Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אההההה, :evil: מסתבר שבשרטוט המתאים מתגלה שהטרמוסטט נמצא בתוך היציאה ממשאבת המים. באף סרטון ומידע שקראתי לא ראיתי תצורה כזאת. דווקא זה ממש נוח אבל היה קשה לעלות על זה :-)

thermostat.jpg

פורסם

מסתבר שהיה לי מותקן טרמוסטט עם טמפרטורת סף של 75 מעלות וזה גם החדש שנתנו לי בחנות. הטמפרטורה לפי היצרן אמורה להיות 89 מעלות. האם כדאי לנסות להתעקש על 89 מעלות? או שאני אשאיר את זה כמו שהיה.

פורסם

איך קשורה הבעיה שבהודעה הראשונה לעובדה שהטרמוסטט נפתח 14 מעלות לפני מה שאמור להיפתח?

פתיחה של הטרמוסטט לפני הזמן תגרום לכך שהמנוע לא מגיע לטמפ' עבודה שלו, ואתה תיארת בעיה של התחממות.

 

בדקו אם הטרמוסטט תקוע על סגור?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כן. ברור לי שזה לא קשור לבעיה המקורית. אפילו להפך זה רק עוזר למצב שתיארתי. אבל בלי קשר שאלתי. גם קורה לי שהוא מקרטע. כשהוא קר וקר בחוץ. בקשר לתרמוסטט הישן נראה לי שהוא תקוע על סגור.

פורסם

תתעקש על 88-89 מעלות

 

אחרת יקח לאוטו הרבה יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה = צריכת דלק גבוהה יותר וגם בלאי גדול יותר.

משכנתא זה קל

פורסם

לא היה להם בחנות 89 מעלות, אז השארתי את ה 75 מעלות בסוף. בדקתי את 2 הטרמוסטטים בכוס מים רותחים ואכן הישן לא נפתח והחדש כן. החלפתי אותו, הייתי צריך למלא איזה ליטר נוזל קירור שנשפך כשהוצאתי אותו. הרכב נוסע יותר טוב מקודם וגם המאוורר עובד. תודה לכולם. על העזרה.

 

נראה לי שנשאר לי רק לרוקן אוויר באמצעות פתיחת ברגים מספר 5.

thermostat.jpg

×
×
  • תוכן חדש...