Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הצמיגים האחוריים ברכב שלי יבשים , הרכב הוא אודי A3 שנת 98 , גודל הצמיג שלי הוא 205/50R16

אני מתלבט בין 2 הצמיגים האלו:

Yokohama 205/50R16 87W S.drive

העלות שלהם לצמיג 718

או

Michelin 205/50R16 87V PILOT SPORT PS3 GRNX

העלות שלהם לצמיג 725

 

על מה כדי ללכת?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

TOYO T1R או גוד ייר F1 רק תבדוק לגבי המידות שקיים ניראה לי שכן צמיגיפ עם אחיזה מטורפת ובאותו מחיר

שיפוצים..

פורסם
TOYO T1R או גוד ייר F1 רק תבדוק לגבי המידות שקיים ניראה לי שכן צמיגיפ עם אחיזה מטורפת ובאותו מחיר

צמיג T1R פחות טוב מ S.Drive

 

זה המישלין

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Pilot-Sport-3-PS3.htm

והוא טוב מאד

היוקו S.Drive

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive.htm

 

מניסיון אישי ושל חברים אני מכיר את ה S.Drive והוא טוב מאד ואין לו בעיה של דופן רכה כמו שיש ב T1R

קובי

:-)

פורסם
TOYO T1R או גוד ייר F1 רק תבדוק לגבי המידות שקיים ניראה לי שכן צמיגיפ עם אחיזה מטורפת ובאותו מחיר

 

T1R זה לא צמיג "עם אחיזה מטורפת".

פורסם

המישלין ימשיכו להחזיק הרבה אחרי שהיוקו יאבדו אחיזה, מנסיון.

הטויו T1R בכלל לא אמור להיות מוזכר כאן.

הגודייר F1 גם מצויין, אך באופן אישי אני מעדיף את המישלין.

עם הבריג'סטון אין לי נסיון לצערי.

 

אם אין הפרש גדול במחיר - הייתי הולך על המישלין בלי לחשוב פעמיים.

פורסם

תודה לכולם , כנראה אני הולך על Michelin 205/50R16 87V PILOT SPORT PS3 GRNX .

לגבי R1R , יש עליו ביקורת חיובית וגם הוא יותר זול השאלה אם כדי לשקול גם אותו ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

הR1R לא מתאים לכולם ומשך החיים שלהם קצר משמעותית.

לפי דעתי, המישלין יתנו לך את התמורה הטובה ביותר.

הייתי בוחר בהם בלב שלם.

פורסם
המישלין כאלו זולים? :shock:

 

לדעתי דווקא הSדרייב יקרים במקרה המדובר.

 

כבעלים של Sדרייב, אני ממליץ ללכת על המישלין. מהSדרייב לא נפלתי.

משכנתא זה קל

פורסם

למישלין יש אורך חיים מטורף ביחס לצמיגים כאלו , בשנתיים האחרונות המחירים ירדו בצורה די משמעותית

ה s drive צמיג טוב אבל אם המחירים כל כך קרובים אז הייתי הולך על המישלין

 

אני כרגע חושב להחליף אצלי בקופרה למישלין אז אם מישהו שמע על דיל טוב שיעדכן :wink:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...