Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי סיויק 96 קרה לי פתאום שהאור גבוה לא נתפס. זאת אומרת אני מושך את הידית כלפי האור נדלק אבל שאני עוזב הידית חוזרת אחורה ואני נשאר עם אורות רגילים. פיטרתי את האזור של הידית אבל הכל שלם, אין קירקושים של משו שבור. אשמח לעזרה קצת דחוף אני לא יכול להמשיך לנהוג ככה תודה רון.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

ניסית לדחוף את הידית לכיוון ההפוך (כלומר קדימה), כי בחלק מהרכבים אור גבוה קבוע מופעל ע"י דחיפת הידית קדימה.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

מה ז"א אתה לא יכול לנהוג ככה, אתה מבין שלא נוהגים עם אור גבוה בד"כ...רק למקרה הצורך

בכל אופן נסה לדחוף הידית קדימה יש רכבים שמשום מה זה עובד ככה.

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה על התגובות, אבל ניסיתי לדחוף את הידית החוצה למרות שאני שנה וחצי עם הרכב ואני יודע לתפעל אותו והידית נשמשכת כלפי פנים. אני לא יכול לנסוע בדרך בלי אור גבוהה כי אני נוסע בשטחים!(תעשו חישוב לבד...). יש עוד רעיוניות? ויש מצב שהידית החכה בבת אחת?? לא כל כך נראה לי

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
תודה על התגובות, אבל ניסיתי לדחוף את הידית החוצה למרות שאני שנה וחצי עם הרכב ואני יודע לתפעל אותו והידית נשמשכת כלפי פנים. אני לא יכול לנסוע בדרך בלי אור גבוהה כי אני נוסע בשטחים!(תעשו חישוב לבד...). יש עוד רעיוניות? ויש מצב שהידית החכה בבת אחת?? לא כל כך נראה לי

כן, יש מצב שהידית הלכה ביום בהיר אחד וככל הניראה ידית אחרת תפתור את הבעייה.

פורסם
כן, יש מצב שהידית הלכה ביום בהיר אחד וככל הניראה ידית אחרת תפתור את הבעייה.

 

תודה על התשובה. עכשיו לחלק היותר מעניין אימה אפשר להשיג ידית כזאת? במחיר שפוי?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

מאזור אריאל.. אבל זאת סיויק בריטניה שהחלקים שלה שונים קצת.. השאלה גם איך מפרקים את החר* הזה כי אתה ניסיתי ולא הצלחתי. חייב לפרק את כל ההגה?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

קפוץ לצומת יקיר מוסך שניקרא מוסך חוצה שומרון קיים שם אדם בשם עבד מנהל המוסך. ישיג לך מייד את מבוקשך. תאמר לו מאור שלח אותך הוא גם יידאג לך במחיר.

×
×
  • תוכן חדש...