Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בסוף החורף ההורים התלוננו על מים קרים למרות השמש, הקולט כרומגן (בן 7 שנים אולי יותר).

 

יש 4 פינות לקולט - 2 עם צינורות, ועוד 2 עם פקקי ריקון/ניקוי.

סגירת המים ופתיחת הבורג התחתון (אצלי זה היה 30 מ"מ, כדאי מאוד להחזיק את הצינור "קונטרה" עם אותו מפתח או שוודי או צינורות, גרמה להרבה חלודה + לכלוכים שונים לצאת החוצה. אני פדנט, פתחתי גם את הבורג העליון, הזרמתי מים והכנסתי פנימה צינור מעט יותר דק כ"חוטר".

מאז הבדל של יום ולילה: רק מים חמים.

 

אני חושב ששנתיים זה קצת מוקדם מדי לסתימה, אבל שווה לבדוק מה קורה שם!

 

+1

גם אצלנו בבית התקנו ברזים וככה אחת לשנה-שנה וחצי אתה מנקה את כל הצנרת ואין סתימות, אין מים קרים במקום חמים. ממליץ לעשות.

פורסם

בקשר לסולם,

יום אחרי מדורות ל"ג בעומר 2012 יצאתי עם הכלבה לטיול בבוקר,

הבחנתי בשאריות של אחת המדורות במשהו שמאוד דומה למה שהיה

פעם הסולם שלי ... ילדים קקי נכנסו לשטח שלי ודפקו לי את הסולם עץ שבניתי.

Gn'f'R

פורסם

מנחם הורביץ והמתעניינים מדווחים :

כשאשתי תגלה שהרובוט הלא מועיל שלה הוציא 300 ש"ח

על משהו שיכל לעשות לבד (לו היה לו סולם ) כפי הנראה שהיא

תתלה אותו ליד הדוד.

 

הוחלף צינור מים עליון ובוצע ניקוי,

קיבלתי הסבר כיצד לבצע תחזוקה שוטפת מידי שנה.

המערכת עצמה במצב תקין לחלוטין לדבריו .

המבחן האמיתי היום בערב בשעת המקלחות.

Gn'f'R

פורסם

וגם למושג "להתעסק עם הצינור".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תיקונים קלים: כשהמערכת עובדת, צינור היציאה של הקולט הוא דווקא העליון (התפשטות המים בחום בטמפרטורות המדוברות). הצינור שפולט את הג'יפה הוא התחתון.

 

אני עשיתי חושבין יחד עם חבר שהציע להתקין ברז ניקוז. אני לא מאמין שברז הניקוז יכול להוציא כל כך הרבה ג'יפה, הברז עצמו יכול לגרום לנזילות ובסך הכל הגענו למסקנה שאם זה השימוש היחידי של הברז, עדיף לבצע את הניקוי עם מפתחות פעם בכמה שנים (אצלי שבע ויותר) מאשר להתעסק עם הרכבת הברז (שלושה ברזים, למחמירים).

 

ככה אפשר גם לנקות עם חוטר.

 

 

יש לרכז מאמצים בשטיפה פנימית של הקולטים, חיצונית זה פחות קריטי.

אבק וכו' מוריד מהיעילות כ-15 אחוז, לא יותר. בימי הקיץ בארץ - יש מספיק חום ושמש בשביל להביא את המים לחום גבוה גם אם הקולט מג'וייף.

נשמע כמו גודש באף ובסימפונות של הקולט שלך.

 

דווקא בעבר לאחר אחד מימי האובך היותר מגעילים, כיסתה את הקולט שכבה אטומה, לאחר הניקוי ניכר הבדל משמעותי ביכולת החימום.

 

מנחם הורביץ והמתעניינים מדווחים :

כשאשתי תגלה שהרובוט הלא מועיל שלה הוציא 300 ש"ח

על משהו שיכל לעשות לבד (לו היה לו סולם ) כפי הנראה שהיא

תתלה אותו ליד הדוד.

 

הוחלף צינור מים עליון ובוצע ניקוי,

קיבלתי הסבר כיצד לבצע תחזוקה שוטפת מידי שנה.

המערכת עצמה במצב תקין לחלוטין לדבריו .

המבחן האמיתי היום בערב בשעת המקלחות.

 

אם יש עצות שטרם הוזכרו פה, מוזמן לשטף (מצטרף לבדיחות של כפל משמעות תחזוקה שוטפת)

 

ואני עוד שאלה:

בימות הקיץ החמים ביותר, כששני הברזים מוציאים מים חמים. היש אמת בטענה שכדאי לכסות חלק מהקולט כדי למנוע פעילות יתר?

פורסם
אהה ! טוב, אבל לאישה יש קלצניקוב. אז אם היא תשאל אותכם תגידו שזה עלה 85 ₪.

 

במקומך, אם לאישה יש קלצ'ניקוב, הייתי מספר לה שעבר בדיוק סטאז'ר של דודי שמש והוא הסכים לשלם לך תמורת הזכות לטפל בדוד סך של 300 ש"ח.

 

חשוב להדגיש שמדובר על סטאז'ר בסוף תקופת ההתמחות ושזו הייתה עבודת ההסמכה שלו, בכדי לא לפתוח את הדלת לשאלות בנוסח:

"נתת לחובבן חסר ידע ויכולת לגעת בדוד היקר שלנו?" :idea: .

 

אילי - אבק בהחלט מוריד מאפקט קרני השמש (רואים את זה מצויין במערכות ייצור חשמל סולאריות) אבל במקרה הספציפי הזה - יש כ"כ הרבה אנרגיה ספייר, שזה הרבה פחות קריטי בעונת הקיץ.

פורסם

האם בנקודה הגבוהה ביותר בצנרת יש משחרר אויר אוטומטי? אם אין, אז אולי הצטבר שם אויר שמפריע לזרימה (ורצוי להתקין).

אם מצטבר לכלוך בצנרת, כדאי לשקול התקנת מסנן מים דירתי. זה מסנן את הלכלוך ומונע את רוב האבנית.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

מתעלק על השרשור:

 

אני סובל בדיוק מהבעיה ההופכית!

יש לי קולטים עתיקים שקולטים יותר מדי טוב!

בחורף אני מדליק את הדוד אולי פעמיים :shock: מספיק חצי שעה של אור ויש מים רותחים.

 

כן, בדקתי, הדוד לא דולק (אין צריכת חשמל/זליגה)

 

הבעיה הרצינית היא בקיץ, אני פותח את המים על המקסימום קרים שניתן ועדיין צריך להמתין 5 דקות בעוד מים רותחים יוצאים ללא הרף עד שקצת נרגע.

 

כואב לי הלב על הביזבוז המיותר של המים , האם יש פתרון לכך?

 

ולא, אני לא מוכר :p

כבר חתמתי...

פורסם

גם אם המים בדוד "רותחים", הרי שפתיחת המים הקרים אמורה להכניס מים קרים, כי הם באים מצנרת המים הקרים.

אבל אם המים הקרים חמים, הרי שצנרת המים חשופה לשמש.

עד 27.1.2020 אני עסוק


×
×
  • תוכן חדש...