Jump to content

אסי ביטון

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

הנקודות של אסי ביטון

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, שדרגתי את המערכת בהונדה סיוויק שלי למערכת מולטימדיה לכן הפאנל הקודם מוצע למכירה בסכום סמלי של 150 שח. בנוסף רכשתי לרכב רמקולים של מורל טמפו 6X9 COAX , רמקולים מצויינים שהייתי מת להרכיב אצלי, אבל קניתי בפזיזות בלי לשים לב שהמידה אצלי זה 6.5 ולכן הם יושבים בקופסא ועדיין לא יצאו מהניילונים. חדשים חדשים!! מוכר אותם ב400 שח.
  2. כן אבל כבר קניתי :\ לצערי אין לי תקציב למערכת מקורית ב3,700 של הונדה, וכשיש לי אפשרות ב1300 שח בערך באיביי, אז מעדיף לקחת את הסיכון. במידה וארצה לשדרג בעתיד אני אמכור את המערכת הזו ואקנה משהו יותר רציני
  3. תודה רבה קודם כל, לגבי המגבר אני אלך על הGTO804EZ . לגבי הסאב אני אחשוב על זה קצת, ואראה אם יש צורך ללכת מראש על משהו יותר רציני (אני רוצה איכות ופחות להרוס אוזניים ככה שנראה לי שזה יספיק לצרכים שלי , והכיוון הוא הJBL אם כי אני קצת מפחד שיפגע מחפצים בבגאז'). נחכה לראות(או יותר נכון לשמוע) איך זה יהיה ואולי באמת נגיע גם למפגש אודיו להחכים קצת. מקווה רק שזה שה-HU תואם מקור לא יפגע משמעותית באיכות, ושאהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. ושוב תודה
  4. lanosforce, קודם כל אני מקבל את הדברים ואשתדל מעתה לדבר בצורה נאותה ומכובדת יותר בפורום. דבר שני, רציתי להגיד לך תודה רבה על התגובה המושקעת. אני לא מנסה לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה, אלא למצוא את האיזון הטוב ביותר בין המחיר שמוציא לתמורה שאקבל. אם אני אוציא 700 שח על סאב שנחשב מעט יותר טוב מסאב שעולה 500 (אבל כמעט לא מרגישים את ההבדל) אז מן הסתם שאעדיף לחסוך את זה. בנוגע למגמה שציינת, אני קצת ממהר לקנות את הרכיבים וכשראיתי שאין תשובה באשכול החלטתי ללכת עם ההרגשה ולהזמין מגבר (לגבי המערכת ציינתי מראש שהזמנתי אותה כבר). בכל אופן, פנו אליי מהאתר שבו הזמנתי את המגבר ונאמר לי שהוא כבר לא במלאי והציעו לי באותו מחיר דגם מתקדם יותר - JBL GTO804EZ . מה דעתך? הציעו לי אותו ב930 שח (לאחר בדיקה לא מצאתי מקום שמוכר אותו בפחות מ1,050 שח). דבר נוסף, אם היית במקומי והיית צריך לבחור סאב מבין השניים שציינתי על מה היית הולך?
  5. האמת מעדיף שלא .. שלא ניתקע עם משהו מחרטש אלא אם כן יש משו חדש דנדש והמאק אודיו עולה 700.. אם יש משהו מצויין בקצת פחות אז בכלל טוב
  6. אוקיי תראה כרגע כבר הזמנתי את זה כך שזה פחות רלוונטי ובמקרה הצורך אולי בעתיד נשדרג. בוא נראה איך אפשר להסתדר עם הHU הזה ולהוציא תמיטב מבחינת כל השאר הזמנתי גם ת'מגבר JBL GTO1004.. וכרגע אני בהתלבטיות לגבי הסאב אם לקחת ב700 שח את המאק אודיו WILDSTORM130 או JBL GT5-1204BR ב570 שח (בהתאם לשאר הרכיבים שציינתי ולרצון בSQ) בלי קשר לגבי החיווט
  7. שלום לכולם, אני כבר הרבה זמן עם מערכת מובנית בהונדה סיוויק (06-החדשה) ומעוניין לשדרג. אני שומע הכל חוץ מרוק והציפיות מהמערכת הם לכיוון SQ/ * כרגע יש לי מקדימה קומפוננט של מורל דוטק אוביישן. * הזמנתי מאיביי מערכת מולטימדיה תואם מקור לסיוויק בכמעט 1300 שח (http://www.ebay.com/itm/291206062876?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT למי שמעוניין להציץ). בנוגע לסאב ומגבר.. שוקל לקנות: * סאב MacAudio WILDSTORM130 - עולה 700 שח (500 וואט בכללי) * מגבר JBL GTO1004 - עולה 900 שח (600W RMS) 1. קודם כל אני אשמח לקבל תגובות אם המערכת סבבה ושהכל מתאים להכל.. 2. אם יש לכם הצעות לסאב שיותר טוב במחיר נמוך יותר אני אשמח לשמוע כי קצת כבד עליי ומנסה לצמצם איפה שאפשר בלי לפגוע באיכות. 3. לגבי ההתקנה נאמר לי שההתקנה של הסאב עם המגבר ומערכת המולטימדיה כולל חיווט זה כ850 שח.. המחיר סביר? וכשהולך אליו שנדע בנוגע לחיווט ההבדל בין 4 גייג' ל8 משמעותי?או שזה רק במידה וארצה לשדרג אותה בעתיד תודה מראש לעוזרים,
  8. שלום לכולם, יש לי מערכת מובנית ואני מאוד רוצה לשדרג ולהוסיף מגבר וסאב ללא מנחתים. במידה ואתקין מערכת מולטימדיה תואם מקור ברכב, זה יאפשר לי לחבר מגבר וסאב?? או שבכל זאת אצטרך מנחת.. ראיתי את המערכת הזו באיביי בגרושים (אין לי כסף להשקיע גם במערכת מולטימדיה מקורית וגם בשאר הרכיבים) http://www.ebay.com/itm/Hot-7TFT-Screen-Car-Radio-DVD-Player-GPS-Navigation-For-Honda-Civic-2006-2011-/121355291180?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item1c4156ca2c#shpCntId
  9. יש לי הונדה סיוויק 2006 סדאן החדשה עם מערכת מובנית. כרגע הדבר היחיד שהוספתי לה זה קומפוננט קדמיים של מורל דוטק אוביישן שמותקנים ברכב. יש לי מספר שאלות ואני אשמח שאנשים פה יאירו את עיניי.. 1. הבנתי שכדי לחבר מגבר וסאב צריך מנחתים, ושמנחת אוטומטית מוריד את איכות הסאונד באופן משמעותי. זה נכון?? אם יש מנחתים איכותיים ששומרים על האיכות מה המחירים ומה מומלץ להביא. אם יש קישור אני יותר מאשמח. 2. מה ההבדל בין מערכת מולטימדיה מקורית למערכת תואמת מקור? ואם הבאתי מערכת מולטימדיה דאבל דין האם ניתן לחבר אליה ישירות מגבר וסאב כבר בלי מנחת ושטויות? הנה מערכת שראיתי באיביי במחיר רצפה http://www.ebay.com/itm/Hot-7TFT-Screen-Car-Radio-DVD-Player-GPS-Navigation-For-Honda-Civic-2006-2011-/121355291180?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item1c4156ca2c#shpCntId 3. בשורה תחתונה בהתלבטות בין מערכת דאבל דין למנחת מה הייתם ממליצים לעשות?? הדגש הוא איכות מוזיקה וחיבור מגבר וסאב. GPS וכו' זה נחמד אבל פחות קריטי. 4. באופן כללי במידה והסתדרתי כבר על מערכת\מנחת .. ואני רוצה להביא סאב ומגבר כשהכיוון שלי הוא SQ או SQL . אזה סאב טוב הייתם ממליצים להביא למגבר JBL GTO 1004 ומורל דוטק אוביישן ב600 שח בערך. 5. יש לי רמקולים אחוריים 6X9 של מורל טמפו שעדיין בניילונים לא התקנתי ברכב כי יש לי מאחורה כניסות 6.5 . ניתן לחבר אותם שם בכל זאת??במידה ולא אם יש מישהו שרוצה לקנות אז בכיף הם סתם בקופסא שלהם בצד תודה מראש
  10. חיפשתי ועדיין לא מצאתי מה ההבדלים.. תואם מקור להונדה סיוויק 2006 שלי ניתן למצוא ב2700 שח, כשהמקורי באלף שח יותר יקר. אני רוצה לשדרג את המערכת ברכב ולהוסיף מגבר וסאב אבל הבנתי שאי אפשר לעשות את זה ישירות למערכת המובנית אלא אם כן קונים מתאם וזה פוגע משמעותית באיכות הסאונד. תקנו אותי אם אני טועה. תודה לעוזרים,
  11. שלום לכולם, יש לי סיוויק 06 סדאן החדשה ואני רוצה כבר הרבה זמן לשפר את המערכת. הבעיה היא שהמערכת מובנית, לכן אי אפשר לחבר אליה מגבר וסאב מבלי מתאם שפוגע באיכות הסאונד. כרגע החלפתי את הרמקולים הקדמיים לקומפוננט של מורל דוטק אוביישן. מה אתם ממליצים לי לעשות?? חשבתי בנתיים להוסיף רק מתאם ליואסבי ואווקס מאיביי אבל הבנתי שהאיכות נפגעת משמעותית. אגב, יש לי מורל טמפו 6X9 לשים מאחורה אבל קניתי אותם מזמן מבלי שידעתי שלא יתאימו לי.. יש מישהו מאיזור חדרה קיסריה שיודע להתקין ויוכל לעזור לי? אני יודע שזה לא קשור אבל באופן כללי אם מישהו מבין בהתקנת לדים בתוך הרכב אני גם אשמח לעזרה תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...