Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב טופל רק במוסך מורשה .

 

לגבי פלאגים הנחיית יצרן להחליף כל 120 אלף קילומטר או 3 שנים . (הרכב שלי עשה כרגע 60 אלף) עברו 3 שנים מאז שקניתי אותו, להחליף פלאגים או להישאר עם מה שמותקן כרגע ?

 

לגבי שמן מנוע יש את המוטוקראפט ויש את קאסטרול , מה עדיף? יש הבדלים בינהם ??



 

לגבי פילטר אוויר ופילטר מזגן להשים מקורי או שאפשר תחלופי ?

 

פורסם

אם היצרן אומר שצריך להחליף כל 3 שנים או 120K, ועברו 3 שנים, אז מה יש להסתבך? מחליפים.

בנוגע לשמן תפרט טיפה באיזה שמן מדובר (צמיגות, תקן וכו') צריך לוודא שהשמן עומד בהנחיות יצרן.

פילטר אויר לדעתי כדאי מקורי או חברה טובה (MANN FILTER למשל).

שים חלקים איכותיים שתואמים להנחיות יצרן. הוא ייצר את הרכב ויודע מה הכי מתאים לרכב.

פורסם

שמן סינטטי מלא 5W-30

לגבי שמן מנוע יש את המוטוקראפט ויש את

קאסטרול , מה עדיף? יש הבדלים בינהם ??



עכשיו לגבי פילטר מזגן רשום בספר רכב שצריך להחליף כל טיפול . זה הגיוני ??

ועוד רשום שפילטר אוויר כל 60 אלף קילומטר להחליף .

זה לא היה אמור להיות הפוך ? מה לעשות?

פורסם

אני לא מבין אותך - מצד אחד שואל איזה שמן יותר טוב ומצד שני אתה חושב לחסוך על פילטר שעולה כמה שקלים? קנית רכב בכמה עשרות אלפי שקלים, תשקיע עוד כמה שקלים ותלך לפי הנחיות יצרן כדי שתהנה ממנו לעוד הרבה זמן.

פורסם

סבבה וזה מה שאני תמיד עשיתי...

הקטע הוא שעכשיו אני לפני טיפול של 60 אלף קילומטר ואני רוצה לקנות את כל החלקים המקוריים לבד ואז ללכת למוסך שרק ירכיב הכל .

שמן סינטטי מלא 5W-30

לגבי שמן מנוע יש את המוטוקראפט ויש את



קאסטרול , מה עדיף? יש הבדלים בינהם ??



 

תודה על העזרה .

פורסם

לשמן יש דרגות איכות, זה לא רק להגיד שם של חברה לכל חברה יש כמה שמנים זה כמו שתשאל מה יותר טוב הונדה או טויוטה אבל צריך לדעת איזה דגם מדוייק של שמן לא רק צמיגות אלא מה דרגת האיכות של השמן ובאיזה תקנים הוא עומד ויש דרישות שהיצרן מבקש שהשמח יעמוד בתקן מסויים.

אם תוכל להעלות לכאן קישורים לשמנים השונים זה יהיה ברור יותר.

×
×
  • תוכן חדש...