Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיישן ההצתה לא מראה סימפטומים כשיש סטרטר ? כלומר סטרטר שמסובב אבל אין הצתה והנעה?

לא ידעתי שחיישן הצתה קשור לסימפטום שאין בכלל סטרטר וככל הנראה לא מגיע מתח לסטרטר (אמרתי שאין התנגדות לסיבוב המפתח עד סוף הסוויטצ').

גם חיישן הצתה דפוק או מלוכלך היה מראה סימפטומים ככה לפעמים מידי פעם ותוך שניה מסתדר ?

 

בכל מקרה אני מוכן לנסות.

לפרק את החיישן עצמו או רק הקונקטור הכחול?

 

היום חיזקתי קצת את הקונקטור לסטרטר (הקונקטור הפשוט של המשיכה - חוט דק) ועברתי שוב לראות שכל המגעים במצבר (היו באמת מוזנחים) ובחיישנים השונים חזקים - נראה אם יסתדר.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

 

ניסיתי להחכים אבל מה שמצאתי בלינקים זה בעיות התנעה כשיש סטרטר ובעיות מנוע נכבה פתאומית בנסיעה-שזה באמת חיישן tdc. אצלי הבעיה שאין כלל סטרטר מידי פעם ואני לא מכיר שזה מאפיין של חיישן הצתה תקול . תנסה להסביר לי איפה אני לא מבין ואלמד בכיף הרי אני זקוק לעזרה ולא להיפך

פורסם

מניסיון עם רנו מגאן 1.6 ידנית שנת 2000, רנו קליאו 1.6 ידנית שנת 2002 שהיו בבעלותינו ועוד ידיעה על תקלה זהה במגאן של חבר - מדובר בחיישן הצתה. החלפה פותרת את הבעיה.

הבעיה היא בדיוק כפי שתיארת. לפעמים מניע בלי בעיה, לפעמים יש חשמל ואין סטרטר, בלי שום חוקיות, קשר לחום או קור. פשוט עניין רנדומלי.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

צודק, יתרה מזו, באם החיישן תקול, לא תירשם קוד שגיאה במחשב מנוע.

 

הנה מדריך לפירוק החלק.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189796

 

בשלב הראשון תנקה אותו, באם זה יעזור לכמה ימים , תקנה ותתקין חדש.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אם יש לך חיישן כחול

אני לא לקחתי סיכון והחלפתי כי אישתי נוהגת עליו וצריכה לאסוף את הילדים מהגן

אתה גם יכול להזמין באי ביי

פורסם

אני רואה שהקונקטור הכחול של הtdc מחובר לצמה של הפלוס עם איזולירבנד- סימן שהחליפו אותו בעבר (ידוע לי על בעיית הצתה לפני שקניתי אותו). אז פשוט להוציא הקונקטור מהחיישן לנקות ולהחזיר? דרך אגב עברתי על שרטוטי חשמל של סוויטצ לסטרטר ולא ראיתי מעורבות של tdc - הכיצד?

פורסם

אלף יש שירשורים בנושא

אבל לדעתי תוציא את החיישן לגמרי ותנקה גם את הראש שלו

אצלי הייתה קצת חלודה \לכלוך שהגיעה בגלל שאטם המים של הראדיאטור השפריץ והגיע לשם

פורסם
מצטער על החפירה, אבל האם מישהו ראה בשרטוט חשמלי שאחד התנאים לספק מתח לסטרטר זה קו מחיישן הצתה?

 

חיישן הצתה = TDC sensor. השם שלו קצת מטעה. בארץ קוראים לו חיישן הצתה כי יש איתו בעיות בהצתה. למעשה החיישן מיועד לעזור למחשב ההזרקה ברכב. החיישן עד כמה שידוע לי הוא ממשפחת ה-hall effect sensor. ישנה מסילה מיוחדת על גבי הflywheel או הקראנק והחיישן הזה למעשה מעביר למחשב את מיקום הקרנק (TDC=Top Dead Center) ובעזרתו יכול מחשב ההזרקה לתזמן נכון את ההצתה (ועוד הרבה דברים).

אז החיישן מחובר למחשב ההזרקה. עד כמה שידוע לי המחשב יספק מתח (דרך ממסר) לסטרטר גם אם אין קריאה מהחיישן הזה. מחשב ההזרקה לא יאפשר מתח לסטרטר אם לדוגמה יש בעיה עם האימובילייזר. אני לא אומר שזה האימובילייזר אבל זה דבר אחד לבדוק ולשלול.

 

בכל מקרה בהצלחה ותעדכן.

פורסם

כשלי הייתה בעיה בחיישן הצתה לא היה סטארטר כלל כאילו שאין מצבר או בעיה באימובילייזר

לדעתי המחשב יסרב לנסות להתניע ללא אות תקין מהחיישן

פורסם

שלום

תנסה לראות שזה קורה אם נורה אדומה קטנה נשארת דלוקת קבוע במרכז לוח השעונים.

זה אומר שיש בעיה במפתח והאימובילייזר המקורי תקול.

תנסה עם מפתח ספר.אם זה היה חיישן התצה היה סטרטר.

תנסה ותראה,בהצלחה.

פורסם

מוסך תלפיות תודה על העצה! אצלי נורת האימובילייזר נמצאת מימין. הכוונה לנורה של האימובילייזר או נורה אחרת? כמו כן, סוסוף תשובה מקצועית לגבי חיישן ההצתה והסטרט-כבוד!


×
×
  • תוכן חדש...