Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום,

 

רוב הזמן אנחנו משדרגים את המערכות שלנו לאט לאט.

גם אצלי אותו דבר, אבל קרה והשדרוג הזה הוא הרציני מביניהם לכן חשבתי לתעד, לשתף ולהתייעץ איתכם, בתקווה שזה יועיל לכמה שיותר אנשים.

 

מדובר במאזדה 323 מודל 2000 שהעברתי אליה את המערכת מהרכב הקודם:

 

רכיב קודם----------------------------> למה ישודרג

 

רדיודיסק פנסוניק C7105U -------------> פיוניר 80PRS

קומפוננט מורל פולס --------------------> מורל סופרימו עם הפיקולו

מגבר 4 ערוצים Ground Zero ----------> קריסינדו C1100.4

מונובלוק קיקר ZX750.1 ----------------> רוקפורד P1000-1bd

סאב ID12 ----------------------------> סאב FI BL 15

מצבר וולטה 60A -----------------------> מצבר XS POWER D2700

 

כל מיני פיוזים, בתי פיוזים, מפצלים וכמובן שלושת הגדולים שכבר נעשו עם כבל רתכת 35מ"מ כנ"ל לגבי כבל המתח.

 

 

החשיבה הכללית היא לוותר על הקרוסים של הסופרימו ולעבוד אקטיבית.

מידבאסים יותקנו בדלתות עם איטום. טויטרים יותקנו בקורות למטה און אקסיס.

סאב כבר מוכן בתוך תיבה שמכוונת ל-34HZ.

מגברים עדיין מתלבט. אם להתקין על גב הכיסא האחורי כדי שאני אוכל לקפל אותו, ולהרגיש קצת יותר עוצמה מהסאב.

או להתקין על פלטה, אבל שלא תכסה את כל הפתח שבין הכיסא לבגז', כלומר להשאיר איזה 20ס"מ פתוחים ולדמות כאילו תיבה מסדר רביעי.

 

כל הערה, עזרה או כיוון יתקבלו בברכה.

פורסם

למרבה המזל היום הגיעו אליי שתי חבילות מחול בנוסף לחבילה שהגיעה לפני שבועיים.

מגבר, רדיודיסק ומצבר.

 

המגבר מבית CRESCENDO AUDIO. דגם Concerto C1100.4. ארבעה ערוצים.

ב-4 אוהם נותן 180 וואט

ב-2 אוהם נותן 300 וואט. כל המדידות נעשו ב 13.8V.

לפי פורומים מחול המגבר underrated.

 

הרדיודיסק הוא Pioneer 80PRS.

אין מה להרחיב דיוויד כבר פתח אשקול בנושא וכתב את הרשמים וחוות דעת שלו.

1.jpg

11.jpg

2.jpg

12.jpg

6.jpg

8.jpg

7.jpg

10.jpg

פורסם

תתחדש , אכן שדרוג רציני!

 

לגבי עניין ההתקנה (שאמרת שאתה חושב שלא להתקין על גב המושבים האחוריים כדי שתוכל לפתוח אותם ולהרגיש את הסאב), אני לא חושב שתזדקק לזה, בעיקר לאור העובדה שהיית נוסע עם ID12 עד עכשיו והשינוי בעצמה של הבאס יהיה אדיר (ואני מדבר אחרי ששמעתי את הסאב הזה). מקווה שתצליח לשמוע את הסט הקדמי עם כל הרעש שיהיה לך שם :lol: .

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אני אקח את זה לתשומת ליבי.

 

עדכון קטן:

היום הוצאתי את הרדיודיסק הישן והרכבתי את החדש. מה אני אגיד לכם הבדל בין שמים וארץ.

הקול השתפר פלאים. יותר נקי, יותר מפורט ויותר עוצמתי. ועדיין לא הרכבתי את המגבר החדש.

אני לא יודע איך לא עשיתי את זה מלפני הרבה זמן.

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הרבה זמן לא עדכנתי...

 

בסוף, החלפתי את הסופרימו ב-4 פרו מידים ו-2 סופר טוויטרים של קריסינדו.

גם כן, הרוקפורד P1000-1bd הוחלף ב- DC 5K.

 

אחרי המתנה של חודשיים, הגיעו כל הרכיבים, המשכתי במלאכה וסיימתי את המערכת.

תהליך ההתקנה היה ארוך ומייגע אבל בסופו של דבר, לדעתי בשביל פעם ראשונה, היה שווה כל חתך וכל יזיעה :-D

 

ההתקנה כללה:

העברת שני כבלי רתכת 50 ממ"ר, בניות בדלתות לדאבל מידים, בניות במשולשים לטוויטרים, העברת חיווט RCA, חיתוך וריפוד פלטות למגברים, התקנת מצבר, איטום דלתות, איטום מגש אחורי ומכסה בגז'.

 

החלק הכי קשה, היה לעשות את הטבעות flush mount, אין לי ראוטר אז חתכתי עם דרמל ושייפתי בנייר זכוכית !

יש מלא תמונות.. תהנו :-D

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.8.jpg

6.9..jpg

7.jpg

9.jpg

×
×
  • תוכן חדש...