Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדוושה במאליבו שלי קשה לעומת הרבה רכבים שנהגתי עליהם ..

מה יכול להיות הבעיה ?

לפני שבועיים החלפתי רפידות אחוריות , ושם בדקו ואמרו קדמיים תקינים כולל צלחות ב4 גלגלים ..

משאבת בלם אולי ?

תודה

פורסם

יש הבדל בין שהרכב כבוי למונע .

הרכב עוצר ללא קושי אבל בעצירה מ80 קמש ממוצע יש רעידות קצת בדוושה וכאילו הרכב סוג של מקרטע ..

פורסם

לא משווים בין מצב כבוי למונע כי שהרכב מונע סעפת היניקה מושכת אויר בכיוון אחד ממגבר הבלם. אולי שווה לבדוק את השסתום החד כיווני שנימצא בין מגבר הבלם לסעפת היניקה ולראות שתקין.

פורסם
יש הבדל בין שהרכב כבוי למונע .

הרכב עוצר ללא קושי אבל בעצירה מ80 קמש ממוצע יש רעידות קצת בדוושה וכאילו הרכב סוג של מקרטע ..

 

ככל הנראה צלחות מתות, תחליף אותם (הקדמיות).

נראלי שעדיף לחרוט את המקוריות, או יותר נכון להתקין מקוריות חדשות שזה הכי טוב.

 

הברקס לא אמור לדרוש ממך מאמץ גבוהה מידי כדי לבלום.

אם אתה ממש מתאמץ וזה משהו לא רגיל, לך לבדוק במוסך.

פורסם

אין התאמצות בעצירה .

היא פשוט טיפה קשה אבל יכול להיות שזה ככה . בדקתי וכל הצינורות מחוברים היטב .

אני יחליף צלחות ויבדוק. תודה

פורסם
אין התאמצות בעצירה .

היא פשוט טיפה קשה אבל יכול להיות שזה ככה . בדקתי וכל הצינורות מחוברים היטב .

אני יחליף צלחות ויבדוק. תודה

 

תעדכן כמה עולות המקוריות או מה ששמת.

סתם מעניין אותי מחיר.

 

מוסך עד כמה שאני זוכר נכון יכול לומר לך אם זה הצלחות.

(אצלי גם היו רעידות, כמו שתיארת, כאילו הרכב עושה קדימה ואחורה כזה, הדוושה לא רעדה או משהו, מוסך אחד אמר לי בגלל שהABS מקולקל אז הוא משפיע, חיכיתי עם הבעיה כמה חודשים טובים, ואז לפני הטסט החלפתי רפידות וצלחות ועכשיו הכל פועל טוב כמו חדש).

×
×
  • תוכן חדש...