Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

באמת שצרות או יותר נכון תקלות באות אחת אחרי השניה חח לפחות ננסה לפתור את כולם מכה אחת,

 

בכול אופן כרגיל צריך את יעוצכם !

 

**פתחתי מכסה מנוע (מי שזוכר אותי עם בעיית הצופר) ושמתי לב שיש לי סדק ממש קטן בצינור נשם , הייתי במוסך ונאמר לי שאפשר ליסוע ככה בלי להחליף , נכון או לא ? אין לי בעיה לקנות חדש ( כבר יש לי לינק באייבי במחיר היסטרי לחדש מהניילון ) ואם יש קשר בין צינור נשם קרוע לצריכת דלק מוגזמת ?

 

**בימים האחרונים שמתי לבד , בגלל העבודה החדשה , שכאשר אני חוזר הבייתה בשעה 15:00 כלומר שיא החום יש חוסר סחיבה ממש מורגש והיום זה כבר הגיע לרמה שהיה לי קשה לעקוף את ה60 ולאחר מכן את ה80 ותבינו אין באותו כלום בתא מטען וזה רק אני ועוד בחור רזה , מה ניתן לעשות בנידון ומה אחראי על זה ? אחרי חיפושים באינטרנט הבנתי שיכול ליהיות מדובר בממיר קטליטי סתום ?

 

תודה חברים !

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי יש קשר ישיר בין חוסר הסחיבה לבין צריכת הדלק הגבוהה שלך. ייתכן שמדובר בתקלה בממיר הקטליטי אבל אין טעם להחליף סתם - כדאי לבדוק.

פורסם
לדעתי יש קשר ישיר בין חוסר הסחיבה לבין צריכת הדלק הגבוהה שלך. ייתכן שמדובר בתקלה בממיר הקטליטי אבל אין טעם להחליף סתם - כדאי לבדוק.

 

 

תודה על התגובה וממיר "סתום" פשוט מצריך ניקוי או שזה ישר דורש החלפה לחדש? ומה עם השאלה השניה ?

 

וזה לא שאני מנסה "ליצור" לעצמי בעיות , אבל חיישן חמצן ניכנס ל"מסיבה" הזאתי ? ואם הוא תקול מופיעה נורה כלשהיא בלוח מכוונים ?

פורסם
תודה על התגובה וממיר "סתום" פשוט מצריך ניקוי או שזה ישר דורש החלפה לחדש? ומה עם השאלה השניה ?

 

וזה לא שאני מנסה "ליצור" לעצמי בעיות , אבל חיישן חמצן ניכנס ל"מסיבה" הזאתי ? ואם הוא תקול מופיעה נורה כלשהיא בלוח מכוונים ?

 

 

לא נותן לי לערוך ! אז אכתוב פרט מאוד חשוב שכחתי לגבי "חוסר סחיבה" -

 

עכשיו כשאני משחזר את התקופה האחרונה , זה תלוי בהתנעה של הרכב , לפעמים זה מרגיש שהאוטו טס ולפעמים באחת ההתנעות זה מרגיש שהוא כבד וצריך יותר ללחוץ על דוושת הגז , יכול ליהיות שיש תפנית אחרת לגמרי עקב הממצא הזה ?

פורסם

חברים בבקשה לתת התייחסות -

היום הייתי במוסך והוא הרגיש שיש לי חוסר סחיבה ואמר לי שצריך להתחיל מהפשוט לקשה,

 

המליץ לי לשים תוסף "גרמני" כולשהוא לא זוכר את השם פחית לבנה ? מה אתם אומרים שווה ניסיון או ש"כוסות רוח למת ?

אשמח לתגובות !

פורסם

יש עדכון ?

 

צינור נשם עולה בארץ 94 ש"ח והעבודה בטח איזה 30-60 שקל.

תוכל לקנות צינור נשם מקורי באי-ביי אנגליה ב- 65 ש"ח ולהחליף לבד.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

וואלה רציתי לעדכן ,

 

הוספתי את התוסף K44 ובאמת או שאני מדמיין האוטו סוחב יותר , הנסיעה שתמיד אני עושה מעבודה ולא מצליח לעבור את ה80 עשיתי את אותה נסיעה עם 4 אנשים סה"כ והגעתי ל90-100 אז אכן מרגיש שיפור ונמשיך לבדוק .

 

לגבי הנשם שמן , אכן באייביי אני מבין אותו ב60 שקל ככה + מישלוח של כמה ימים בודדים , השאלה אם אני יכול להרכיב אותו לבד , זה מוסבך ?

 

והשאלה הגדולה היא --- אם החלפת הצינור נשם משפרת בהתנהגות הרכב ? צריכת דלק ? או שזה נטו לאיכות הסביבה ??

פורסם

צינור נשם מקורי למנוע 16V פונטו ספייס

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-genuine-Fiat-oil-breather-pipe-Punto-Bravo-Brava-1-2-16valve-71769226-/230927141590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFiat%7CModel%3APunto&hash=item35c4548ad6

 

צנור נשם מקורי למנוע 8V

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Fiat-engine-Oil-breather-pipe-Punto-Panda-Doblo-Seicento-46536776-/370775607029?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5653f2c6f5

 

כל המזמין על אחריותו בלבד לבדוק שהחלק מתאים לרכבו.

רוב המוכרים באי ביי יכולים על פי מספר שילדה מלא שישלח אליהם לוודא התאמה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני לא חושב שצינור נשם קרוע משפיע על הבעיות שיש לך. זה בעיקר בעייתי מבחינת זיהום אוויר ושמכסה השסתומים הולך ומתמלא בשמן עם הזמן. בדרך כלל שעושים טיפול לרכב מחליפים אותו על הדרך אם הנשם קרוע. אם המוסך נחמד אז גם לא יקחו על העבודה במיוחד אם הטיפול כבר כולל הסרת צינורות האוויר.

 

אישית, אני לא חושב שה-K44 השפיע אצלך עד כדי כך ובטח לא כל כך מהר. אבל זה רק אני.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
צינור נשם מקורי למנוע 16V פונטו ספייס

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-genuine-Fiat-oil-breather-pipe-Punto-Bravo-Brava-1-2-16valve-71769226-/230927141590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFiat%7CModel%3APunto&hash=item35c4548ad6

 

צנור נשם מקורי למנוע 8V

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Fiat-engine-Oil-breather-pipe-Punto-Panda-Doblo-Seicento-46536776-/370775607029?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5653f2c6f5

 

כל המזמין על אחריותו בלבד לבדוק שהחלק מתאים לרכבו.

רוב המוכרים באי ביי יכולים על פי מספר שילדה מלא שישלח אליהם לוודא התאמה.

 

תודה רבה !

פורסם

רציתי לומר אם זה קשור שבחודש אמצע 5 עברתי טסט שהוא כולל כמובן את בדיקת ה4 גזים ועברתי במכה הראשונה בהצלחה.

 

רוצה לדעת אם זה קשור ? ואם זה מוריד מהפרק את עיניין הממיר הקטליטי ? ויכול ליהיות שזה אגזוז סתום ?

פורסם
רציתי לומר אם זה קשור שבחודש אמצע 5 עברתי טסט שהוא כולל כמובן את בדיקת ה4 גזים ועברתי במכה הראשונה בהצלחה.

 

רוצה לדעת אם זה קשור ? ואם זה מוריד מהפרק את עיניין הממיר הקטליטי ? ויכול ליהיות שזה אגזוז סתום ?

 

 

ועוד שאלה , האם יכול ליהיות שמדובר בכלל באגזוז סתום ? ועלי לפנות לאיש מקצוע אחר ?!

×
×
  • תוכן חדש...