Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדגם החדש ביותר של הונדה סיוויק 4D שמשווק בישראל ע"י היבואן הרישמי?

אני שואל כי הייתי בסוכנות והיה שם את הדגם הזה

 

htt p://w ww.creative crash.co m/system/photos/000/189/164/189164/big/honda_civic_sport_2012_1.jpg?1328811625

 

ht tp://img2.auto navigator.r u/pics/1/9252/777223.jpg

 

אבל באתרים רישמיים של הונדה בחו"ל כתוב NEW CIVIC 2013

עם הצורה הזאת * שימו לב לפס ניקל בין הפנסיי ערפל והעיצוב השונה בפנסים האחוריים! *

ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/2013-honda-civic-4d.jpg

 

ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/Honda-Civic-4d-2013-3.jpg

 

תורידו רווחים, זה לא נותן לי לשים קישור כי אין מספיק הודעות

 

יכול להיות שבארץ עדיין מייבאים את 2012 והמחיר כמו של 2013?

או שה2013 הוא במדינות מסויימות ולא מה שמבייאים לארץ מטורקיה?

פורסם

כן, יכול להיות.

 

הונדה סיווק עברה מתיחת פנים בסוף השנה שעברה. רק לאחרונה הוצג הדגם האירופאי של מתיחת הפנים (הדגם שבקישור שלי הוא הדגם האמריקאי, שדי דומה לדגם האירופאי אבל לא זהה) ולכן רק בחודשים הקרובים יגיע הדגם הזה לישראל.

 

את הלינקים שלך לא הצלחתי לפתוח. כמה רווחים הוספת? מה זה, קווסט? :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חודשים הקרובים אתה מתכוון לא ליפני ה1/1/2014, נכון?

או שיכול להיות שכבר במשלוחים של אוקטבור/נוב/דצ' זה כבר יגיע?

לי אמרו שאם אני מזמין זה יגיע ב1/9 אבל ה2012...

פורסם

אני לא יודע תאריך מדויק.

התאריך 1.1 הוא סימלי בלבד ובהחלט ייתכן שהרכב יגיע לארץ גם קודם. בדרך כלל במקרה כזה היבואן יעקב את המסירות לתחילת ינואר כדי שהרכב יירשם כמודל 2014, אבל פיזית המשלוח של הרכבים יכול להגיע גם חודשיים קודם. קצת בעייתי שהיבואן לא רוצה לספר בדיוק מתי תתרחש ההשקה אבל הסיבה ברורה - צריך לסיים את המלאי הישן לפני שמתחילים את החדש. כמו הלחם בחדר אוכל צבאי :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כן אבל זהו שאין מלאי! (לצבע והדגם שהזמנתי)

אז הם מביאים חדשים מהמפעל והמשלוח צריך להגיע ב1/9

ב1/9 עדיין יגיעו ה2012... אז זה אומר שהשלב של להתפטר מהמלאי הקיים עוד רחוק, תקן אותי אם הבנתי לא נכון

×
×
  • תוכן חדש...