Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

אני בימים אלו מחפש רכב כשאני רוצה נוחות נסיעה ,הנאה מתא הנוסעים (אבזור פנים וכו) ויחד עם זאת מפחד להיקלע למצב שקשה לי מדיי להחזיק תאוטו מבחינת האחזקה.

 

תוך כדי הבדיקות התחלתי לגשש לגבי הונדה אינסייט היברידית.. סיוויק ima וסיוויק סדאן הרגילה

1.אינסייט 09\10 - הבנתי רכב לא איכותי מי יודע מה על הכביש אבל חסכוני ומאובזר (ראיתי ביד 2 2012 יד שניה שעבר 99 אלף קמ ובעלות קודמת השכרה ב55 אלף שח..)

2. סיוויק ima 07\08 היברידית- לא סגור עליו אם טוב או לא (ראיתי ביד 2 2008 יד שניה מסוכנות ליסינג שעבר רק 68 אלף ק"מ ב60 אלף שח).

3. סיוויק סדאן 08 - לא חסכן דלק כמו ההיברידיות אבל גם לא זולל (ראיתי ביד 2 2008 יד שניה עבר 70 אלף ק"מ 59-60 אלף)

 

השאלה שלי אם לקחת את הסיכון ולהביא היברידית כי אני לא יודע מה יהיה עוד שנתיים שלוש עם הסוללה הבנתי זה 8000 שח בערך להחליף... בנוסף רציתי לדעת איך אני מקבל את הטבת המס של הרכבים הירוקים.. ומן הסתם לדעת מה דעתכם לגבי הרכבים מה יותר מומלץ?

 

כמה פרטים:

בן 23 מחפש נוחות ואיכות ולאו דווקא פוזה. נוסע כ17 אלף ק"מ בשנה יותר לנסיעות עירוניות וכפעמיים בשבוע ליציאות.

חשוב שהאחזקה תהיה זולה , מאוד חשוב שיהיה כיף לשבת באוטו (מבחינת אבזור של הדשבורד וכו')

התקציב הוא 50-56 אלף שח (אפשר לחרוג עד 58 אם זו מציאה) , בג'אז או נוחות במושבים מאחורה פחות מעניין.

לא מעוניין לשמוע לגבי סופר מיני כי זה פחות מושך אותי אני דיי נעול על ההונדה.

פורסם

לדעתי לך על הסיוויק הייבריד.

השיקול של האחזקה יהיה תלוי במשך הזמן שתחזיק אותה.

אם תחזיק אותה שנה קשה לי להאמין שתעשה משהו חוץ מטיפול 10 שלא יעלה לך יותר מ600 ש"ח.

אם תסע 20 אלף בשנה אז 1200 שקל לטיפולים.

כמובן גם תלוי בק"מ שאתה נמצא.

מדובר ברכבים אמינים, מצד שני אם תהיה עם הרכב עד מותו או מות הבטריה והצורך להחליף אותה כבר הסכומים ישתנו :)

 

לדעתי הכי משתלם לך ללכת על ההייבריד שגם יתן ביצועים סבירים וגם יהיה חסכוני בדלק,

ואם חס ושלום תצטרך כסף לטיפול חריג כלשהוא החסכון בדלק מחזיר לך בפן הזה כמה אחוזים.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
לדעתי לך על הסיוויק הייבריד.

השיקול של האחזקה יהיה תלוי במשך הזמן שתחזיק אותה.

אם תחזיק אותה שנה קשה לי להאמין שתעשה משהו חוץ מטיפול 10 שלא יעלה לך יותר מ600 ש"ח.

אם תסע 20 אלף בשנה אז 1200 שקל לטיפולים.

כמובן גם תלוי בק"מ שאתה נמצא.

מדובר ברכבים אמינים, מצד שני אם תהיה עם הרכב עד מותו או מות הבטריה והצורך להחליף אותה כבר הסכומים ישתנו :)

 

לדעתי הכי משתלם לך ללכת על ההייבריד שגם יתן ביצועים סבירים וגם יהיה חסכוני בדלק,

ואם חס ושלום תצטרך כסף לטיפול חריג כלשהוא החסכון בדלק מחזיר לך בפן הזה כמה אחוזים.

 

כן אבל אני השאלה כמה הבטריה מחזיקה

רציתי רכב טוב ל3-4 שנים..והרכבים האלו נותנים אחריות לבטריה בדרך כלל ל5 שנים זאת אומרת עד 2014-2015

אם בסוף האחריות זה אומר שצריך להחליף אז אני בבעיה והחיסכון בדלק לא שווה כלום כי אני מוציא עוד 8000 על סוללה..אבל אם היא אמורה להחזיק עוד 5-6 שנים טובות אז זה סיפור אחר

פורסם
כן אבל אני השאלה כמה הבטריה מחזיקה

רציתי רכב טוב ל3-4 שנים..והרכבים האלו נותנים אחריות לבטריה בדרך כלל ל5 שנים זאת אומרת עד 2014-2015

אם בסוף האחריות זה אומר שצריך להחליף אז אני בבעיה והחיסכון בדלק לא שווה כלום כי אני מוציא עוד 8000 על סוללה..אבל אם היא אמורה להחזיק עוד 5-6 שנים טובות אז זה סיפור אחר

 

הונדה מצהירה כי הסוללות אמורות להחזיק כ10 שנים.

http://www.haaretz.co.il/misc/1.1422320

.We apologise for the inconvenience

פורסם

בסיוויק האחריות על הסוללה היא ל-8 שנים או 160000 ק״מ. ברוב האינסייט, האחריות ירדה ל-5 שנים או 100000 ק״מ. הטיפולים השגרתיים בהונדה לא זולים, אבל אתה תקבל רכב אמין וחסכוני.

פורסם

במעמד רכישת הרכב איך אני יודע כמה אחריות נשארה לסוללה ושלא עשו פה איזו קומבינה והחליפו אותה??

והאם בבדיקת קנייה בודקים גם תסוללות

 

תפנה לשירות של היבואן עם מס' הרישוי של הרכב והם יגידו לך מהי האחריות למצבר החשמלי. בנוסף, הבעלים של הרכב יכול לקבל היסטוריית טיפולים ולהציג לך אותה.

פורסם
תפנה לשירות של היבואן עם מס' הרישוי של הרכב והם יגידו לך מהי האחריות למצבר החשמלי. בנוסף, הבעלים של הרכב יכול לקבל היסטוריית טיפולים ולהציג לך אותה.

 

לא הסכימו לתת לי פרטים מבלי להגיע יחד עם בעל הרכב

×
×
  • תוכן חדש...