Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אישתי כרגע בחל"ד. היא לא מעוניינת לחזור למקום העבודה הקודם ומעדיפה כמובן שיפטרו אותה (פיצויים פיטורין + דמי אבטלה).

איך אפשר "לסייע" למעביד לפטר אותה? אני יודע שיש חוק שאוסר לפטר אישה שחוזרת מחל"ד למקום העבודה למשך 60 יום מאז החזה.

 

תודה,

עופר.

פורסם

היא חתומה על סעיף 14 לפיצויים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אישה שילדה יכולה לא לחזור לעבודה ולהתפטר בטענה שעזיבת העבודה היא כדי לטפל בילד ולקבל כל מה שמגיע לה כאילו פוטרה.

בתום חופשת הלידה , ועדיף קצת לפני היא מודיעה בכתב למעסיק שהיא לא חוזרת לעבודה כדי לטפל בילד.

רק שלא תחזור לעבודה אחרי חופשת הלידה אפילו ליום אחד.

 

חפש בגוגל: "התפטרות לצורך טיפול בילד"

פורסם

תודה אבל הבעיה של הזכות לאבטלה נותרה לא פתורה: היא תצטרך להמתין 90 יום לפני שתהיה זכאית לאבטלה.

לכן חשוב לשכנע את המעביד שיפטר אותה ואז תהיה זכאית מידית לאבטלה.

פורסם
היא חתומה על סעיף 14 לפיצויים?

 

מסתבר שהיא בכלל לא חתומה על חוזה.

 

המעסיק לא יכול לפטר אותה מיידית - הוא חייב להעסיק אותה במשך 60 יום ורק אז מותר לו לפטר אותה

ידוע וגם רשמתי את זה למעלה. לכן שאלתי האם יש דרך בעצם לעקוף את החוק.

פורסם
תודה אבל הבעיה של הזכות לאבטלה נותרה לא פתורה: היא תצטרך להמתין 90 יום לפני שתהיה זכאית לאבטלה.

לכן חשוב לשכנע את המעביד שיפטר אותה ואז תהיה זכאית מידית לאבטלה.

 

 

אתה מודע לזה שדמי אבטלה זו לא הבטחת הכנסה או קיצבה שמגיעה למי שלא רוצה לעבוד ושכל אחד שעובד משתתף במימונה?

 

לשאלתך, שווה לנסות לדבר עם הבוס שתנהלו חלופת מכתבים שבה הוא יכתוב למשרד העבודה בקשה לפטר את אשתך עם העתק אליה והיא בתגובה תכתוב שהיא מבונה ורואה שצרכי הארגון השתנו ושהיא לא מתנגדת לפיטורין. עם מכתבים כאלה הוא יקבל אישור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אי אפשר והוא לא יקבל אישור.

ואם הוא יוציא לה מכתב פיטורין מביטוח לאומי יפנו אותה לתבוע אותו

אשתך נמצאת בפלונטר שנשים רבות נוספות נמצאות בו ואין פתרון.

שתי דרכי הפעולה: או לחזור לעבודה כרגיל ולאחר חודשיים שיפטרו אותה, או להתחיל ללכת לחתום בלשכה מיד מתום חופשת הלידה ולהתחיל לקבל אבטלה לאחר 90 יום.

 

צר לי.

 

צביקי

פורסם

האמת, לא הבנתי מה הבעיה?

 

אישה יכולה להתפטר (אחרי לידה) ולקבל את כל הפיצויים, עד כאן טוב.

למה היא חושבת שמגיע לה דמי אבטלה אם אין בכלל בכוונתה לעבוד?

 

ולצורך העניין נגיד שהיא תרשם בלשכת התעסוקה ותקבל דמי אבטלה וייפנו אותה לעבודה, מה אז?

אם היא תסרב, הרי באותה רגע יופסקו דמי האבטלה.

 

אז שוב, לא הבנתי מה הבעיה?

פורסם
מישהו אולי יודע על איזו דרך?

 

אתה שואל איך לרמות את ביטוח לאומי?

 

בחור אמיץ...:roll:

 

___________________________

 

דמי אבטלה מגיעים למי שהאבטלה נחתה עליו בעל כורחו, לא מי שבוחר לא לעבוד.

החוק נותן מענה בדיוק לצרכים שהוגדרו. הוא לא נועד לתת מענקים לנשים שבוחרות לא לעבוד יותר, אחרי הולדת התינוק (יש מדינות שכן, כאן עדיין אין מדיניות עידוד ילודה על חשבון עבודה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האמת, לא הבנתי מה הבעיה?

 

אישה יכולה להתפטר (אחרי לידה) ולקבל את כל הפיצויים, עד כאן טוב.

למה היא חושבת שמגיע לה דמי אבטלה אם אין בכלל בכוונתה לעבוד?

 

ולצורך העניין נגיד שהיא תרשם בלשכת התעסוקה ותקבל דמי אבטלה וייפנו אותה לעבודה, מה אז?

אם היא תסרב, הרי באותה רגע יופסקו דמי האבטלה.

 

אז שוב, לא הבנתי מה הבעיה?

 

מי אמר שאין בכוונתה לעבוד? הכוונה היא להחליף מקום עבודה ואם אפשר בינתיים להמשיך להכניס כסף.

הלוואי ולשכת התעסוקה תפנה אותה לעבודה חדשה.

 

אתה שואל איך לרמות את ביטוח לאומי?

 

בחור אמיץ...:roll:

 

למה לרמות? אני לא מחפש רמאות אלא פירצות כלשהן בחוק בנוגע לנשים שחוזרות לעבודה לאחר חל"ד.

אני לא מתכוון לעבוד על אף אחד או לבצע עבירה על החוק.

___________________________

 

דמי אבטלה מגיעים למי שהאבטלה נחתה עליו בעל כורחו, לא מי שבוחר לא לעבוד.

החוק נותן מענה בדיוק לצרכים שהוגדרו. הוא לא נועד לתת מענקים לנשים שבוחרות לא לעבוד יותר, אחרי הולדת התינוק (יש מדינות שכן, כאן עדיין אין מדיניות עידוד ילודה על חשבון עבודה).

פורסם
אתה שואל איך לרמות את ביטוח לאומי?

 

בחור אמיץ...:roll:

 

___________________________

 

דמי אבטלה מגיעים למי שהאבטלה נחתה עליו בעל כורחו, לא מי שבוחר לא לעבוד.

החוק נותן מענה בדיוק לצרכים שהוגדרו. הוא לא נועד לתת מענקים לנשים שבוחרות לא לעבוד יותר, אחרי הולדת התינוק (יש מדינות שכן, כאן עדיין אין מדיניות עידוד ילודה על חשבון עבודה).

 

בדיוק, ויותר מעצבן אותי בתור חבר במשפחה שבעלת עסק זה כל עניין הנשים בהריון. הרי אתה יודע שפיצויים יוצאים מכיס המעסיק כנראה שהיא לא ביחסים טובים עם המעסיק אחרת היא פשוט יכלה לדבר איתו ואז הפיטורין היו חוקיים כי שני הצדדים מסכימים על זה.

 

אתה מנסה בדרך כלשהי לאלץ את המעסיק לשלם פיצויים פלוס לקבל דמי אבטלה :x לא רוצה לעבוד יותר? שתתפטר ותקבל מה שתקבל וזהו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

×
×
  • תוכן חדש...