Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלומות לחברי הפורום.

 

לאחרונה אני חווה בעיה מעצבנת ברכב:

לפעמים כשנוסעים בעליות, או במהירות של מעל 100 קמ"ש הרכב מתחיל לקרטע כאילו אין ניצוץ או דלק, מאבד כח לכמה שניות, ואז חוזר לעבוד רגיל. לפעמים זה קורה ולפעמים לא.

כשזה קורה בעליות אני מתחיל להוריד הילוכים ולהאט וזה מסתדר, במישור זה קורה רק באיזור 100 קמ"ש.

כשזה קורה בלילה, אני מסתכל במראה האחורית ורואה גיצים על הכביש כאילו מישהו זרק סיגריה. הבהלתי ככה כבר כמה נהגים :).

יש לציין שכשזה לא קורה הרכב נוסע בסדר גמור, צריכת הדלק עומדת על 1/13 במשולב, לא יוצא עשן מהאגזוז.

כשהבעיה התחילה, פתחתי את מכסה המנוע בלילה וראיתי ניצוצות כחולים יוצאים מחוטי ההצתה. עכשיו הם הוחלפו בסט עם מכסה מפלג של beru חדש, זה מרגיש שהרכב נהייה זריז יותר (בטח פסיכולוגי) אבל הבעיה נשארה.

הפלאגים חדשים יחסית ועברו בערך 10K ק"מ.

יש לציין שהואקום של הקידום הצתה שיושב על הדיסטרבוטור דפוק אבל זה היה ככה תמיד.

מה דעתכם? אני עדיין חושד במערכת הצתה. מה יכול עוד לגרום לזה? מה צריך לבדוק?

 

תודה על העזרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רוטור (מגע אמצעי) בדיסטריביוטור - מה המצב שלו ?

 

אין חופש בציר של הדיסטריביוטיר?

 

סליל הצתה (אולי).

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרוטור שויף ונוקה, נראה שהוא בסדר.

מז"א חופש? אם אפשר לסובב את הרוטור ביד?

איך בודקים סליל הצתה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה על התגובות.

היום זה קרטע עם מיכל מלא. בפעמים הקודמות המיכל היה ברבע האחרון.

מה בדבר מודול הצתה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצתים עברו 10K ק"מ.פילטר אויר חדש. פילטר דלק יוחלף בהקדם האפשרי אבל לא נראה לי שהוא הבעיה כי רואים את הדלק זורם בו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במישור- בשיוט ב100 קמ"ש ומעלה זה קורה.

היום כשזה קרה לי בעליה הייתי צריך לרדת עד להילוך ראשון (!) כדי שהרכב יסחב.

יש לציין שזה קורה רק לפעמים, זה לא בטוח שיקרה בכל עלייה או שיוט ב100 קמ"ש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מצתים עברו 10K ק"מ.פילטר אויר חדש. פילטר דלק יוחלף בהקדם האפשרי אבל לא נראה לי שהוא הבעיה כי רואים את הדלק זורם בו.

נתי שלום רב !

התחל מהקל לכבד, למרות שאתה רואה דלק , שזורם בו, אתה מבחין בדלק שנכנס למסנן, אך לא רואה, ולא יכול להבחין, האם הוא גם יוצא.

על מנת לאבחן זאת שלוף ופרק את המסנן, ונשוף בו מכוון הכניסה ליציאה, ובדוק האם הוא לא סתום, ואוויר יוצא ממנו בחופשיות!

התחל במסנן, ובדוק לחץ דלק ממהמשאבה לכוון הקרבורטור, אני חושד בלחץ דלק ירוד בגלל מסנן דלק סתום.

חזור לעדכן.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה הצעד הראשון שאעשה.

אעדכן לאחר החלפת הפילטר.

תודה לכם על העזרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שלום מרב !

התחל מהקל לכבד, למרות שאתה רואה דלק , שזורם בו, אתה מבחין בדלק שנכנס למסנן, אך לא רואה, ולא יכול להבחין, האם הוא גם יוצא.

על מנת לאבחן זאת שלוף ופרק את המסנן, ונשוף בו מכוון הכניסה ליציאה, ובדוק האם הוא לא סתום, ואוויר יוצא ממנו בחופשיות!

התחל במסנן, ובדוק לחץ דלק ממהמשאבה לכוון הקרבורטור, אני חושד בלחץ דלק ירוד בגלל מסנן דלק סתום.

חזור לעדכן.

בהצלחה

צביקה

לילה טוב צביקה. הייתי מעוניין לדעת כמה לחץ הדלק אמור להיות בבדיקת לחץ תקינה? האם זה מישתנה מרכב לרכב או שקיים טווח נורמאל בכל הרכבים?

פורסם

מאור לילה טוב !

הלחץ אמור להיות עד כ3.5 באר, הלחץ קבוע ברוב סוגי הרכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המקרה שהוא מתאר זהו מקרה של כבוי מתג הצתה ופתיחתו מחדש, בגלל חוסר דלק אין גם הצתה, ומהירות הרכב יורדת הדרגתית, עם ירידה במהירות ספיקת הדלק הקטנה יחסית, מספיקה למהירות שיוט של 80 קמ" ש בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צביקה, איך אפשר להסביר את הגיצים שראיתי במראה האחורית בלילה כשזה קרה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...