Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נגנב רכב מסוג פיג'ו 306 באשדוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו הלכת לראות את האוטו :?:

יותר טוב מסרט מתח הפוסט הזה, אני סקרן לשמוע :shock:

 

*ולהבא שים לפחות אמצעי מיגון אחד על האוטו קודן, אזעקה, לפעמים זה מרתיע אותם.

205

106

308

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז היום היה לי זמן לנסוע לירושלים לראות את הרכב, לא ציפיתי שיישאר משהו מהרכב אחרי יותר מחצי שנה אבל הייתי חייב לבוא לראות.

 

הגעתי למגרש ומה שנשאר מהרכב עמד בכניסה, רואים שהרכב עבר תאונה ופירוק כללי מכל מה שהיה שווה בו משהו :-(, וכל מה שנשאר או שבור או קרוע ומסריח מסיגריות :cry:

 

נתתי לחבר לפרק מה שנשאר והוא צריך ל-306 שלו, חתמתי ועזבנו את המקום.

 

ולא שחכתי אותכם :-P, אז צילמתי כמה תמונות:

IMG_0772.jpgIMG_0773.jpgIMG_0774.jpgIMG_0776.jpgIMG_0778.jpgIMG_0779.jpg

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

לא ברור לי הסיפור הזה

בתור אחד שהתבאס שנשאר בלי רכב לקח לך חצי שנה ללכת לראות את הרכב ??!?

אשדוד ירושלים זה 45 דקות במקרה הגרוע.

לא סקרן אותך לראות את הרכב? אני ממש לא מבין.

והמשטרה ידעה את הפרטים שלך איך היא לא ביקשה ממך לפנות את המגרש?

מוזר מאד.

פורסם

כמה כואב לראות דבר כזה :( אם כבר נגנב ועובר המון זמן עדיף שלא ימצאו רק כדי לא לקבל אותה ככה מצער מאוד .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

היה לך רכב יפה, מאוד חבל, כואב הלב.

נתת מבט לקילומטראז' לראות כמה הספיקו לנסוע עם הרכב?

ואני מציע לך לפרק אותו ולמכור חלק חלק מהמנוע ומהפנים או מה שנשאר לפחות,אם יש לך זמן וכח כמובן.

Miata ND2

 

פורסם

בדקתי את ה

קילומטראז' הם לא נסעו הרבה, כנראה הרכב עמד זרוק רוב הזמן.



ולא, אין לי לא זמן לא כוח ובטוח לא מקום לשים את הרכב, אז אני וחבר פירקנו מה שאפשר בלי כלים ולקחנו איתנו.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אנסו את הרכב :( .

גם כשאני לא בעלים של הרכב , מאוד כואב לראות את זה .

מאחל לגנבים את הגיהנום שבו אין דקה אחת מנוחה ורק כאב 24/7 !

פורסם

חבל.

תמיד אמרתי שאם גונבים רכב (עם ביטוח מקיף) עדיף כבר שלא ימצאו אותו בכלל.

במקרה שלך הייתי מוכר אותו לחלקים, או בעדיפות חלק חלק. תעשה קצת כסף - תחשוב על זה שוב.

 

הרכב עמד זרוק חצי שנה עם רישוי ישראלי מקורי של הרכב?

פורסם

מצער לשמוע, אני מציע לך למכור אותו למישהו אם לא בא לך להתעסק עם מכירת חלקים אחד אחד.

 

תמקור למישהו שיבוא לאסוף אותו על גרר, תרוויח כמה שקלים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
לא ברור לי הסיפור הזה

בתור אחד שהתבאס שנשאר בלי רכב לקח לך חצי שנה ללכת לראות את הרכב ??!?

אשדוד ירושלים זה 45 דקות במקרה הגרוע.

לא סקרן אותך לראות את הרכב? אני ממש לא מבין.

והמשטרה ידעה את הפרטים שלך איך היא לא ביקשה ממך לפנות את המגרש?

מוזר מאד.

 

מה לא ברור? נגנב לפני חצי שנה, נמצא לפני יומיים, היום הגיע לראות.

 

 

 

ולגבי הרכב - מהמנוע נשאר משהו?

.We apologise for the inconvenience


×
×
  • תוכן חדש...