Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נגנב רכב מסוג פיג'ו 306 באשדוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח שמצאת את הרכב שלך! תעדכן אותנו בנוגע למצב שלו, לך תדע אולי לא לקחו הכל.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא רוצה להיות פאסימי בעניין, אבל מנסיון, כניראה רוקנו את הרכב שלך מכול הדברים הטובים שלו( יכול להיות בנוסף גם מצבר ופנסים), וככול הניראה עשו את זה די בברוטליות.

פורסם

לדעתי אם הרכב נמצא אחרי תקופה כ״כ ארוכה, הוא היה בשימוש ולא הלך לפירוק.

אני מהמר שאתה תגלה רכב במצב טוב, אולי אפילו טוב יותר ממצבו ביום הגניבה.

חזור לעדכן, ממש מסקרן!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לפני הרבה שנים (לא זוכר כמה) הכרתי אדם שנגנבה לו מאזדה 626. כעבור כמה שנים, היא נמצאה.

הרכב היה מדוגם מצמיג ועד גג. קיבל חישוקי מגנזיום, מיני בר בתא המטען, מסכי DVD, מערכת מולטימדיה, הפח היה במצב חדש ועוד.

 

לפעמים קורים מקרים טובים.

 

בהצלחה עם הרכב ומחכים לתמונות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

קודם כל מזל טוב.

 

שנית, תסתכל על זה כאילו מישהו התקשר אליך ומציע לך לבוא לקחת אוטו בחינם. מה שתמצא עדיין יותר טוב מכלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סתם לידע כללי, לפי החוק במדינת ישראל, אם הרכב קיבל תוספות או שיפורים, עליך להחזיר לגנב אותם או לפצות אותו פיצוי כספי. לא מאמין שבתכלס הגנב באמת יתבע אותך, אבל האופציה קיימת לו.

פורסם
סתם לידע כללי, לפי החוק במדינת ישראל, אם הרכב קיבל תוספות או שיפורים, עליך להחזיר לגנב אותם או לפצות אותו פיצוי כספי. לא מאמין שבתכלס הגנב באמת יתבע אותך, אבל האופציה קיימת לו.

 

 

הרצחת וגם ירשת?

 

צדק מעוות, מי שגנב רכב לא זכאי לקבל כלום בתמורה לעניות דעתי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
סתם לידע כללי, לפי החוק במדינת ישראל, אם הרכב קיבל תוספות או שיפורים, עליך להחזיר לגנב אותם או לפצות אותו פיצוי כספי. לא מאמין שבתכלס הגנב באמת יתבע אותך, אבל האופציה קיימת לו.

 

הרצחת וגם ירשת?

 

צדק מעוות, מי שגנב רכב לא זכאי לקבל כלום בתמורה לעניות דעתי.

 

עכשיו אני מבין למה ביבי לא מסתדר עם אבו-מאזן. הם מתווכחים על המיניבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נשמע כמו אחלה עסק. גונבים רכב, מעיפים את כל הרכיבים המקוריים, שמים הכל משופר ובעל המון כוח. מוכרים את הרכיבים המקוריים למוסכים חסרי מצפון. משכירים את הרכב לאנשי פשע אחרים ומקבלים נתח נכבד מהשלל עבור שימוש ברכב שלא רשום על אף אחד מהם. נוסעים כמו מטורפים וצוברים דו"חות. משאירים את הרכב איפשהו שהבעלים יכול למצוא אותו, ואז תובעים אותו על העלות הכספית של השיפורים. (שכמובן לא עלו אפילו קרוב למה שאתה תצליח להוציא ממנו)

 

ואז כששואלים בעצם למה הרכב חזר, אומרים שהוא נגנב ממכם גם כן. כן כן.

פורסם

מזל טוב !!!

דרך אגב, זה היה הרכב הראשון שלי ליפני כמה שנים ! קניתי אותו בשנת 2008 ומכרתי ב 2012 לבחור מתל אביב, אני שמח שהרכב המשיך להיות שמור כזה !


×
×
  • תוכן חדש...