Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

ברכב המצויין יש העלמות של מים ממיכל העיבוי.

בחודש ירד כסנטימטר מגובה המיכל עיבוי.

בדיקה ויזואלית לא מעלה נזילות או טפטופים.

מישהו עוד נתקל בבעיה כזו?

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

האם הסתכלת על צבע השמן בכדי לשלול בריחת מים לשמן?

פתחת מכסה שמן ובדקת שלא מופיעה "טחינה" ?

האם הצינורות כבר שחוקים עם סדקים או שהם במצב טוב?

פורסם

תקרא בפורומים של סובארו בחוײל כמו legacygt ואחרים, יש שם לא מעט אנשים עם אותה התופעה שנסעו ככה גם 400.000 אלף.

המערכת קירור ברכב שלך לא אטומה כמו בחלק מהרכבים.

ברכב שלך יש מרווח קטן בין הצינור לפתח מיכל העודפים וכנאה לאט לאט המים מתאדים דרך המקום הזה, דרך אגב זה מה שגם חושבים החברה בחוײל.

בשביל השקט הנפשי אתה תמיד יכול לבצע בדיקת קומפרסיה.

 

תתקשר אם אתה צריך עזרה :)

פורסם
תקרא בפורומים של סובארו בחוײל כמו legacygt ואחרים, יש שם לא מעט אנשים עם אותה התופעה שנסעו ככה גם 400.000 אלף.

המערכת קירור ברכב שלך לא אטומה כמו בחלק מהרכבים.

ברכב שלך יש מרווח קטן בין הצינור לפתח מיכל העודפים וכנאה לאט לאט המים מתאדים דרך המקום הזה, דרך אגב זה מה שגם חושבים החברה בחוײל.

בשביל השקט הנפשי אתה תמיד יכול לבצע בדיקת קומפרסיה.

 

תתקשר אם אתה צריך עזרה :)

 

תודה! :)

החבר׳ה בפורומים אחרים ניסו לאטום את הפתח שדרכו מתאדים המים?

היות ו׳טחינה׳ אין, השמן נקי ואין סדקים ויזואלים בצנרת והמשאבת מים יבשה, כניראה שזה באמת התאדות המים דרך הפתח הקטן שציינת.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם
תקרא בפורומים של סובארו בחוײל כמו legacygt ואחרים, יש שם לא מעט אנשים עם אותה התופעה שנסעו ככה גם 400.000 אלף.

המערכת קירור ברכב שלך לא אטומה כמו בחלק מהרכבים.

ברכב שלך יש מרווח קטן בין הצינור לפתח מיכל העודפים וכנראה לאט לאט המים מתאדים דרך המקום הזה, דרך אגב זה מה שגם חושבים החברה בחוײל.

בשביל השקט הנפשי אתה תמיד יכול לבצע בדיקת קומפרסיה.

 

תתקשר אם אתה צריך עזרה :)

מה זאת אומרת קיים מרווח קטן בין הצינור לפתח מיכל העודפים, מדוע לא ניתן להרכיב שם צינור בקוטר יעוד, מחוזק בבנד, כדי למנוע איבוד, ואפילו מזערי, במיכל העבוי?

המלצתי יש לבדוק אטימות של מכסה רדיאטור , ולהחליפו במקרה הצורך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה - אודות החלפת מכסה לרדיאטור אני מסכים אבל הרווח שיש בין הצינור לחור שיש במיכל העיבוי, זה בכוונה ובכדי לאפשר מקום לפליטת עודפי קירור ממיכל העיבוי.

 

ברכב זה משום מה אין צינור עודפים ממיכל העיבוי.

 

הצינור מחובר בין הרדיאטור למיכל העיבוי עצמו, ואם יש עודפים הם יוצאים מהרווח, למה עשו כך אני לא יודע.

פורסם

אוויר 306שלום רב !

גם אם אני מניח שאתה צודק, אם כי זה לא מקובל עלי שיטה כזאת, בדגמים מוקדמים יותר, של סובארו לאגסי ואימפרזה קיים צינור עודפעם במיכל העבוי, ותפקידו משמש לפליטת העודפים, או לפליטת מי קירור בעת רתיחת יתר, או בעת חדירת קומפרסיה למים.

וגם אם אני מניח שאתה צודק וזה קיים, לא מקובל עלי העובדה, שלרכב זה במקור יש צורך להוסיף מי קירור בגלל פליטת מי הקירור, מהרווח שציינת.

אשמח מאד לקבל תמונה של מיכל העבוי והצנרת אליו, ברכב זה.

תודה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

vo364 אתה צודק. יש לי אימפרזה 2004 עם אותו מיכל עיבוי ללא צינור עודפים.

 

צביקה - בלי נדר אצלם ואעלה תמונה.

פורסם

למגיב האחרון, אני מניח שככונתך בוודאי למיכל נוזל השמשות,שבוודאי , אמור להתרוקן בגלל תדירות השימוש!

לצערי נוצרת טעות, בגלל חוסר תשומת לב/ חוסר ידע/ בורות(מחק את המיותר), ואנשים שמים , נוזל שמשות במיכל הגה כח, במיכל משאבת בלם מרכזית, או בכל מקום אחר רק לא במיכל המתאים. ראה כאן:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=479043

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

החוסר הוא במיכל עיבוי שנמצא מימין לרדיאטור.

נניח שפקק הרדיאטור לא הכי תקין,מה הדרך לבדוק זאת?

והאם פקק תקול יכול להיות הגורם לבעיה?

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

שלום רב !

פקק תקול, אכן יכול להיות הבעייה,כן בהחלט!

פקק לא תקין, שלא שומר על לחץ תקין במערכת, מונע משיכת מי קירור ממיכל העודפים/ עבוי, כאשר קיימת נזילת מי קירור, ממערכת הקירור ברכב, על ידי תת לחץ /וואקום, וכך עלול להיווצר מצב, שמיכל העבוי מלא, ואילו הרדיאטור ריק, או חסר, והמים לא ממלאים את החסר, ואילו פקק שלא אוטם מספיק בגלל קפיץ חלש, ו/או גומיה שחוקה, גורם לבריחת מי קירור משפתי הפיה של הרדיאטוןר בעת התחממות קלה, והמים גולשים מחוץ לרדיאטור לריצפה, ואת החסר משלים מיכל העודפים שזה תפקידו, סביר יותר להניח שזה הבעעיה אצלך.

לכן המלצתי הלא מחייבת היא: לך מהקל לכבד, בדוק והחלף את מכסה הרדיאטור ,למכסה מקורי/ תואם, בלחץ המתאים הרשום עליו, 0.9, והשלם את החסר במיכל העודפים, ובצע מעקב במשך שבוע שבועים, וחזור לעדכן בפורום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

על הפקק המקורי שעכשיו על הרכב רשום 108 kpa, בבארים זה 1,1.

שכחתי לציין בפוסט הראשון שבמזג אויר קר היה אפשר לראות אדים יוצאים משני האגזוזים.

עד לרמה כזו,שבעמידה בצומת הייתי רואה אדים שקופים יוצאים מהאגזוזים דרך מראות צדדיות.

שלא קר לא רואים אדים גם אם להסתכל על האגזוזים ישירות.

אנסה להחליף את המחסה רדיאטור לחדש ולראות מה קורה.

אגב זו תופעה מאוד נפוצה,בפורום רוסי יש כמה מאות הודעות עם אותה הבעיה כמו שלי.

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם

אם היה בעיה היו אדים מהאגזוז בכל יום ולא רק ביום קר. ביום קר בכל המכוניות יש אדים כי זה בגין הפרש חום/קור.

 

תחליף פקק - זה עולה 50 ש"ח. היה לי בעיה דומה.

 

צביקה צודק - לך מהקל לכבד.

×
×
  • תוכן חדש...