Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי תעלה סריקה/צילום של טופס בדיקת זיהום אוויר מהטסט האחרון

 

לדעתי גם אם הממיר סתום חלקית והאוטו צורך יותר דלק ויש לו קשיי סחיבה אז הרכב עדיין יעבור טסט. שים לב שטווח ערכי הלמבדה שעדיין עוברים טסט הם לא קטנים יחסית.

 

מתי לאחדונה הוחלף פילטר אוויר של המנוע, האם שמו מקורי ?

 

האם הרכב נראה שמאבד נוזל קירור, האם יש צריכת שמן גבוהה ?

 

 

אולי הקלאץ' מחליק ? (אין לי רכב ידני ואנ ילא יודע איך מתבטא עניין כזה).

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
אולי תעלה סריקה/צילום של טופס בדיקת זיהום אוויר מהטסט האחרון

 

לדעתי גם אם הממיר סתום חלקית והאוטו צורך יותר דלק ויש לו קשיי סחיבה אז הרכב עדיין יעבור טסט. שים לב שטווח ערכי הלמבדה שעדיין עוברים טסט הם לא קטנים יחסית.

 

מתי לאחדונה הוחלף פילטר אוויר של המנוע, האם שמו מקורי ?

 

האם הרכב נראה שמאבד נוזל קירור, האם יש צריכת שמן גבוהה ?

 

 

אולי הקלאץ' מחליק ? (אין לי רכב ידני ואנ ילא יודע איך מתבטא עניין כזה).

 

אני אחפש אולי יש לי את הבדיקה ,

הוחלף הכל חדש , כלומר טיפול 10000 לפני 5K

לא בטוח ששמו מקורי, חוטי הצתה אם הם לא מקוריים יכולים להשפיע כול כך ?

כשקיבלתי את האוטו , הוא זייף ואמרו לי להחליף חוטי הצתה ולאחר ההחלפה לאחד חליפי, כניראה עלה כ100 אם זכור לי ,והאוטו תפקד כמו שצריך.

השאלה אם אני צריך להכניס את חוטי ההצתה , לאחד מגורמי הבעיות האפשריים ?

אין לי שום איבוד של שמן או מים !!

פורסם

בפונטו ספייס בייחוד דגם 80 כס חשוב מאוד להרכיב חוטי הצתה ופלאגים מקוריים.שימוש בתחליפי יכול גם לגרום נזק לסלילי הצתה ומחשב.חוטי הצתה מקוריים עולים כ 200 שח אורך חיים של כ 100000קמ לא כדאי לחסוך.

פורסם

לי יש את דגם ה60 כ"ס, הייתכן וחוטי הצתה חליפים גורמים לחוסר סחיבה ?

אני הבנתי מקריאה פה בפורום , שחוטי הצתה BERU מעולים ואף יותר טובים מהמקור ועולים פחות סביב ה150 ,

×
×
  • תוכן חדש...