Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקציב של עד 70,000 שקל

אני מעוניין בהצעות למכונית שתיתן לי את המקסימום במחיר הזה..

כמובן יד שנייה

 

המכונית היא לי ולאבא שלי כך שלא צריך הרבה "פוזה"

חשוב ביצועים טובים ,נסיעה חלקה!

ועוד בקשה קטנה..אם אתם יכלוים לתת לי אתר שבוחן מכוניות בצורה מקצועית..

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד פרטים דרושים. נסה לתת לנו כמה שיותר מידע על הצרכים שלכם. מכונית קטנה/גדולה, מנוע, כמה ק"מ אתם נוהגים, גיר וכולי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מכונית משפחתית

גיר אוטומטי

מנוע לפחות 1800

אנחנו נוסעים הרבה מחוץ לעיר...לכן חשוב נסיעה טובה..לא מורגשת וחלקה..

 

אני לא מפחש רכב של משהו מהפורום פה..אלה המלצה על דגם מסויים

 

עוד משהו?

פורסם
משהו??

 

אני בטוח שיש הרבה כי זה תקציב גדול..

כבעל קסנטיה אני ממליץ לך על קסנטיה :-) רכב מנהלים בכלום כסף

הרכב נותן הכי הרבה תמורת כסף שלך

מאוד יציב בסיבובים , מאוד נוחה בנסיעות , יש מלא מקום באוטו , צריכת דלק אצלי 1:10

(מנוע 2000 , כל הזמן מזגן , רגל כל הזמן על הגז )

 

אני מאוד מאוד מרוצה מהרכב

תריץ חיפוש על קסנטיה או xantia

פורסם
כבעל קסנטיה אני ממליץ לך על קסנטיה :-) רכב מנהלים בכלום כסף

הרכב נותן הכי הרבה תמורת כסף שלך

מאוד יציב בסיבובים , מאוד נוחה בנסיעות , יש מלא מקום באוטו , צריכת דלק אצלי 1:10

(מנוע 2000 , כל הזמן מזגן , רגל כל הזמן על הגז )

 

אני מאוד מאוד מרוצה מהרכב

תריץ חיפוש על קסנטיה או xantia

סליחה על הבורות..

אבל אתה יכול לתת לי דף עם פרטים על הרכב?

אני ממש לא מכיר אותו

פורסם

feel כתב:

אני מאוד מאוד מרוצה מהרכב

תריץ חיפוש על קסנטיה או xantia

אתה כתבת:

אבל אתה יכול לתת לי דף עם פרטים על הרכב?

אני ממש לא מכיר אותו

הוא התכוון שתכנס לפה:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?

 

ואפשר גם לפה:

www.carfolio.com

www.parkers.co.uk

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אחי...יהיה לי קשה לשכנע את אבא שלי ללכת על סיטרואן

אבא שלי אוהב :

מאזדה

איך המאזדה 323???

סובארו (אימברזיה)

פורסם
יש לי תקציב של עד 70,000 שקל

אני מעוניין בהצעות למכונית שתיתן לי את המקסימום במחיר הזה..

כמובן יד שנייה

 

המכונית היא לי ולאבא שלי כך שלא צריך הרבה "פוזה"

חשוב ביצועים טובים ,נסיעה חלקה!

ועוד בקשה קטנה..אם אתם יכלוים לתת לי אתר שבוחן מכוניות בצורה מקצועית..

לגאסי, מונדאו (וגם קסאנטיה מישהו פה הציע) - כולן מעולות.

 

הזכרת בהודעה מעל אימפרזה - אז רק שתדע שאין אימפרזה 1800 מעל מודל 95 (וגם במודלים 93 עד 95 קשה מאוד למצוא) והלגאסי עדיפה בכל התחומים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

1,800, אוטומטית, ביצועים סבירים - מאזדה לאנטיס (אני כמובן מדבר על דגמי 1999 ומטה, אין לי מושג אם יש נפח מנוע כפי שצוין בלאנטיסים היותר חדשות).

בכללית, מאזדה - אמינה, סבירה וחסכונית, לא קיימת בעיה כלשהי להשיג אקזמפלר טוב, חלפים בשפע (רק תקח בחשבון שהביטוח מקזז את היתרון).

 

בנוגע לאתר שמציע חוות דעת על רכבים: הנה חוות דעת על הלאנטיס שציינתי (Protege בחו"ל)

http://auto.consumerguide.com/auto/used/reviews/full/index.cfm/id/2200

(יכול להיות שבמרבית הרכבים שתמצא יהיה הבדל כלשהו במכלול המכאני - כיאה למכוניות שמגיעות לארץ ואלו שמשווקת בחו"ל)

 

והנה הקישור לעמוד הראשי:

http://auto.consumerguide.com/

 

*אם הנסיעות שלכם בעיקר מחוץ לעיר וממושכות - שקול ביחד עם אביך רכישה של רכב דיזל.

 

בהצלחה.

carforsale_031104_1.jpg

פורסם

היות וביקשת נסיעה חלקה - אזי הלנטיס היא ממש לא הרכב בעבורך/בעבור אביך.

 

היא נהנית אומנם מיתרונות רבים אך לוקה מאד בתחום נוחות הנסיעה (מאד מורגש בנסיעות בינעירוניות).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
היות וביקשת נסיעה חלקה - אזי הלנטיס היא ממש לא הרכב בעבורך/בעבור אביך.

 

היא נהנית אומנם מיתרונות רבים אך לוקה מאד בתחום נוחות הנסיעה (מאד מורגש בנסיעות בינעירוניות).

אחי אבא שלי הוא מרובע....הוא לא מוכן ללכת על משהו שלא עם "שם" גדול

יש לך מכונית טובה עבורנו עם"שם"???

פורסם

מה עם טויוטה קורולה, סובארו אימפרזה ואפילו מיצובישי כריזמה - נו איך השמות הללו...

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
מה עם טויוטה קורולה, סובארו אימפרזה ואפילו מיצובישי כריזמה - נו איך השמות הללו...

אוקיי

הסובארו טוב אבל אין מנוע 1800 נכון? יש 2000??

 

לגבי הטויוטה..אבא שלי אהב אותה מה דעתך עליה??

איזה שנה עדיף??


×
×
  • תוכן חדש...