Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני אשמח אם תוכלו להגיד לי מה דעתכם על הרכב ועל ההצעה שקיבלתי.

 

סיאט איביזה סטיילנס 1.6 5 דלתות שנת 2010, יד 2 (2 הידיים היו פרטיות), 50k ק"מ.

מחירון - 67500 ש"ח. לאחר משא ומתן 57k ש"ח.

 

הראו לי את הבדיקה של האוטו ואלה התוצאות:

 

מערכת פליטה - ממיר מרעיש

תיקוני צבע, החלפת דלת קדמית ימנית

סרן קדמי ומערכת היגוי - לכוון מתלים

4 צמיגים פגומים - להחליף

רעש מתיבת הילוכים

 

הבעיה של הרעש מתיבת ההילוכים מאוד מפחידה אותי.

 

אשמח לחוות דעת והמלצות.

 

תודה.

פורסם

הרכב אוטומט. DSG.

 

הבדיקה הגיעה בפקס ככה שהכיתוב היה טיפה מרוח. יכול להיות שטעיתי בכיוון מתלים אם אין בזה הגיון. בכל מקרה המילה מתלים הופיעה שם. (אולי איזון מתלים?)

פורסם

הבדיקה הגיעה בפקס? :?

על פניו לא נראה שום דבר רציני, ורעש מהגיר זה דבר שנרשם הרבה פעמים בתור כסת"ח.

בכל אופן לא הייתי ממליך לך לסגור שום דבר על סמך הבדיקה הזאת אלא לקחת את הרכב לבדיקה משלך במקום שאתה בוחר.

V5

פורסם

השאלה אם אפשר להסתמך על בדיקה שאותה עושה מכון שאני בוחר או שצריך לקחת את הרכב למכון גיר.

 

האם מכון בדיקה רגיל בודק גם גיר?

וכמה עולה בדיקה במכון גיר?

 

תודה לעונים

פורסם

בקשר לבעייה של תיבת ההילוכים - עליך לפנות לאחד ממוסכי היבואן של צ'מפיון, ע"מ לבדוק מה הבעייה, וככל הנראה - יוחלף המכטרוניק ("מוח" של הגיר) לפחות (במסגרת recall לגירים האלה) ואולי גם רכיבים נוספים.

החלפת הממיר (יש לבדוק קודם) - עשויה להיות יקרה מעט לתיקון.

alfa 156 2.5.

פורסם

א. בדיקה בפקס זו לא בדיקה ולא משנה מי המכון. אתה צריך להחליט לאן ולשלוח...

ב. לדעתי, רעש בגיר זה מסוג הדברים שהמכונים כותבים כדי לצאת ידי חובה ולהוריד אחריות.

ג. אתה יכול לקחת אותו למוסך רציני ולחבר מחשב שיקרא את התקלות של הגיר (אם יש)

ד. אני מאלו שמאוד אוהבים את הגיר (למרות שאצלי הוא עשה בעיות והיבואן החליף על חשבונו)

ה. האחריות של היבואן היא ל5 שנים או 150,000 ק"מ כך שאם יש בעיה רצינית הוא אמור להיות באחריות

A3

A4

פורסם
לכוון מתלים??על זה לא יצא לי לשמוע.4צמיגים איכותיים זה לא עסק זול.

הרכב ידני או אוטומט?

 

4 צמיגים 1200 ש"ח.

פורסם

בוקר טוב ותודה לכולם על התגובות.

 

הרכב נמצא במגרש אחר ולכן לא ראיתי אותו וגם לא את הניירת.

הם שלחו את טופס הבדיקה מהמגרש השני בפקס.

בשביל שאני אראה אותו אני צריך לשלם "דמי רצינות" ואני עדיין מתלבט לגבי זה.

 

איך אני יכול לדעת האם הרכב עדיין במסגרת אחריות מורחבת?

ניתן להתקשר ולבדוק לפי מס' רכב / מס' שלדה במוסך היבואן או משהו כזה?

 

 

החליפו דלת כי ככל הנראה היתה תאונה. בבדיקה שקיבלתי לא נרשם שום דבר לגבי קצה שלדה ככה שיכול להיות שסתם מישהו עשה רוורס ונכנס בדלת ויכול להיות שזה גם יותר רציני ולא עלו על זה בבדיקה.

 

בכל מקרה אם אני אחליט ללכת על הרכב אני אקח אותו לבדיקה.

פורסם

אני בתור אחד שיש לו ניסיון מר עם מגרשים הייתי לא ממליץ להתקרב למגרשים כל מגרש כי הרכבים שיושבים שם לא יושבים שם כי אפשר למכור אותם לבנאדם פרטי בדר"כ הרכבים גמורים ואני מדבר מניסיון מר וביזבוז של הרבה מאוד כסף

×
×
  • תוכן חדש...