Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מאזדה 6 2008 צורה חדשה 130 אלף קילומטר נוסעת מצויין

אבל יש לי שריקה מרגיזה שמתחילה ב 90 ונעלמת ב 100,

זה לא שריקה דל מגבר כי אין ולא כניסת אוויר,

השריקה בין 90 ל 100 נשמעת רק שלוחצים על הגז בשיוט בלי גז אין שריקה.

יש למשהו מושג מה זה יכול להיות ?

תודה

פורסם

בטוח שזה מהגיר ? האם נבדקו במוסך מייסבי הגלגלים ? יכול להיות שאחד מהם רועש וזה אופייני בנסיעה ובד"כ ככל שהמהירות מוגברת הרעש נשמע חזק יותר.בנוסף יש לבדוק את הרצועה/ות הקיימות בברכב ולוודא שלא רפיוה/ות או קרועה/ות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרצועה חדשה וכמו שאמרתי הרעש נפסק אחרי מהירות 100 הוא מתחיל ב90

אם אני משייט בין 90-100 בלי גז אז אין רעש כל נגיעה בגז בתווך של המהירות 90-100

משמיע את השריקה הזאת

פורסם

תבדוק מפלס שמן גיר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נסה להעלות סלד בניוטרל בדיוק לסלד שהרעש נשמע בנסיעה ותראה אם קיימת את אותה שריקה. במידה וכן הייתי ממליץ לבדוק את כל הצנרת אויר וואקום בחיבןרים אל סעפת היניקה ואת סעפת היניקה עצמה.

פורסם

בניוטראל אין את הרעש הזה רק בנסיעה ושהרכב בהילוך

גם שאני במהירות המדוברת מוריד לניוטראל ונוגע בגז אין רעש

רק שהרכב בהילוך

פורסם

לא בטוח שזה הגיר,

יכול להיות אחד המיסבים בגלגל, או אפילו צמיד יבש\חוסר איזון בגלגל וכו

 

אני הייתי מחכה שיחמיר או הולך לבעל מקצוע טוב שיבדוק...

 

שי.

פורסם

השריקה היא כנראה באמת מהגיר מההפחתה של הדיפרנציאל

לא הבנתי בדיוק מה הכוונה לא נפתרה האם החלפת גיר וזה עדיין מרעיש ?

×
×
  • תוכן חדש...