Jump to content

spiritz

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

הנקודות של spiritz

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שכחתי לציין הדגם המדוייק הינו 8715
  2. מדובר בשלט עם ה 4 כפתורים ולחצן באמצע, לא החלפתי סוללה ופתאום אחד השלטים הפסיק להגיב,השני מגיב רגיל...(נלדקות הנורות ברגע שלוחצים על השלט לא מגיב עם הרכב) פעם זכור לי שביצעתי את האיפוס ,אני צריך דרך מדוייקת להגיע ולדעת מתי זה נכנס למצב תכנות (זכור לי שהיה צריך לפתוח דלת ומכסה מנוע לצורך כך). PIN קוד כמו בשלט ממה שזכור לי טוב. יש סיכוי שהשלט שבק חיים או איבד מגע רגעי עם הסוללה (מה שלא סביר) ניסיתי לקודד בשיטות רק אולי אני עושה משהו לא לפי הסדר... אם אפשר הסבר מדוייק איך לעשות לו פרוגרמינג.
  3. הבולמים והמשולשים אצלי ברכב כבר עייפים יחסית ויש רעידות במהמורות.. אשמח לדעת את טווחי המחירים של החלקים המקורים ברכב (עלות חלקים) ואם יש תחליפים מומלצים (הציעו לי בולמים של מונרו) כמה גם יעלה ומה השוני המהותי ביניהם..
  4. אהלן,היום חניתי באזור ב"ש איך שמגיעים משדרות שז"ר ואז פונים ימינה לרחוב רחה פריאר,מדובר על חניה בצד הנגדי של הכביש. התמרור מוצב בדיוק בצד השני של הכביש על יד הגדר ולכן לא שמים לב אליו מלכתחילה,ואין אבן שפה אזי הסימון בעייתי למי שמגיע מהאזור הזה ובקלות ניתן ליפול במצב כזה. ישנו גם תמרור מהצד השני אבל למי שמגיע מהצד הנ"ל אין אפשרות לרואת גם אותו בצורה נורמלית. השאלה הנשאלת האם אין חובה באבני סימון שכן הסימון בעייתי ומלא נהגים קיבלו דוח"ות היום ובדוק לא ראו את התמרור,מה גם שחלק מהאזור שם הוא בכלל חול ליד גדר!! מה שעוד גרם לי לרתוח זה כשבאתי לשלוח תופס ערעור בעיריה,ואני לא מקומי,החמודה בעירית תעבורה בעיר הסבירה לי שזה מקום ידוע ובאים הרבה על הטענה הזאת,אבל זה עבר איזה אישור של איזה משרד ושאין לי טעם לערער... לפחות אני דוחה את הדו"ח על סה"כ 250 ,פשוט שיטתיות ועבריינות "חוקית" לדעתי ,יש אולי עם מי לדבר על הנושא הזה או שזה עוד פסילה בטוחה של 250 פני? https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x15026646c9665eb7:0x9c5da1db59f3efa,%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8,+%D7%91%D7%90%D7%A8+%D7%A9%D7%91%D7%A2&gl=il&ei=d1VdUoyyNeWN4gT3hoGACg&ved=0CCkQ8gEwAA זה האזור שהגעתי ממנו חניתי בצד שמאל.
  5. הכוונה לא ללאון,אני מכיר את הרכב והוא לא בדיוק מה שאני מחפש,הכוונה לרכב עם מתלים יותר מתקדמים . המנוע לא רוצה צ'יפ ,הספק מקורי.
  6. אני מחפש רכב לאחי שיהיה עם מאפיינים ספורטיבים,חשבתי על אאודי A3 ה 2.0 TFSI 2009 מישהו יכול להמליץ על עוד מגוון מעניין בשנתונים 08-10? כיוון ה 200 סוסים+ עד התקציב המצויין. איך האמינות בשנתונים האלה לסוג רכבים כאלה וכו'...
  7. אין הסבר יותר טכני מסתם פלסטיקים שהלכו? הכוונה אם הכוונה למנגון המנוע או המנגנון כולו?
  8. היי חברה,נתלתי בבעיה שהחלונות האחורים עושים רעש כמו בסירטון הזה רק שחלון אחד לא יורד עד הוסף ובסוף העליה יש רעש טררר חזק והחלון השני יורד עד הסוף אבל בסוף כשהחלון נסגר יש את הרעש המצויין. האם זה אומר שהמנוע גמור או שאפשר לסדר זאת בצורה ידנית ולא מסובכת שדורשת השקעה כספית?
  9. הדגם של 75 כ"ס לא יודע אם זה 16V לא התמקדתי (לא רכב שלי).. תודה מראש
  10. הרכב הוא רנו קליאו B 1400 שנת 2000 כמה עולה תיקון וטיפול ממוצע הכולל: שמן מנוע,שמן גיר,נוזל אנטיפריז,רצועת טיימינג,2 בולמים קידמים,2 בלמים קידמים,מיסב גלגל 1. עבודה+חלפים... ללא מע"מ וכולל מע"מ.
  11. איזו מידה יש לך? לזוג 550? כאילו משומשים?
  12. חבר'ה זה דגם חדש ממה שהבנתי יצא רק השנה,בינתיים רק דעות חיוביות המשך יבוא
  13. בינתיים לקחתי רביעיה של ה goodyear efficient grip performance כל צמיג 700 ש"ח במאזדה 3 ספיריט שלי,אחיזה מעולה צמיג שקט בעיר ומחוץ לעיר וכמובן פתר את כל עניין הרעשים מהצמיגים הישנים והרעידות בהגה.. כמובן לא הבאתי אותם ללימיט עוד אבל בינתיים נראה שיושבים מעולה. עוד לא יצא לי לבחון אותם בבלימות פתע,מה שכן מרגישים דביקים ברמות בפניות...
  14. מה דעתכם על הצמיגים? מידה 17/50/205 מאזדה 3 האם מחיר 700 ש"ח לאחד בסדר לצמיג מסוג זה?
  15. ממה שהבנתי יש סכימה לכבל כזה. AUX (הבננה) לתוך המערכת המקורית של המאזדה 3 הצורה הישנה,אודה מאוד אם מישהו יתן את החיווט שצריך לעשות בשביל שכפתור MEDIA יעביר אותי ל AUX ויהיה אפשר לשמוע.
×
×
  • תוכן חדש...