Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס dci 1.5 - הרכב המלווה שלי לשלוש שנים הבאות.


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפלואנס אינו רכב מושלם , אינני חושב שיש רכב מושלם במיוחד בקטגוריה הזו אשר כולה בנויה מפשרות.

לכן בשיקלול הכולל של בטיחות \ שימושיות \ צריכת דלק לטעמי מדובר על אחת המובילות בקטגוריה.

כל אחד יעשה את החשבון שלו בהתאם לצרכים ויחליט האם מתאים לו רכב זה או אחר , כולל נושא הבטיחות אשר הועלה פה ללא בדיקת עובדות מתאימה.

באופן אישי אני חושב שבקטגוריה הזו בחירת רכב היא יותר ענין של העדפה אישית , אין רכבים שהם ממש נפילה בקטגוריה הזו , אבל דעות קדומות יש למכביר, על הגיר של VW , על האמינות של כל הצרפתיות ומה לא...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נקודת מעצבנת היא זרועות תא המטען אשר מגבילות בהעמסה ויש להתחשב בזה בעת ההעמסה כיוון שבמידה ולא תתחשב תאלץ לפרוק ולהטעין מחדש.

גם מערכת השמע האינטגרלית מעצבנת , לא ניתן להעביר תחנות רדיו קבועות מההגה אלא רק בלחצנים של הרדיו, ואילו קטנים ומחייבים הורדת עין מהכביש.. מחייב טיפול מיידי של היצרן לטעמי.

 

 

בעזרת הלחצנים שמאחורי הידית על ההגה תעבור למצב שמספר התחנה יהיה מודגש ואז עם הגלגלת אתה עובר בין התחנות כמו בלחיצים. אם תדגיש את שם התחנה תוכל לדפדף בין התחנות הזמינות במקום בו אתה נמצא בלי קשר למה שמוזן בזיכרון.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שגם כן נוהג בפלואנס דיזל יש לי כמה הערות:

-יש לשים לב שהכסאות בדגם הבסיס פחות נוחים משמעותית.

-לגבי איכות הנסיעה בדיזל- אני לא יודע למה מהללים אותה בשרשור, הייתי מגדיר אותה כבינונית במקרה הטוב ובכבישים משובשים יורדת עד כדי כמעט בלתי נסבלת. בבנזין, אגב, המצב יותר טוב.

-הגיר מסתדר היטב במצבים רגילים אבל במצבים קיצוניים יחסית, כגון פקק במהירות נמוכה, הרעידות ממש מעצבנות. הגיר הזה לא מתמודד טוב עם נסיעה על חצי קלאצ'. בנוסף, אבא שלי דיווח שבפקק איטי בעליה הופיעה לו הודעת Auto gearbox overheat (לא ראיתי אותה בעצמי- זה מה שהוא הקריא לי בטלפון) והוא הוגבל להילוכים 1 ו-3- כנראה שאחד הקלאצ'ים התחמם יתר על המידה. יש לו עוד כמה תכונות מעצבנות, לדוגמא אחרי קפיצה (כגון על פס האטה) לוקח לו שניה-שתיים לשלב מחדש את ההילוך (אין לי מושג למה הוא מתנתק מלכתחילה).

 

לפני מספר שבועות קיבלנו לכמה ימים רכב חלופי, פלואנס בנזין מהדגם המאובזר. מבחינת הכוח, אין בכלל מה להשוות- הדיזל זריזה מאוד בעוד שהבנזין ממש עגלתית. לא מבין איך הסתדרתי עם הבנזין שנתיים.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה מודל הפלואנס שלך ?

נוחות הנסיעה בפלואנס טובה עשרות מונים מהפורטה הקודמת שלי , ובכלל מרכבים מקבילים אשר נהגתי בהם בתקופה האחרונה אבל יכול להיות שיש פה ענין של טעם אישי.

אצלי ברכב אין כלל רעידות בגיר ועד כה לאחר כ 20K ק"מ לא נדלקה מנורה למרות זחילה בכמה פקקים מטרידים באיזור ת"א.

אכן שמתי לב לתופעה של מעין העברה לניוטרל לאחר קפיצה על באמפ ובעמידה ברמזור, באופן אישי אותי זה לא מטריד במיוחד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לפתור את כל דיוני הבטיחות ופשוט לקנות מגאן סטיישן ט"ד רובוטית.

 

מאוד נהניתי מנסיעת המבחן בה ולמרות שלא ביצעתי את הנסיעה במטרה לרכוש, עדיין נתקלתי בדיל-ברייקר דבילי לחלוטין, בשביל מה בדיוק אני אקנה סטיישן אם הכסאות האחוריים לא מתקפלים במלואם?

לא מדובר על יצירת רצפה שטוחה אלא על קיפול מלא של משענות המושב האחורי (מהלך של כ 90 מעלות), משהוא שם בכריות מונה מהמשענות לבצע מהלך של יותר מ 45 מעלות, מה שמראה לכם שככל הנראה, אין רכב מושלם, פה חסר כוכב, שם הכרית לא מתקפלת וכו'.

 

בנוגע לטענות על הגיר הרובוטי, אתם מציינים תופעות שנכון להיום, מופיעות בכל הגירים הרובוטים, מנסיוני האישי, הרובוטי של רנו הוא הנעים ביותר מכולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית להרים את כרית המושב לפני שקיפלת את המשענות (ככה זה לפחות בפלואנס)?

 

לגבי נוחות הנסיעה, שלי בנזין מאובזרת אבל לדעת כל הנהגים אצלנו היא הרבה יותר נוחה מהמונדיאו (טרנד 2.3 ליטר) ומהפוקוס.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות במגאן, זה לא להרים, זה לפרק לחלוטין (במשיכה, לא עם ברגים) ואז מטיילות לך 3 כריות מושב בין הסחורה שאתה מוביל, ההרכבה בחזרה לא קלה, לא נח בעליל ובטח לא מה שמהנדסי רנו התכוונו שנעשה כל פעם.

 

אגב, בקטלוג של הרכב יש בהחלט תמונות של מושבים אחוריים שמתקפלים לפלטה ישרה עם תא המיטען, לצערי, היבואן בחר שלא להביא את הרכב מצויד באופציה הזו שכ"כ חשובה ברכבי סטיישן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה מודל הפלואנס שלך ?

2013 (לפני מתיחת הפנים, כלומר עם הפרונט הישן). לא נהגתי בקיה פורטה, כך שאני לא יכול להשוות- אבל הפלואנס משמעותית פחות נוחה מהמגאן 2, והפלואנס דיזל פחות נוחה מהבנזין.

ההודעה שאבא שלי קיבל היתה בפקק ממושך בעליה, איפושהו בחיפה. בת"א אין עליות רציניות למיטב ידיעתי.

 

בנוגע לטענות על הגיר הרובוטי, אתם מציינים תופעות שנכון להיום, מופיעות בכל הגירים הרובוטים, מנסיוני האישי, הרובוטי של רנו הוא הנעים ביותר מכולם.

הגיר הרובוטי האחר היחיד שיצא לי לחוות הוא זה של היאריס הרובוטית, וכמובן שאין שום תחרות. לא נהגתי או אפילו נסעתי ברכב עם תיבה כפולת מצמדים פרט לפלואנס.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתנייע עם מודל 2013 אחרי מתיחת הפנים , הרכב נוח ואפילו מאוד נוח , כן יותר מהמאגאן 2 שהייתה לי לפני מספר שנים, הרכב גם שקט מאוד בניגוד למאגאן כך שההרגשה הנעימה נשארת ברכב והשקט יחסית למנוע דיזל מרעיש מבחוץ מפתיעה.

 

נהגתי על הפלואנס לפני מתיחת הפנים ויש אכן הבדל בכיול המיתלים ובכלל באיכות הבניה של הרכב, בוצע שיפור משמעותי במודל החדש ולטעמי נפתרו מרבית הבעיות של הדגם היוצא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

חלפה ועברה לה שנה וכ 34,000 ק"מ עם הפלואנס.

צריכת הדלק נעה בין 16.5 ל 18.5 ק"מ לליטר כתלות עיקרית באופן הנהיגה שלי.... , צריכת הדלק הינה עם מזגן פועל בכל עת כמעט.

 

הרכב עושה את עבודתו נאמנה , הרכב נוח , מרווח , המזגן מאחור מהווה שיפור משעותי לאיכות המחיה של הילדים וגם מקור החששמל מאחור מהווה בונוס מעולה אשר מאפשר להטעין את הטלפונים , טאבלטים למיניהם.

זרועות תא המטען ממשיכות לעצבן אותי מעט כיוון שנדרש לתכנן את ההעמסה על מנת לאפשר לדלת תא המטען להיסגר...

 

הגיר הרובוטי עושה את עבודתו נאמנה , נקודות התורפה שלו הם ביציאה מעמידה אשר לפעמים יש מין השהייה עד שהרכב יוצא לדרך ,ובשינוי בין האטה להאצה , גם שם זה איזה שהוא היסוס ואז לעיתים עם מכה קטנה הגיר מוריד הילוך , לא נורא אבל זה אינו חלק כמו גיר פלאנטרי רגיל.

על המנוע יש לי רק שבחים, הוא משנע בקלילות את הגוף הגדול והמסיבי של הפלואנס , הגמישות של המנוע נהדרת ולא מורגש שום חיסרון בכוח , נהפוך הוא.

איכות הגמור טובה מאוד, הרכב מהודק , ללא זימזומים , הפלסטיקים במקומם ואיכות ההרכבה טובה.

בעית איכות חומר ניכרת בציפוי של הרדיו אשר מתחיל להתקלף.

מעבר לזאת אני מאוד מרוצה מהרכב , לטעמי למשפחה אשר גומאת ק"מ רבים ומחפשת נוחות וחיסכון במחיר סביר זה הרכב הנכון.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושבים בפלואנס נוחים מאוד, בין הטובים שפגשתי.

נסיעות ארוכות עברו ללא בעיה וללא כאבי גב , לגבי הרעש בחוץ נשמע בפנים שקט לגמרי למעט בסל"ד גבוהה שאז נשמע קולו של המנוע אבל אינו מחייב אפילו הרמת קול.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים האלה הושקה גרסת אבזור מוזלת לפלואנס דיזל.

 

אבל אף אחד לא טרח לציין איזה פריטים היא מחסירה לעומת גרסת הקומפורט שיקרה ב-5,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...