהמחירון .

בלי שום קשר החלטתי לא למכור ולתת את הרכב לאישתי ( נהגת חדשה בקרוב ) במקום לקנות לה טרנטה ולקחת רכב ממקום העבודה.

 

בהצלחה אני מאוד ממליץ וזה אני אומר כבוגר של גולפים ספורטיבים בעבר הקרוב.

פורסם

תודה רבה על התגובה המפורטת,

יכול להיות שבגלל השדרוג של הצ'יפ אז הוא יצא ממסגרת האחריות?

ולגבי האבזור הבסיסי אתה זוכר מה מגיע בגרסת הבסיס ומה נחשב כאקסטרה? מה כולל חבילת EXCELLENCE כפי שמוצג ביד 2?

פורסם
תודה רבה על התגובה המפורטת,

יכול להיות שבגלל השדרוג של הצ'יפ אז הוא יצא ממסגרת האחריות?

ולגבי האבזור הבסיסי אתה זוכר מה מגיע בגרסת הבסיס ומה נחשב כאקסטרה? מה כולל חבילת EXCELLENCE כפי שמוצג ביד 2?

 

המוסך המורשה לא אמור לדעת שיש לאוטו "צ'יפ" וכדאי להסיר את התוכנה לפני שאתה מכניס את הרכב למוסך.

 

כן, "צ'יפ" עלול לגרום לביטול האחריות ולא מומלץ להכניס את הרכב למוסך שמדבקות APR ואחרות מתנוססות :evil:

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

×
×
  • תוכן חדש...