Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס dci 1.5 - הרכב המלווה שלי לשלוש שנים הבאות.


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סליחה אם אני מעיב על חגיגת הברכות, אבל אני לא יכול שלא לתהות (ותקנו אותי אם אני טועה) איך הצליחו ברנו ישראל להעלים את העובדה שהפלואנס מעולם לא נבדקה במבחני הריסוק של E-NCAP, וגם כאשר נבדקה היה זה הדגם החשמלי (ZE - שי אגסי) והוא זכה ל4 כוכבי בטיחות בלבד?

euroncap.com/results/renault/fluence_ze.aspx

 

הלא לא הייתה זו רנו שסיסמתה הייתה "אלופים בבטיחות" ותמיד הקפידה להדגיש את היות הרכבים שלה בטוחים מאוד?

 

מובן שהרכב מרווח, מנוע הדיזל מעולה וחסכוני ותיבת ההילוכים מובילה מסוגה - אבל האם זה מעוור אותנו מלהסתכל על בטיחות רכב הנקנה לטובת המשפחה?

אנשים פה מבליטים שוב ושוב את יתרונות הרכב למשפחה אך מתעלמים מנתון הבטיחות שצריך להיות ראשון בחשיבותו למשפחה, לדעתי לפחות.

 

לכל החושדים, אני אומר זאת בתור מי שיש לו במשפחה רנו מגאן II (אין תירוצים על "גזענות" נגד צרפתיות).

 

דעותיכם..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפלואנס הוא גירסא דרום קוראנית למאגאן ועליה הוא מתבסס , אני מניח שציון הבטיחות של הרכב מקביל לזה של המאגאן.

לפלואנס של בטר פלייס היה משקל עודף מאוד "בזכות " הבטריה , אני מניח שזה מה שפגע בציון של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני יודע, הפלואנס מבוססת על רכב שייוצר ע"י סמסונג - שבבעלות קונצרן רנו-ניסאן. אני לא מכיר את הקשר שלה למגאן ובספק אם יש כזה.

 

מלבד זאת, שהעובדות מדברות בעד עצמן - ואין ציון ריסוק ישיר לפלואנס המונעת במנוע בעירה. לא חושב שניתן להניח שום דבר בנוגע לריסוק רכבים - אחרת לא היו מבצעים מבחני ריסוק. (לא אומר זאת כדי להתנגח).

 

השאלה שרציתי להעלות לדיון היא האם ולמה אנשים בוחרים להתעלם מכך ולרכוש את הפולאנס בכל זאת?

או שרנו מצליחה לטשטש זאת ולהעלים זאת מעיני הציבור?

אני אישית מאוד מופתע מכך פשוט - האם צריכת דלק ומרחב פנימי מטשטשים את חשיבות הבטיחות ברכב משפחתי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפלואנס הוא גירסא דרום קוראנית למאגאן ועליה הוא מתבסס , אני מניח שציון הבטיחות של הרכב מקביל לזה של המאגאן.

לפלואנס של בטר פלייס היה משקל עודף מאוד "בזכות " הבטריה , אני מניח שזה מה שפגע בציון של הרכב.

 

לא ממש נכון. ציון הבטיחות של הפלואנס זהה לזה של הפלואנס החשמלית, ולא לזה של המגאן המקבילה. כלומר ציון הבטיחות שלה הוא 4 כוכבים בלבד, ולא 5 כמו במגאן. על זה מעיד בכיר ברנו.

"רנו אלופים בבטיחות", לא תקף על הפלואנס.

 

לינק:

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28977-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ.א.צ

 

לא מספיק לזרוק פצצות, צריך לעשות גם שיעורי בית.

 

1. הפלואנס נבחנה עם שתי כריות אויר וללא "מגביל מהירות", הפלואנס נמכרת בישראל עם 6 כריות אויר ועם "מגביל מהירות" כך שהציון צריך להיות גבוהה יותר.

 

2. בשעת הבדיקה, התגלה בעיה בהליך הניפוח של כרית ההגה (תפר בכרית שהסתבך בגלגל ההגה) וגרם לתקלה בהליך הניפוח של הכרית. בשל כך, הורידו לפלואנס כוכב. מיד לאחר מכן, )החל ממספר VF1LZBZ0L46468288 ) רנו פתרו את הבעיה והפלואנסים המשווקות בישראטל כבר מצוידו כשנתיים בכריות החדשות.

 

 

קאר-לאבר,

הבכיר ברנו זה יפה מאוד, רק זה רלוונטי ל 07/12, זה היה כבר לפני מעל שנה וחצי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה קצת שש אליי קרב - אינני מתיימר לזרוק פצצות אלא רק להעלות דיון. אין צורך לתקוף.

 

אני לא מתיימר גם להבין בנושא הבטיחות בצורה מוחלטת, ושמח אם מתקנים אותי.

 

אני לא חושב שאיי פעם הוכח חד משמעית שתוספת כריות אוויר לרכב (כמובן מעל כמות מסוימת של כריות אוויר) מפצה על בעיות בטיחות.

אני שב ומדגיש - ברור לי שכריות אוויר מהוות נדבך משמעותי בבטיחות של רכב, השאלה היא האם מרף מסוים של כמות כריות אוויר - תוספת כריות אוויר תעלה את בטיחות הרכב? אני לא חושב שיש לכך תשובה חד משמעית. היא אולי תשפר - אך מניין לך באיזה אופן תשתפר הבטיחות? הלא לשם כך בוחנים רכבים בריסוק? כי הרי לא ניתן לצפות זאת גם בתכנון מתקדם שעושים היצרנים.

קיימות לא מעט הוכוחות על יצרנים שעל אף מספר לא מועט של כריות אוויר רכביהם אינם עומדים בסטנדרט הבטיחותי שייעדו להם. לדעתי ולהבנתי, בטיחות היא קודם כל תוצר של תכנון כולל של הרכב, וכריות אוויר הן חלק חשוב ממערך התכנון אך אינן חלק שעצם קיומו הוא הבטחה לבטיחות ברמה מסוימת.

 

בקשר לדבריו של קאר לאבר: הפלואנס לא נבחנה בשנית לאחר ההבטחות מצד הבכיר ברנו וכן לאחר תיקון כריות האוויר, כך שכעת כל מחשבה על שיפור אמיתי בבטיחות היא ברמת ניחוש. ניחוש מושכל אולי, אבל ניחוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אתה חדש בפורום אז קודם כל, ברוך הבא.

 

לאט לאט תבין שיש בפורום אפס סובלנות לנתונים לא בדוקים או לא נכונים.

 

אז נכון, אין צורך לתקוף אבל בד בבד, אתה מעלה לדיון משהוא שהוא לחלוטין לא נכון!

 

E-NCAP בהחלט כן בחנו את הרכב לאחר תיקון הכרית והודיעו על בטיחותה ועל הסוף ל"מחדל הבטיחותי).

 

there was insufficient pressure in the driver's airbag to prevent the head from making contact, through the fabric of the airbag, with the rim of the steering wheel. The car was penalised for this 'bottoming out' of the airbag. Cars from VIN VF1LZBZ0L46468288 are equipped with a modified driver airbag. Euro NCAP has tested a car with the updated airbag and the driver’s head did not ‘bottom out’ in that test.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאר-לאבר,

הבכיר ברנו זה יפה מאוד, רק זה רלוונטי ל 07/12, זה היה כבר לפני מעל שנה וחצי.

 

אולי אתה צודק וזה כבר לא רלוונטי, אבל לפי הכתבה אותו "בכיר" מספר שהפלואנס הרגילה קיבלה ציון דומה לפלואנס Z.E. כלומר 4 כוכבים, לא משנה מאיזו סיבה, הוא אומר שהם בדקו את זה בעצמם בחברה ואלו המסקנות שהם הגיעו אליהן.

ציטוט מדבריו:

"אנחנו נשפר כמה פרטים וזה כבר בייצור אבל אני לא יודע אם נגיע לחמישה כוכבים והמבחנים הבאים יהיו אולי רק בעוד שלוש שנים. מבחינה פנימית אנחנו יודעים שזו בדיוק אותה תוצאה שהייתה מקבלת הפלואנס הרגילה. אז אין שום הבדל"

 

אולי כן נעשו שיפורים, אולי לא. אולי השיפורים שעשו שיפרו את הבטיחות שלה, אולי לא. כל זה נשאר בגדר השערה כי לפלואנס לא נערך מבחן חוזר.

 

למשל ב-2007 יונדאי קיבלו 4 כוכבי בטיחות ל-I30 שלהם. יונדאי לקחו את זה לתשומת ליבם, שיפרו את מה שהיה צריך וב-2008 ה-I30 עברה מבחן חוזר וקיבלה ציון מקסימלי של 5 כוכבים. כאן, יש הוכחה שאכן יש שיפור. בפלואנס אין הוכחה, ככה שעדיין מדובר ב-4 כוכבים (או 5 לפי השערות של אנשים).

 

אני מאמין שאם היה שיפור, הפלואנס הייתה נשלחת למבחן חוזר. הרי מותג שאומר שהוא אלוף בבטיחות לא יתגאה בציון שהוא לא המקסימלי וירצה לשנות את הדין מהר. כמו שעשו יונדאי.

 

עריכה: עכשיו ראיתי את התגובה שלך באגירה, האם יש גם ציון למבחן החוזר? (נשאל באמת מתוך סקרנות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ מהר שולחים מכונית למבחן חוזר, בכל מקרה, באופן אישי, אני לא רואה את ההבדל בין 4 ל 5 כריות כהבדל כזה דרסטי, במיוחד לאור זה שהרכב נבחן עם 2 כריות ועדיין הציג תוצאה מכובדת מאוד.

 

אני אתן לך דוגמא אישית, אני נוהג ב C3 פיקאסו, נבחנה עם 2 כריות וללא ESP וקיבלה 4 כוכבים בעיקר כי לא הגיע עם ESP כסטנדרט.

בישראל נמכרת הפיקאסו עם 4 כריות אויר (4 שהן בעצם 6 אבל לא חשוב כרגע) ו ESP כסטנדרט.

אז אני נוהג ברכב עם 4 כוכבים? חמישה? אישית זה לא ממש מטריד אותי, שניהם ציונים מכובדים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אתה חדש בפורום אז קודם כל, ברוך הבא.

 

לאט לאט תבין שיש בפורום אפס סובלנות לנתונים לא בדוקים או לא נכונים.

 

אז נכון, אין צורך לתקוף אבל בד בבד, אתה מעלה לדיון משהוא שהוא לחלוטין לא נכון!

 

E-NCAP בהחלט כן בחנו את הרכב לאחר תיקון הכרית והודיעו על בטיחותה ועל הסוף ל"מחדל הבטיחותי).

 

 

 

תודה על הברכות, ואני מעריך את שליטתך בנתונים.

 

לטעמי "אפס סובלנות לנתונים לא בדוקים או לא נכונים" אינו דבר להתגאות בו. כפי שאתה רואה לא באתי ושלחתי חיצים לחלל האוויר כדי לפגוע ברנו ו/או במי שקנה פלואנס. ניסיתי לעורר דיון בנושא שהטריד אותי ושטחתי את הנתונים שהיו ביידי ושהכרתי. למיטב ידיעתי, לשם כך מתקיים דיון ולשם כך יש פורום - זהו הרי לא מונולוג. אני ואחרים מגיעים לפה כדי לשתף בדעותיהם וכדי לחלוק מהידע שלהם על סמך הנתונים שהם מכירים, ואילו אחרים מגיבים על סמך הנתונים הידועים להם - אנו לומדים זה מזה. ציינתי מספר פעמים שלא באתי לריב או להתווכח אלא רק לחלוק דעות ולשמוע דעות שונות.

אני מעריך את שאיפות הפורום הזה להיות מקצועי, אבל אם לא תתנו לאחרים לחלוק את דעותיהם ומחשבותיהם באופן מאוזן ולא מסית - למה בעצם קיים הפורום?

 

לגופו של עניין, אני לא רואה עדות לניסוי ממשי נוסף בריסוק הפלואנס לאחר התיקון. יצרן רציני שאכפת לו מבטיחות היה צריך לעשות זאת. שוב, אלו הנתונים שאני מכיר אך תקנו אותי אם אני טועה.

 

אני אוזר אומץ למרות הכל ומעז לשתף בתחושתי: אולי כיוון שהפלואנס היא רכב שולי יחסית בשביל רנו, ומשווק במדינות שפחות "בודקות בציציות" את נתוניי הרכב - רנו מרשים לעצמם להישאר עם דירוג בטיחות שכזה לפלואנס? הרי עובדה שבמגאן וברכבים אחרים הם הציגו בטיחות טובה יותר.

 

דעותיכם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. למנהלי הפורום מספר דרגות של אזהרות, עפ"י דרגת החומרה של העבירה. במקרה שלך, לא אזהרה אלא רק הערה בע"פ תוך כדי דיון, כך שנהגו בך בכפפות של משי. אין פה שום מקום ל"דעות" רק לעובדות מוכחות. אתה לא יכול להכנס למקום העבודה ולהגיד "אני חושב שהבוסית שלנו זונה" ואח"כ להיתמם, "זו דעתי" כי גם יזרקו אותך מהעבודה וגם יתבעו אותך על לשון הרע ותשלם כמו גדול, גם אם זו "דעתך".

אתה לא יכול לטעון "לא בחנו" כאשר כן בחנו ולהגיד "זו דעתי" כי דעתך, עם מלוא הכבוד לחשיבותה, כלל לא רלוונטית לעובדות.

 

2. לעניין, אתה מוזמן לקרוא את הקטע שציטתטי בהודעה #68, היא לקוחה מהאתר הרישמי של E-NCAP.

 

3. אשריך שאתה חושב ש

"אפס סובלנות לנתונים לא בדוקים או לא נכונים" אינו דבר להתגאות בו.נפלא מבינתי למה אתה חושב ככה אבל בהחלט זכותך.



אנחנו לעומת זאת, מאוד מתגאים ברמה המקצועית של הפורום הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ מהר שולחים מכונית למבחן חוזר, בכל מקרה, באופן אישי, אני לא רואה את ההבדל בין 4 ל 5 כריות כהבדל כזה דרסטי, במיוחד לאור זה שהרכב נבחן עם 2 כריות ועדיין הציג תוצאה מכובדת מאוד.

 

אם אני מבין נכון, אתה אומר שהפלואנס קיבלה את הציון המדובר כשהיא נבחנה רק עם 2 כריות אוויר. לפי מה שאני יודע, היא לא נבחנה עם 2 כריות, אלא יותר (היו גם כריות "וילון").

 

לפי הוידאו הזה:

(ראה בפגיעת הצד ב-0:53 בסרטון)

 

חוץ מזה, אני מסכים שגם 4 כוכבים זה בסדר גמור, אפילו טוב במיוחד לאור הסטנדרטים המחמירים של המבחן לאחרונה. אבל כאשר רוב, אם לא כל המתחרות מציעות 5 כוכבים (כולל אחותה ההאצ'בקית של הפלואנס) מדובר בחיסרון. יחסי, אבל חיסרון.

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה בסרטון רק צמד כריות קדמיות, כמו כן, באתר ה E-NCAP מצויין שהרכב מצויד בשתי כריות.

בפגיעת צד באמת יש כרית צד שמתנפחת, ככה שזה באמת לא ברור.

 

http://www.euroncap.com/results/renault/fluence_ze/2011/468.aspx

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ.א.ש, לאן אתה חותר?

אתה רוצה שאנשים פה יודו שהם סתם אוהבים את הפלואנס ומתעלמים מהמגרעות?

או שאולי לרנו הצרפתית-אנטישמית יש תוכנית זדונית לחסל את יהודי א"י ע"י מכירת מכוניות פחות בטוחות ממה שהן יכולות היו להיות?

 

באמת זאת מכונית שיש לה מעלות מסויימות ומגרעות מסויימות, מה אתה רוצה שהם יפרסמו את מה שלא טוב?

שפולקסווגן יפרסמו שלהן יש את המכונית עם הגיר שעלול להיות בעייתי?

ששברולט יפרסמו שהמכוניות שלהן בזבזניות?

 

הדגמים האירופאיים של רנו אכן עדיין בעלי דירוג 5 כוכבים, ונכון הפלואנס היא בעצם סמסונג שקשורה איכשהו למגאן 2, והיא מיועדת לשווקים פחות "מתקדמים" (מזה"ת, מזרח רחוק, רוסיה, מזרח אירופה) שם הבטיחות פחות משחקת.

לא מתאים לך?

תקנה מגאן או כל מכונית אחרת.

ופה בארץ אנשים אוהבים לקנות לא בטוח, תראה את הצלחת הקורולה לאורך כמה שנים טובות עם 4 כריות בלבד, והסקודה אוקטביה דור קודם שזכתה לעדנה מחודשת בגיל מבוגר ובעלת ציון דיי נמוך בהגנה על נוסעיה.

 

לא ניתן לומר שכריות אויר יותר חשובות מספיגת האנרגיה של גוף הרכב או משלמות תא הנוסעים או להפך.

תא נוסעים קוועטץ', גם 20 כריות לא יעזרו, ותא נוסעים שלם ללא אמצעי ריסון (מותחנים ומגבילי עומס בחגורות, כריות אויר ועוד) שיספגו את אנרגיית התנועה של הגוף באופן הדרגתי ומרוסן גם לא יעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...