Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אובחן רכב חדש בבית. השאלה האם יהיה יתרון כלשהו (כוח\חיסכון בדלק\ משהו) בהחלפה לפילטר פתוח?

ובכל איזה הסבר פרקטי מה היתרון בפתוח לעומת הרגיל? כלומר למה לא מעט אנשים מחליפים?

פורסם

ובכן..?

 

בכל מקרה זה נושא טחון עד יסוד, רק תריץ חיפוש ולא תשתלט על כמות האשכולות שיש על זה.

 

השיפור הוא מינורי אם בכלל, חוץ מרעש באסי ביניקה אין שום הבדל, להפך, מיקום לא טוב פשוט יגרע מהרכב.

היה על זה פרק של הבחורים האלה שבוחנים שיפורים וכאלה, הם עשו בדיקות דיינו, ופשוט הפילטר בתוך הבית פלסטיק המקורי היה הכי נורמלי שם

אלא אם כן אתה משקיע מאות או אלפי שקלים על קיט יניקה עכשיו

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

Shotdown סתם בשבילך לידע שלך, הפילטר שבתוך הקופסת פלסטיק נקרא אינבוקס.

לנושא, עזוב אותך משטויות אתה לא צריך פילטר פתוח באוטו כזה.

פורסם

לבחור שמעליי.

אני יודע שזה נקרא אינבוקס.

אבל הכוונה שלי הייתה לפילטר המקורי, ולא למשופרים כביכול של K&N שכשאתה אומר אינבוקס הכוונה אליהם.

 

הנושא נבדק אם אני לא טועה מול פילטר אוויר מקורי ופילטרים פתוחים מסוגים שונים.

בעיקרון למנועים צפופים שהיניקה קבורה ליד המנוע אינבוקס זו האופציה הכי טובה.

 

ולמי שרוצה ללכת רחוק, כמו שעשיתי לפני שבוע, בניתי זויות מנירוסטה וזויות סיליקון ועשיתי קיט יניקה מהטורבו עד הטמבון מקדימה.

אם מסתכלים בחריצים של הטמבון רואים את הפילטר שלי, זה לדעתי נותן תמורה יותר טובה מאינבוקס, אבל כל רכב ואופציות של התא מנוע שלו

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...