Jump to content

אסי ביטון

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אסי ביטון

  1. שלום לכולם, שדרגתי את המערכת בהונדה סיוויק שלי למערכת מולטימדיה לכן הפאנל הקודם מוצע למכירה בסכום סמלי של 150 שח. בנוסף רכשתי לרכב רמקולים של מורל טמפו 6X9 COAX , רמקולים מצויינים שהייתי מת להרכיב אצלי, אבל קניתי בפזיזות בלי לשים לב שהמידה אצלי זה 6.5 ולכן הם יושבים בקופסא ועדיין לא יצאו מהניילונים. חדשים חדשים!! מוכר אותם ב400 שח.
  2. כן אבל כבר קניתי :\ לצערי אין לי תקציב למערכת מקורית ב3,700 של הונדה, וכשיש לי אפשרות ב1300 שח בערך באיביי, אז מעדיף לקחת את הסיכון. במידה וארצה לשדרג בעתיד אני אמכור את המערכת הזו ואקנה משהו יותר רציני
  3. תודה רבה קודם כל, לגבי המגבר אני אלך על הGTO804EZ . לגבי הסאב אני אחשוב על זה קצת, ואראה אם יש צורך ללכת מראש על משהו יותר רציני (אני רוצה איכות ופחות להרוס אוזניים ככה שנראה לי שזה יספיק לצרכים שלי , והכיוון הוא הJBL אם כי אני קצת מפחד שיפגע מחפצים בבגאז'). נחכה לראות(או יותר נכון לשמוע) איך זה יהיה ואולי באמת נגיע גם למפגש אודיו להחכים קצת. מקווה רק שזה שה-HU תואם מקור לא יפגע משמעותית באיכות, ושאהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. ושוב תודה
  4. lanosforce, קודם כל אני מקבל את הדברים ואשתדל מעתה לדבר בצורה נאותה ומכובדת יותר בפורום. דבר שני, רציתי להגיד לך תודה רבה על התגובה המושקעת. אני לא מנסה לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה, אלא למצוא את האיזון הטוב ביותר בין המחיר שמוציא לתמורה שאקבל. אם אני אוציא 700 שח על סאב שנחשב מעט יותר טוב מסאב שעולה 500 (אבל כמעט לא מרגישים את ההבדל) אז מן הסתם שאעדיף לחסוך את זה. בנוגע למגמה שציינת, אני קצת ממהר לקנות את הרכיבים וכשראיתי שאין תשובה באשכול החלטתי ללכת עם ההרגשה ולהזמין מגבר (לגבי המערכת ציינתי מראש שהזמנתי אותה כבר). בכל אופן, פנו אליי מהאתר שבו הזמנתי את המגבר ונאמר לי שהוא כבר לא במלאי והציעו לי באותו מחיר דגם מתקדם יותר - JBL GTO804EZ . מה דעתך? הציעו לי אותו ב930 שח (לאחר בדיקה לא מצאתי מקום שמוכר אותו בפחות מ1,050 שח). דבר נוסף, אם היית במקומי והיית צריך לבחור סאב מבין השניים שציינתי על מה היית הולך?
  5. האמת מעדיף שלא .. שלא ניתקע עם משהו מחרטש אלא אם כן יש משו חדש דנדש והמאק אודיו עולה 700.. אם יש משהו מצויין בקצת פחות אז בכלל טוב
  6. אוקיי תראה כרגע כבר הזמנתי את זה כך שזה פחות רלוונטי ובמקרה הצורך אולי בעתיד נשדרג. בוא נראה איך אפשר להסתדר עם הHU הזה ולהוציא תמיטב מבחינת כל השאר הזמנתי גם ת'מגבר JBL GTO1004.. וכרגע אני בהתלבטיות לגבי הסאב אם לקחת ב700 שח את המאק אודיו WILDSTORM130 או JBL GT5-1204BR ב570 שח (בהתאם לשאר הרכיבים שציינתי ולרצון בSQ) בלי קשר לגבי החיווט
  7. שלום לכולם, אני כבר הרבה זמן עם מערכת מובנית בהונדה סיוויק (06-החדשה) ומעוניין לשדרג. אני שומע הכל חוץ מרוק והציפיות מהמערכת הם לכיוון SQ/ * כרגע יש לי מקדימה קומפוננט של מורל דוטק אוביישן. * הזמנתי מאיביי מערכת מולטימדיה תואם מקור לסיוויק בכמעט 1300 שח (http://www.ebay.com/itm/291206062876?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT למי שמעוניין להציץ). בנוגע לסאב ומגבר.. שוקל לקנות: * סאב MacAudio WILDSTORM130 - עולה 700 שח (500 וואט בכללי) * מגבר JBL GTO1004 - עולה 900 שח (600W RMS) 1. קודם כל אני אשמח לקבל תגובות אם המערכת סבבה ושהכל מתאים להכל.. 2. אם יש לכם הצעות לסאב שיותר טוב במחיר נמוך יותר אני אשמח לשמוע כי קצת כבד עליי ומנסה לצמצם איפה שאפשר בלי לפגוע באיכות. 3. לגבי ההתקנה נאמר לי שההתקנה של הסאב עם המגבר ומערכת המולטימדיה כולל חיווט זה כ850 שח.. המחיר סביר? וכשהולך אליו שנדע בנוגע לחיווט ההבדל בין 4 גייג' ל8 משמעותי?או שזה רק במידה וארצה לשדרג אותה בעתיד תודה מראש לעוזרים,
  8. שלום לכולם, יש לי מערכת מובנית ואני מאוד רוצה לשדרג ולהוסיף מגבר וסאב ללא מנחתים. במידה ואתקין מערכת מולטימדיה תואם מקור ברכב, זה יאפשר לי לחבר מגבר וסאב?? או שבכל זאת אצטרך מנחת.. ראיתי את המערכת הזו באיביי בגרושים (אין לי כסף להשקיע גם במערכת מולטימדיה מקורית וגם בשאר הרכיבים) http://www.ebay.com/itm/Hot-7TFT-Screen-Car-Radio-DVD-Player-GPS-Navigation-For-Honda-Civic-2006-2011-/121355291180?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item1c4156ca2c#shpCntId
  9. יש לי הונדה סיוויק 2006 סדאן החדשה עם מערכת מובנית. כרגע הדבר היחיד שהוספתי לה זה קומפוננט קדמיים של מורל דוטק אוביישן שמותקנים ברכב. יש לי מספר שאלות ואני אשמח שאנשים פה יאירו את עיניי.. 1. הבנתי שכדי לחבר מגבר וסאב צריך מנחתים, ושמנחת אוטומטית מוריד את איכות הסאונד באופן משמעותי. זה נכון?? אם יש מנחתים איכותיים ששומרים על האיכות מה המחירים ומה מומלץ להביא. אם יש קישור אני יותר מאשמח. 2. מה ההבדל בין מערכת מולטימדיה מקורית למערכת תואמת מקור? ואם הבאתי מערכת מולטימדיה דאבל דין האם ניתן לחבר אליה ישירות מגבר וסאב כבר בלי מנחת ושטויות? הנה מערכת שראיתי באיביי במחיר רצפה http://www.ebay.com/itm/Hot-7TFT-Screen-Car-Radio-DVD-Player-GPS-Navigation-For-Honda-Civic-2006-2011-/121355291180?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item1c4156ca2c#shpCntId 3. בשורה תחתונה בהתלבטות בין מערכת דאבל דין למנחת מה הייתם ממליצים לעשות?? הדגש הוא איכות מוזיקה וחיבור מגבר וסאב. GPS וכו' זה נחמד אבל פחות קריטי. 4. באופן כללי במידה והסתדרתי כבר על מערכת\מנחת .. ואני רוצה להביא סאב ומגבר כשהכיוון שלי הוא SQ או SQL . אזה סאב טוב הייתם ממליצים להביא למגבר JBL GTO 1004 ומורל דוטק אוביישן ב600 שח בערך. 5. יש לי רמקולים אחוריים 6X9 של מורל טמפו שעדיין בניילונים לא התקנתי ברכב כי יש לי מאחורה כניסות 6.5 . ניתן לחבר אותם שם בכל זאת??במידה ולא אם יש מישהו שרוצה לקנות אז בכיף הם סתם בקופסא שלהם בצד תודה מראש
  10. חיפשתי ועדיין לא מצאתי מה ההבדלים.. תואם מקור להונדה סיוויק 2006 שלי ניתן למצוא ב2700 שח, כשהמקורי באלף שח יותר יקר. אני רוצה לשדרג את המערכת ברכב ולהוסיף מגבר וסאב אבל הבנתי שאי אפשר לעשות את זה ישירות למערכת המובנית אלא אם כן קונים מתאם וזה פוגע משמעותית באיכות הסאונד. תקנו אותי אם אני טועה. תודה לעוזרים,
  11. שלום לכולם, יש לי סיוויק 06 סדאן החדשה ואני רוצה כבר הרבה זמן לשפר את המערכת. הבעיה היא שהמערכת מובנית, לכן אי אפשר לחבר אליה מגבר וסאב מבלי מתאם שפוגע באיכות הסאונד. כרגע החלפתי את הרמקולים הקדמיים לקומפוננט של מורל דוטק אוביישן. מה אתם ממליצים לי לעשות?? חשבתי בנתיים להוסיף רק מתאם ליואסבי ואווקס מאיביי אבל הבנתי שהאיכות נפגעת משמעותית. אגב, יש לי מורל טמפו 6X9 לשים מאחורה אבל קניתי אותם מזמן מבלי שידעתי שלא יתאימו לי.. יש מישהו מאיזור חדרה קיסריה שיודע להתקין ויוכל לעזור לי? אני יודע שזה לא קשור אבל באופן כללי אם מישהו מבין בהתקנת לדים בתוך הרכב אני גם אשמח לעזרה תודה מראש
  12. סאב כרגע לא מתאפשר לי , כי המערכת מקורית וצריך מנחת\להחליף hu. אני שוקל להחליף למערכת מולטימדיה אבל כל העסק קצת יקר אז אני אחכה בנתיים
  13. תודה על התגובה הם נותנים באס טוב ומפצים על כך שאין סאב?? או שהם טובים רק בצלילים הגבוהים כמו הקומפוננטס? אגב, מה דעתך על הjbl? פחות מומלץ מהטמפו?
  14. שלום לכולם, ברשותי הונדה סיוויק 2006 , ללא מגבר וסאב (אולי נוסיף בהמשך, כרגע אין אפשרות לחבר בגלל שהhu מקורי). המערכת שלי מורכבת מסט קדמי של מורל דוטק אוביישן 6, ומתלבט כרגע בנוגע לרמקולים האחוריים 6x9. האפשרויות העיקריות הן: 1. TEMPO 6X9 Morel 2. T1693C Rockford 3. CS3196 JBL \ GTO938 JBL (האופציה הפחות מועדפת אלא אם כן יפתיעו אותי בתגובות) מה דעתכם? לידיעה, אני שומע האוסים ומזרחית\ים תיכוני , וחשוב לי מאוד שהרמקולים יתנו באס טוב ואיכותי, בעיקר בגלל שאין לי סאב כרגע. תודה מראש,
  15. מנהלים אני רואה שהפוסט הזה פורסם פעמיים מתנצל טעות שלי, אפשר לנעול את זה.
  16. אני רואה שדבר כזה עולה 500-600 שחה+ רדיו דיסק איכותי עוד 700 שח. הגעתי ל1300 לפני התקנה :\ כרגע אני חושב שאני אלך על קומפוננטס מקדימה (דוטק אוביישן) ונוסיף להם רמקולים אחוריים עם באס טוב (מורל טמפו,רוקפורד או משהו)
  17. יש לי הונדה סיוויק עם hu מקורי לכן אני לא יכול לחבר מערכת (יש דרך אבל דיי יקרה) , וחשבתי ללכת בנתיים על מערכת ללא הגברה רצינית. כרגע קניתי קומפוננט של מורל דוטק אוביישן שיהיו מקדימה. מעבר לכך אני צריך רמקולים אחוריים 6x9 שיחפו עד כמה שאפשר על החיסרון של הסאב ויתנו לי באס טוב ברכב. אני שומע האוסים ומזרחית , וחשוב לי לשמוע סאונד טוב עם באס ולא סתם בומים או קול צורם ולא מספיק חם ועמוק. כרגע המליצו לי על המורל טמפו ועל וקפורד T1693C כשגם הjbl בתמונה לאחר התנסות טובה איתם.. מה אומרים??אולי עוד הצעות בתקציב שלי לפי מה שאני שומע??
  18. יש לי הונדה סיוויק עם hu מקורי לכן אני לא יכול לחבר מערכת (יש דרך אבל דיי יקרה) , וחשבתי ללכת בנתיים על מערכת ללא הגברה רצינית. כרגע קניתי קומפוננט של מורל דוטק אוביישן שיהיו מקדימה. מעבר לכך אני צריך רמקולים אחוריים 6x9 שיחפו עד כמה שאפשר על החיסרון של הסאב ויתנו לי באס טוב ברכב. אני שומע האוסים ומזרחית , וחשוב לי לשמוע סאונד טוב עם באס ולא סתם בומים או קול צורם ולא מספיק חם ועמוק. כרגע המליצו לי על המורל טמפו ועל וקפורד T1693C .. מה אומרים??אולי עוד הצעות בתקציב שלי לפי מה שאני שומע??
  19. קודם כל תודה על התגובה.. אתה אומר שהוא בסיסי ואפשר לנצל תרמקולים יותר עם מגבר חזק אחר אבל זה לא יהרוס שום דבר נכון?? ומבחינת הhu הבנתי שהאפשרות היחידה שלי היא לשים מערכת מולטימדיה כי רדיו דיסק של פיוניר,קלריון וכו' לא יתאים. זה הגיוני? כי מערכת מולטימדיה עולה 2700 :\
  20. לגבי הקומפוננט לאחר גישושים רבים בפורום ובכלל ברשת החלטתי ללכת על המורל דוטק אוביישן 6 . הזמנתי אותם ב850 שח. מה שחשוב כרגע זה רדיו דיסק שבאמת אין לי מושג איך להתעסק עם זה כשיש לי את הפאנל של ההונדה סיוויק להביא בכל זאת hu? איך אני מתפעל אותו כשיש לי את הפאנל המקורי תקוע שם?
×
×
  • תוכן חדש...