Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
! וזה הגיוני - תעשיית הרכב באירופה במשבר עמוק מאז 2008..

אוודי בקשיים? :lol:

 

אם לרגע נתעלם מאופל, תעשיית הרכב הגרמנית לא נמצאת בשום משבר, היא משגשגת כמו שלא שגשגה מעולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוודי בקשיים? :lol:

 

אם לרגע נתעלם מאופל, תעשיית הרכב הגרמנית לא נמצאת בשום משבר, היא משגשגת כמו שלא שגשגה מעולם.

 

השוק בקשיים בגלל ירידה חדה בצריכה. וכמו בכל משבר, יש מי שמרוויח ממנו. בפרט כאשר המתחרים שלך ביבשת משדרים חולשה (הצרפתים). דרך אגב, חלק ניכר מהרווח בתעשייה הזו לא קשור בכלל לשאלה כמה מכוניות מכרת, אלא לשערי מטבע (והימור עליהם), החזר הלוואות (כולל אג"ח), הקטנת הוצאות פיתוח, יחצ"נות, היעדר תחרות...

קרא את הדו"חות של דלק רכב מאתמול. שיעור מרתק בהיעדר תחרות, מינוף וחלוקת דיווידנדים.

פורסם
השוק בקשיים בגלל ירידה חדה בצריכה. וכמו בכל משבר, יש מי שמרוויח ממנו. בפרט כאשר המתחרים שלך ביבשת משדרים חולשה (הצרפתים). דרך אגב, חלק ניכר מהרווח בתעשייה הזו לא קשור בכלל לשאלה כמה מכוניות מכרת, אלא לשערי מטבע (והימור עליהם), החזר הלוואות (כולל אג"ח), הקטנת הוצאות פיתוח, יחצ"נות, היעדר תחרות...

קרא את הדו"חות של דלק רכב מאתמול. שיעור מרתק בהיעדר תחרות, מינוף וחלוקת דיווידנדים.

 

איפה אפשר למצוא אותם?

מגאן 265

פורסם

זה נכון שאירופה בקשיים כלכליים ומכירות הרכב שם ירדו בעשרות אחוזים מאז 2008, אך למעט פיג'ו וסיטרואן שעיקר המכירות שלהן הוא באירופה, לשאר היצרנים באירופה יש שווקים אחרים, הגרמניות בעיקר בסין רוסיה וארה"ב ורנו עושה חייל במדינות מתפתחות עם דגמי דצ'יה.

 

amiger זה חצי נכון שכן באירופה, הם מוכרים לא מעט במחירי עלות לציי רכב (כך לפחות לפי מנכ"ל פיאט).

פורסם
השוק בקשיים בגלל ירידה חדה בצריכה. וכמו בכל משבר, יש מי שמרוויח ממנו. בפרט כאשר המתחרים שלך ביבשת משדרים חולשה (הצרפתים). דרך אגב, חלק ניכר מהרווח בתעשייה הזו לא קשור בכלל לשאלה כמה מכוניות מכרת, אלא לשערי מטבע (והימור עליהם), החזר הלוואות (כולל אג"ח), הקטנת הוצאות פיתוח, יחצ"נות, היעדר תחרות...

קרא את הדו"חות של דלק רכב מאתמול. שיעור מרתק בהיעדר תחרות, מינוף וחלוקת דיווידנדים.

 

17% מהמחזור, אין הרבה עסקים שעושים את זה.

פורסם
זה נכון שאירופה בקשיים כלכליים ומכירות הרכב שם ירדו בעשרות אחוזים מאז 2008, אך למעט פיג'ו וסיטרואן שעיקר המכירות שלהן הוא באירופה, לשאר היצרנים באירופה יש שווקים אחרים, הגרמניות בעיקר בסין רוסיה וארה"ב ורנו עושה חייל במדינות מתפתחות עם דגמי דצ'יה.

 

amiger זה חצי נכון שכן באירופה, הם מוכרים לא מעט במחירי עלות לציי רכב (כך לפחות לפי מנכ"ל פיאט).

 

פיגו סיטרואן מוכרים כמויות גדולות גם בסין.

איזה חייל רנו עושה עם דצה ואיפה בדיוק??

פורסם
פיגו סיטרואן מוכרים כמויות גדולות גם בסין.

איזה חייל רנו עושה עם דצה ואיפה בדיוק??

 

הדגם הכי נמכר של רנו במחצית הראשונה של 2013 הוא דאצ'יה סנדרו/רנו לוגאן והשלישי הכי נמכר זה הדאסטר - פי 2 מהמגאן. הקליאו במקום השני. איפה? דרום אפריקה, דרום אמריקה, הודו, אירופה, רוסיה... זה רק מוכיח את החולשה של השוק האירופאי ואת ההתחזקות המשמעותית של השווקים המתפתחים, בעיקר הודו, רוסיה ודרום אמריקה.

 

פיג'ו/סיטרואן מוכרות כמות יפה בסין (בעיקר לאחר שהחלו לייצר דגמים ייעודיים עבור השוק הזה), אך זה רק בסדר יחסית לסין והן לא מתקרבות למספרים של פולקסווגן, ביואיק/שברולט וגם לא לאלו של יונדאי וקיה. תכלס, גם אודי, ניסאן הונדה וטויוטה מוכרות יותר מ-PSA בסין.

פורסם

רק עכשיו ראיתי את התמונות ששמלוב העלה, על איזו חבילת PERFORMANCE אתם מדברים?

 

צ'מפיון עשו מהלך אדיר והביאו לישראל גירסה ייחודית, GTI ליסינג אדישן...

 

עם כל הכבוד ליכולות הדינאמיות המהוללות, יסלחו לי קברניטי צ'מפיון, ככה לא אמור להראות או להיות מאובזר רכב של קרוב לרבע מליון שקל.

זו בושה עבורכם שדווקא הגירסה הספורטיבית שתמיד נחשבת לבכירה ולאובזרת ביותר בהיצע הדגם לא מאובזרת בכלום, כן, איבזור כל כך דל וקמצני בגירסה ספורטיבית נחשב לחוסר איבזור.

 

למה רכב בכמעט רבע מליון שקל לא מגיע בסטנדרט עם חיישני רברס מהמפעל, כאלה שפועלים באינטגרציה עם הצד של מערכת המולטימדיה\מחשב דרך?

למה ברכב של כמעט רבע מליון שקל לא כוללים כסטנדרט תאורת קסנון\LED שידועה כסוג של סממן שמבדל גרסה בכירה מהגרסאות הפשוטות (מעבר לפן הבטיחותי).

למה הקאיה פורטה (רכב ליסינג!!!!!) של אחי מאובזרת אפילו יותר מה-GTI הזאת למרות שזולה ביותר מ-100K שקלים?????

 

אתה יכול לבשל מצויין אבל גם אוכל מצויין צריך לדעת להגיש- ככה לא מגישים אוכל, בטח לא מכונית של כמעט רבע מליון שקל!!!

 

בושה שככה אתם מגישים ללקוחות שלכם ולאלה הפוטנציאלים גרסה בכירה של דגם ועוד יותר בושה שכשכבר הצגתם רכב כזה "עצוב" אתם לא מתביישים לבקש עליו כמעט רבע מליון שקל.

 

פעם הבאה לפחות תשתינו על הלקוחות כשאתם בתוך הבריכה כי ממרומי המקפצה עליה אתם עומדים כרגע זה יותר מבזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הדגם הכי נמכר של רנו במחצית הראשונה של 2013 הוא דאצ'יה סנדרו/רנו לוגאן והשלישי הכי נמכר זה הדאסטר - פי 2 מהמגאן. הקליאו במקום השני. איפה? דרום אפריקה, דרום אמריקה, הודו, אירופה, רוסיה... זה רק מוכיח את החולשה של השוק האירופאי ואת ההתחזקות המשמעותית של השווקים המתפתחים, בעיקר הודו, רוסיה ודרום אמריקה.

 

פיג'ו/סיטרואן מוכרות כמות יפה בסין (בעיקר לאחר שהחלו לייצר דגמים ייעודיים עבור השוק הזה), אך זה רק בסדר יחסית לסין והן לא מתקרבות למספרים של פולקסווגן, ביואיק/שברולט וגם לא לאלו של יונדאי וקיה. תכלס, גם אודי, ניסאן הונדה וטויוטה מוכרות יותר מ-PSA בסין.

 

מאיפה הוצאת את הנתונים של הדאציה?

את הכמות מכירות של PSA בסין אתה צריך להשוות למה שהם מוכרים באירופה,זה היה הנושא.

אני מעולם לא ראיתי נתונים של מכירות יצרנים במדינות מתפתחות,אם אתה יכול לספק את זה,אני ישמח.

פורסם
קראתי את כל השרשור ודי הותשתי... ה-GTI החדשה מקבלת ביקורות מצוינות בחו"ל ולמרות שהמחיר בארץ אולי יקר ברמה אבסולוטית, הוא בטח שלא מוגזם בהתחשב במחיר של המתחרות ככה שאני לא מבין על מה המהומה. אפשר להתקטנן על בלם היד בכפתור או על זה שאין גיר רגיל (לדעתי זו טעות של צ'מפיון שלא הביאו), אבל בשורה התחתונה - אחלה מכונית במחיר סביר לגמרי. אני חייב להודות שיש לי הרהורים על טרייד-אין...

 

קראתי עכשיו כמה מבחנים על הרכב,וכל מציינים לטובה את זה שהרכב ALL ROUND ליומיום,הרמה הדינמית של הרכב רחוקה בהרבה מהרמה של הרנו מגאן RS,ושל הפוקוס ST.

אם הייתי רוצה רכב נחמד לויוםיום לא הייתי קונה גולף ב220K מוגזמים ומנופחים.

כל הערך המוסף של האותיות GTI,לא בא לביטוי על הכביש.

מי שרוצה לקנות GTI,ולקבל ערך מוסף בדמות הנאה אמיתית שיקח 208 GTI ויישאר עם הרבה עודף.

פורסם

צ'מפיון עשו מהלך אדיר והביאו לישראל גירסה ייחודית, GTI ליסינג אדישן...

 

בשביל הקטע, הבאתי לכם כמה דוגמאות מהקטלוג הישראלי - שבניגוד למקובל, נועד להראות לכם מה לא תקבלו. להלן:

 

חיישני חניה קדמיים, פנסי קסנון עם לדים:

 

FxJNYA7.png

 

ג'נט 19, ומה שנראה כמו קאליפרים של חבילת הPERFORMANCE:

 

FPGdoWz.png

 

חיישני חניה אחוריים, פנסי LED אחוריים, ג'נט 18:

 

WWnmI5G.png

 

גיר ידני:

 

yvufch0.png

 

ומה כן תקבלו? את זה, בוולפסבורג קוראים לזה "DIE SHLOMO-SIXT AUSGABE":

 

1208807_10201956816511461_1734689244_n.jpg

 

בום. אנטי קליימקס, הזקפה מהקטלוג נעלמה ונשארה תחושת גועל, עכשיו כשראית את האוטו בלי מייקאפ.

חברים, זה מגעיל, מגעיל מגעיל. פשוט מגעיל. אין לי מילה אחרת לתאר את החרפה הזו. מגעיל. גועל נפש. לפחות היו שמים עליה סמלים של 1.2TSI ומרמים את המדינה במיסים - אף אחד לא היה חושד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למטה בטח רשום "התמונות להמחשה בלבד" והכל טוב.

בדיחה על חשבון הלקוח. לפחות שיראו תמונות של הדבר האמיתי, לא את מה שבחיים לא תשיג דרכם ביבוא סדיר.

העיקר שיש מי שחושב "תגידו תודה שבכלל מביאים לפה GTI".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מסכים עם כל מילה של רועי ועידן, אבל לעולם לא נקבל פה תגובה של היבואן, אלא רק הזמנה "לבוא להתרשם". ולעולם גם לא נשפיע עליו. פעם יכלו לטעון שזו לא רק הגרסא הכי חזקה אלא כם הגרסא הכי מאובזרת, היום אפשר לטעון שהיא היחידה עם סאן-רוף... [מה שמסביר למה לא מביאים סאן-רוף ברכבים האחרים]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...