Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אקורד 2006 שמפורסמת ביד 2 כבר תקופה ארוכה, מטופלת במורשה, נראת מעולה בתמונות, אלא מה שמדובר ברכב עם פגיעת "קצה שילדה".

המחיר המבוקש הוא 39 אלף לאחר שהרבה פעמים המוכר הוריד מחיר.

המוכר , הודה שהוא סוחר. מתל אביב.

מישהו בדק או יודע דבר או שניים על הרכב?

זה רכב שהיה אובדן להלכה וחזר לכביש?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני שמתי עין על הרכב הזה עד שקראתי על הפגיעה.

ועכשיו כשמדובר בסוחר בכלל ירד העניין מהפרק .

אם תקנה כנראה תסבול וגם למכור לא תצליח

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

או שכולם חשבו כמונו והחליטו שזה בזבוז זמן לבדוק אותו ..

תפגש אם האדם תבדוק תרכב מה יש כבר ל פסיד.

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

טוב אז התעלומה נפתרה נראה לי שאפשר לנעול ...

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

×
×
  • תוכן חדש...