אהלן,היום חניתי באזור ב"ש איך שמגיעים משדרות שז"ר ואז פונים ימינה לרחוב רחה פריאר,מדובר על חניה בצד הנגדי של הכביש. התמרור מוצב בדיוק בצד השני של הכביש על יד הגדר ולכן לא שמים לב אליו מלכתחילה,ואין אבן שפה אזי הסימון בעייתי למי שמגיע מהאזור הזה ובקלות ניתן ליפול במצב כזה.
ישנו גם תמרור מהצד השני אבל למי שמגיע מהצד הנ"ל אין אפשרות לרואת גם אותו בצורה נורמלית. השאלה הנשאלת האם אין חובה באבני סימון שכן הסימון בעייתי ומלא נהגים קיבלו דוח"ות היום ובדוק לא ראו את התמרור,מה גם שחלק מהאזור שם הוא בכלל חול ליד גדר!!
מה שעוד גרם לי לרתוח זה כשבאתי לשלוח תופס ערעור בעיריה,ואני לא מקומי,החמודה בעירית תעבורה בעיר הסבירה לי שזה מקום ידוע ובאים הרבה על הטענה הזאת,אבל זה עבר איזה אישור של איזה משרד ושאין לי טעם לערער...
לפחות אני דוחה את הדו"ח על סה"כ 250 ,פשוט שיטתיות ועבריינות "חוקית" לדעתי ,יש אולי עם מי לדבר על הנושא הזה או שזה עוד פסילה בטוחה של 250 פני?
https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x15026646c9665eb7:0x9c5da1db59f3efa,%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8,+%D7%91%D7%90%D7%A8+%D7%A9%D7%91%D7%A2&gl=il&ei=d1VdUoyyNeWN4gT3hoGACg&ved=0CCkQ8gEwAA
זה האזור שהגעתי ממנו חניתי בצד שמאל.