Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נגנב רכב מסוג פיג'ו 306 באשדוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גנבו לי את הרכב היום לפנות בוקר מרובע ט"ו באשדוד, מי שראה או שמע נא ליצור קשר ב-0545350002, או בהודעות פרטיות.

 

לא קשה לזהות את הרכב, הרכב היה על מיכל ריק אז יכול להיות שנטשו אותו בדרך.

 

תודה על העזרה, ושישרפו כל הגנבים :evil: :evil: :evil:

תמונה 1.jpg

תמונה 2.jpg

תמונה 3.jpg

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקווה שימצא נטוש על שול הדרך,

וללא נזקים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שווה לעשות סיבוב בתחנות הדלק בסביבה. סביר להניח שהגנבים נכנסו לתדלק, ואולי נקלטו במצלמות האבטחה של התחנה.

פורסם

בדקתי כבר כמה מצלמות אבטחה שנמצאת בוילות בכביש גישה לשכונה, ויש לי גם כמה חברים שעושים סריקות בעיר, אבל אני לא מאמין שהיא נמצאת בעיר עדיין.

 

הרכב כנראה נגנב לפנות בוקר כי ב-12 בלילה הוא עדיין היה בחנייה :evil: :evil: :evil:

 

והרכב מושקע מאוד, אם מבחוץ הוא נראה טוב מפנים הוא היה במצב מושלם (מערכת שמע יקרה, הגה ספורט, מדבקות קארבון על הדשבורד שקרעתי את התחת עליהם לא מזמן :cry: :cry: :cry: )

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

בדרך כלל בגניבות של רכבים כאלה הם לא מחפשים את הרכב אולי מערכת ואולי סתם מתוך שיעמום,הערך של הרכב הזה כגנוב הוא כמה מאות שקלים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה מה שאמרתי לקצין במשטרה, מי גונב רכב כזה כשבאותה חנייה יש מרצדסים והאודיים ששווים פי 50 ממה שהרכב שלי שווה, כנראה ילדים משעוממים הסתכלו פנימה האהבו את מה שראו והחליטו לפרוץ ולהרוס לבן-אדם את היום.

 

ואני לא חייב כלום לאף-אחד, מה שקורה זה שאני עכשיו תקוע בלי רכב, בלי כסף, ועכשיו גם בלי הרשיון שנזכרתי עכשיו שנמצא ברכב :evil:

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

מעניין מאיפה גנבו משמע לאיז. כיוון נסעו, אני נמצא בשטחים ליד אשדוד ננסה לזהות, עצה שלי תקיף כל תחנה אפשרית באשדוד בקש את המנהל שיראה לך את מצלמות האבטחה מאותו הלילה.

Miata ND2

 

פורסם

לא אין מיגון ברכב יש רק נעילה מרכזית, וגם אין מקיף כי רק מטומטמים גונבים רכב ששווה כמה אלפים.

 

יש לי כבר כמה בני דודים וחברים מהמושבים מסביב שמחפשים גם את הרכב, תודה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

שמע לדעתי צריך לחרוש את כל אשדוד כי סיכוי טוב שתיכוניסטים משועמים בחופש החליטו לגנוב וזרקו אותו איפושהו בפרדס או בסביבת החוף.

פורסם
זה מה שאמרתי לקצין במשטרה, מי גונב רכב כזה כשבאותה חנייה יש מרצדסים והאודיים ששווים פי 50 ממה שהרכב שלי שווה, כנראה ילדים משעוממים הסתכלו פנימה האהבו את מה שראו והחליטו לפרוץ ולהרוס לבן-אדם את היום.

 

ואני לא חייב כלום לאף-אחד, מה שקורה זה שאני עכשיו תקוע בלי רכב, בלי כסף, ועכשיו גם בלי הרשיון שנזכרתי עכשיו שנמצא ברכב :evil:

 

אתה באמת משווה את הקלות שבגניבת פג'ו 306 לגניבת מרצדס?

הרכב נגנב מחניה תת קרקעית?


×
×
  • תוכן חדש...