Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיקונים קלים: כשהמערכת עובדת, צינור היציאה של הקולט הוא דווקא העליון (התפשטות המים בחום בטמפרטורות המדוברות). הצינור שפולט את הג'יפה הוא התחתון.

 

נכון שצינור היציאה הוא העליון, אבל לדעתי עדיף להזרים את המים בלחץ (!) בכיוון הזרימה הטבעית שלהם (חובה אם מותקן שסתום חד כיווני במקרה של התקנת קולטים בגובה הדוד). האמן לי - הג'יפה (חלודה + אבנית) יוצאת מהפתח העליון (גם בניקוי פעם בשנה).

 

אני סובל בדיוק מהבעיה ההופכית!

 

כואב לי הלב על הביזבוז המיותר של המים , האם יש פתרון לכך?

 

יש פתרון - קוראים לזה "משגיחום" - ברז שמערבל מים חמים וקרים ומגביל את טמפרטורת המים בברז.

:turn-l:
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא לא עשה משהו שלא הוזכר כאן,

בגדול הוא ציין שמכיוון שזה קולט מנחושת

אז הסבירות לסתימה היא נמוכה.

אמר שלא מומלץ להעביר חומר ניקוי בקולט.

ניתק את הצינור העליון

פתח את ברז המים שם ונתן להם להתנקז

פתח בורג ריקון תחתון בקולט

החליף צנרת

הבעיה אצלי הייתה שכנראה הייתה אבנית בצנרת.

ובנוסף ניקה חיצונית את הקולט.

 

אל תתפסו אותי במילה, זה מה שהבנתי ממנו.

כרגע עשיתי שתי מקלחות ויש עוד מים רותחים להמשך.

הוט ווטר, ביג טאב.

Gn'f'R

פורסם

תפסיק לבזבז למדינת ישראל את המים, עוד יעלו את המחיר בגללך.

 

אתה גר בערד, לא? האם בשיא החורף יש סיכוי לקפיאה של המים (כלומר טמפ' חיצוניות של פחות מ-0 מעלות)?

 

אם כן, זכור דבר אחד לעתיד - בלילות בהם יש חשש לטמפ' נמוכה כ"כ (יחסית, יחסית...), חשוב להשאיר ברז דולף טיפה. אם המים קופאים, הם עלולים לפוצץ את חיבורי הנחושת בקולט. פתיחת ברז גורמת לסירקולציה ותמנע קפיאת המים (לפחות בטווח הטמפ' הנהוג בחורף הישראלי). בד"כ, באזורים מועדים לקרה (י-ם/רמת הגולן) מרכיבים קולטי ברזל כדי למנוע את זה.

פורסם

תודה על הטיפים! (גם עם הסטאז'יונר וגם לגבי השארת ברז דולף בטמ"פ קיצון )

בקיצון מגיע כאן לאפס מעלות, פעם בכמה שנים זוכים גם לשלג.

 

אפשר לדווח בבטחה שיש מים חמים בומבה!

תודה לסאלים מדודי סאלים שבנוסף ל300 ₪ גם עקץ אותי בקפה.

Gn'f'R

פורסם

הצינור התחתון בקולט נקרא מזרים והעליון מחזיר.

הניקוי מתבצע ע"י פתיחה של הצינור התחתון בקולט והזרמת מים בכיוון ההפוך.

מחזיקים עם האצבע את היציאה של הדוד ונותנים למים לזרום רק דרך הקולט.

אני משאיר את אספקת המים פתוחה ומפמפם את הזרימה.

 

יש הרבה פעמים שהמזרים נסתם ביציאה מהדוד, הפתרון פשוט וקל מחדירים מברג לאחר שחרור הצינור ומנקים.


×
×
  • תוכן חדש...