Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

לפני מס' שבועות מאוורר השמיע רעש תקתוק בהפעלתו, וככל שמגבירים את העוצמה בלוח בקרה אז הרעש גדל.

אח"כ זה היה לסירוגין או שיש רעש תקתוק אך יוצא מיזוג או שאין כלל אוורור.

המצב כרגע שבהפעלה הלוח בקרה דולק אך לא יוצא כלל אוורור ולא מיזוג עקב כך.

ממה שקראתי קצת בפורום אך על מכוניות אחרות זה יכול להיות:

1. מפוח לא תקין או שרק נסתם עם עלים,

2. לכלוך במערכת שסותם את האוורור,

3. בעיית חשמל/מגעים במערכת האוורור,

4. מנוע תעלות או ברגים לא מחוזקים ,(אם יש דבר כזה ברכב הנ"ל)

5. פילטר מזגן סתום,

6. צינור מזגן קרוע,

7. שסתום התפשטות או רשת פנימית של מאייד.

 

מה מכל האפשרויות הנ"ל מתאים לבעיה שתארתי ? או שזה משהו אחר שיכול להיות

איך אני פותח מהמכסה מנוע או הדשוורד - כדי להגיע ל מפוח ? היכן הוא נמצא ?

האם יש דרך פשוטה לנקות את האזור.

במקרה הגרוע שמפוח לא תקין מה עלותו בערך ? האם ניתן להשיג משומש ?

תודה לכל מי שיכול לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...