Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם!

 

בתור אישה שלא מבינה כלום בתחום הרכב אני ממש שמחה שמצאתי את הפורום הזה!

במיוחד כשזאת פעם ראשונה שאני קונה רכב.

 

טוב אז אנחנו מחפשים רכב - לא כ"כ יודעת מאיפה להתחיל לחפש איזה סוג רכב ומאיפה כדאי לקנות - מליסינג או ממישהו פרטי.

אני גם לא יודעת אם כדאי לקנות ישר רכב משפחתי (כרגע אנחנו זוג - ילדים יבואו רק בעוד שנתיים בערך) שישאר איתנו הרבה שנים או שכדאי לקנות רכב קטן יחסית ולהחליף אותו עוד שנתיים שלוש.

 

בעיקרון אנחנו מחפשים רכב חסכוני בדלק, אוטומטי, לא קטן מידי - שיהיה מרווח במידה סבירה, אמין שלא רואה מוסך יותר מידי.

מיועד בעיקר לנסיעות בתוך העיר לעבודה ובחזרה וסידורים כולל עמידה בפקקים של הבוקר. מידי פעם יש לנו נסיעות אל מחוץ לעיר - בערך פעם בשבוע וגם אז אלה לא נסיעות של יותר משעה.

 

התקציב הוא בסביבות 40k-50k - אני לא יודעת אם זה ריאלי אבל זה בערך מה שחשבנו להוציא - כמובן שאם יש אופציות טובות יותר זולות זה יהיה מעולה.

 

לגבי אבזור ביצועים ועוד כל מיני פרמטרים שאין לי מושג בהם אז אין לי מושג - אני אשמח לענות על שאלות שיוכלו לכוון יותר לכיוון

 

תודה רבה לכולם! מזל שאתם כאן :)

פורסם

אתם יכולים לרכוש סופר מיני,בכזה תקציב תקבלו רכב די חדש,

למשל פיאט גרנדה פונטו מודל 2009 או המחליפה שלה שלו פונטו איבו,מדובר על רכבים מאוד חסכונים עקב גיר רובוטי,בעיר הוא פחות חלק מאשר גיר אוטומטי רגיל,אבל מצד הרבה יותר חסכוני ממנו.

תקופה מסוימת נמכרה כאן פונטו איבו 150,מדובר על גירסה מאוד מאובזרת,כמו מגנזיום,גג שמש כפול,הגה+ידית הילוכים מעור,פנסי ערפל,כדאי לנסות לחפש.

יש גם את הסריון,היא אמינה,הרבה מקומות איחסון,אבל תא מטען קטן לקטגוריה,ככה אני לא בטוח עם עגלה תכנס בנוחות לשם,אם לאחד מהמכרים שלהם יד עגלה שווה לקפוץ למגרש ולבדוק.

קאיה ריו,פחות חסכונית אבל מאפשר רכב גם די חדש,יש לו 6 כריות אוויר,תא מטען שיכיל עגלה ללא בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלום ענבל,

 

אני מבינה את ההתלבטות שלך לגבי גודל הרכב ולדעתי הפתרון הטוב ביותר להתלבטות היא לבחור רכב בגודל ביניים.

לא רכב משפחתי בגודל מלא ולא רכב מיני קטן, אלא רכב משפחתי קומפקטי שיכול בקלות להתאים למשפחה עם ילד אחד.

היום יש מבחר רחב של רכבים כאלו ובתקציב שלכם תוכלו למצוא רכב חדש יחסית שיקלע היטב לכל הדרישות שלכם.

 

סוזוקי SX4 סדאן, למשל, היא דוגמא טובה למכונית כזאת. מדובר במכונית אמינה, חסכונית וזולה לאחזקה. יש לה תצורת סדאן (4 דלתות) כך שתא המטען שלה גדול יחסית והמושב האחורי שלה מרווח יחסית. גם יונדאי אקסנט תוכל להתאים. היא קצת פחות חסכונית מה-SX4 אבל זולה יותר לרכישה ולא פחות זולה לאחזקה.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

היי כולם!

 

בתור אישה שלא מבינה כלום בתחום הרכב אני ממש שמחה שמצאתי את הפורום הזה!

במיוחד כשזאת פעם ראשונה שאני קונה רכב.

 

טוב אז אנחנו מחפשים רכב - לא כ"כ יודעת מאיפה להתחיל לחפש איזה סוג רכב ומאיפה כדאי לקנות - מליסינג או ממישהו פרטי.

אני גם לא יודעת אם כדאי לקנות ישר רכב משפחתי (כרגע אנחנו זוג - ילדים יבואו רק בעוד שנתיים בערך) שישאר איתנו הרבה שנים או שכדאי לקנות רכב קטן יחסית ולהחליף אותו עוד שנתיים שלוש.

 

בעיקרון אנחנו מחפשים רכב חסכוני בדלק, אוטומטי, לא קטן מידי - שיהיה מרווח במידה סבירה, אמין שלא רואה מוסך יותר מידי.

מיועד בעיקר לנסיעות בתוך העיר לעבודה ובחזרה וסידורים כולל עמידה בפקקים של הבוקר. מידי פעם יש לנו נסיעות אל מחוץ לעיר - בערך פעם בשבוע וגם אז אלה לא נסיעות של יותר משעה.

 

התקציב הוא בסביבות 40k-50k - אני לא יודעת אם זה ריאלי אבל זה בערך מה שחשבנו להוציא - כמובן שאם יש אופציות טובות יותר זולות זה יהיה מעולה.

 

לגבי אבזור ביצועים ועוד כל מיני פרמטרים שאין לי מושג בהם אז אין לי מושג - אני אשמח לענות על שאלות שיוכלו לכוון יותר לכיוון

 

תודה רבה לכולם! מזל שאתם כאן :)

×
×
  • תוכן חדש...