Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לפני כחודש רכב של חבר עמד בחניה חוקית ליד צומת , שני רכבים שעברו בצומת עשו תאונה ורכב אחד עף על הרכב

של חבר שלי שעמד דומם בחניה , הזמנו שמאי והשמאי הכריז על הרכב כטוטאל לוסט(לחבר שלי יש רק צד ג).

הנהגת שפגעה ברכב של חבר שלי אומרת שהיא לא אשמה והטילה את האשמה על הרכב השני שבגללו היא איבדה שליטה, ואז פונתה לבית חולים , הבחור השני שמעורב בתאונה גם טוען שהוא איננו אשם.

חבר שלי ביקש מהסוכן ביטוח שלו לתבוע אותה ו/או את הרכב השני, והסוכנות טוענת שאי אפשר כי צריך לחכות לדוח המשטרתי, לחבר

שלי כעת אין רכב והוא מושבת מבחינת ניידות , מה אפשר לעשות כעת והאם בכלל הסוכנת צודקת שחייב לחכות לדוח

המשטרתי (אם נסמוך על משטרת ישראל זה יכול לקחת הרבה מאוד זמן) ?

תודה

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אין כל רלוונטיות לעובדה שמדובר בביטוח צד ג' בלבד שכן אין לחברך כל נגיעה או אחריות לתאונה.

 

כדאי לחכות לדו"ח הבוחן, שכן בדו"ח זה ניתנת המלצה את מי מהנהגים להעמיד לדין

ומי מהם הוא הנהג אשר אחראי לקרות התאונה.

 

אין כל מניעה להגיש תביעה.. אבל את מי בכוונתו לתבוע בשלב זה?

 

אני בהחלט מבין את אי הנוחות.

 

סבלנות..

פורסם

בכוונתו לתבוע את הרכב שפגע בו ושהביטוחים של הרכבים המעורבים בתאונה יתדיינו ביניהם על מי האשמים.

לגבי הדוח בוחן- יש לך מושג כמה זמן זה אמור לקחת? , וגם אם הוא ימתין לקבלת הדוח ובדוח לדוגמא יקבעו שנהג א' אשם

חברת הביטוח שלו תקבל את הדוח בהסכמה או שהיא בדרך כלל תעדיף למרוח את התהליך בבית משפט ?

תודה רבה לך

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

×
×
  • תוכן חדש...