Jump to content

Lacoste

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Lacoste

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לא אוהב 5D
  2. כן אבל זהו שאין מלאי! (לצבע והדגם שהזמנתי) אז הם מביאים חדשים מהמפעל והמשלוח צריך להגיע ב1/9 ב1/9 עדיין יגיעו ה2012... אז זה אומר שהשלב של להתפטר מהמלאי הקיים עוד רחוק, תקן אותי אם הבנתי לא נכון
  3. חודשים הקרובים אתה מתכוון לא ליפני ה1/1/2014, נכון? או שיכול להיות שכבר במשלוחים של אוקטבור/נוב/דצ' זה כבר יגיע? לי אמרו שאם אני מזמין זה יגיע ב1/9 אבל ה2012...
  4. מה הדגם החדש ביותר של הונדה סיוויק 4D שמשווק בישראל ע"י היבואן הרישמי? אני שואל כי הייתי בסוכנות והיה שם את הדגם הזה htt p://w ww.creative crash.co m/system/photos/000/189/164/189164/big/honda_civic_sport_2012_1.jpg?1328811625 ht tp://img2.auto navigator.r u/pics/1/9252/777223.jpg אבל באתרים רישמיים של הונדה בחו"ל כתוב NEW CIVIC 2013 עם הצורה הזאת * שימו לב לפס ניקל בין הפנסיי ערפל והעיצוב השונה בפנסים האחוריים! * ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/2013-honda-civic-4d.jpg ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/Honda-Civic-4d-2013-3.jpg תורידו רווחים, זה לא נותן לי לשים קישור כי אין מספיק הודעות יכול להיות שבארץ עדיין מייבאים את 2012 והמחיר כמו של 2013? או שה2013 הוא במדינות מסויימות ולא מה שמבייאים לארץ מטורקיה?
  5. מה הדגם החדש ביותר של הונדה סיוויק 4D שמשווק בישראל ע"י היבואן הרישמי? אני שואל כי הייתי בסוכנות והיה שם את הדגם הזה http://www.creative crash.co m/system/photos/000/189/164/189164/big/honda_civic_sport_2012_1.jpg?1328811625 ht tp://img2.auto navigator.r u/pics/1/9252/777223.jpg אבל באתרים רישמיים של הונדה בחו"ל כתוב NEW CIVIC 2013 עם הצורה הזאת * שימו לב לפס ניקל בין הפנסיי ערפל והעיצוב השונה בפנסים האחוריים! * ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/2013-honda-civic-4d.jpg ht tp://w ww.auto lynch.r u/wp-content/uploads/2013/05/Honda-Civic-4d-2013-3.jpg תורידו רווחים, זה לא נותן לי לשים קישור כי אין מספיק הודעות יכול להיות שבארץ עדיין מייבאים את 2012 והמחיר כמו של 2013? או שה2013 הוא במדינות מסויימות ולא מה שמבייאים לארץ מטורקיה?
×
×
  • תוכן חדש...