Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות KIA - בחו"ל 7, בארץ 3. מה הקטע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי איפה הבנת שזה שקר, רשום באתר, רשום בטפסים שקיבלת בנוסף? אם כן זה 3 ו4 שנים כמו שנאמר כבר.

 

אולי על דגם ספציפי הם לא נותנים וזה משהו אחר שצריך לבדוק מולם, למרות שאני לא מאמין, אני אתקשר בערב לדוד שלי לבדוק, הוא מנהל מוסך בקיה בדרום הארץ, אני אשאל אם יש דגמים שלא מקבלים את ה7 שנים.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי איפה הבנת שזה שקר, רשום באתר, רשום בטפסים שקיבלת בנוסף? אם כן זה 3 ו4 שנים כמו שנאמר כבר.

 

אולי על דגם ספציפי הם לא נותנים וזה משהו אחר שצריך לבדוק מולם, למרות שאני לא מאמין, אני אתקשר בערב לדוד שלי לבדוק, הוא מנהל מוסך בקיה בדרום הארץ, אני אשאל אם יש דגמים שלא מקבלים את ה7 שנים.

 

כמו שאמרתי - נכתב באתר 7 שנים על הפורטה החדשה (3 ו-4), אך בפועל אתה לא מקבל את ה4 הנוספות בכלל, אלא רק את ה3 הרגילות.

פורסם
כמו שאמרתי - נכתב באתר 7 שנים על הפורטה החדשה (3 ו-4), אך בפועל אתה לא מקבל את ה4 הנוספות בכלל, אלא רק את ה3 הרגילות.

 

ושוב אני שואל, איך הגעת למסקנה הזאת? איפה זה רשום? מי אמר?

כי כול מקום אחר מוכיח ההפך, שכן יש 7.

פורסם
ושוב אני שואל, איך הגעת למסקנה הזאת? איפה זה רשום? מי אמר?

כי כול מקום אחר מוכיח ההפך, שכן יש 7.

 

מה זאת אומרת איפה זה רשום, אני קניתי את הרכב בעצמי לפני יומיים ושאלתי את הסוכן על זה, וזו התשובה שקיבלתי... וכך גם היה כתוב ממה שאני זוכר, אבל את זה אני אבדוק יותר מאוחר היום.

בכל מקרה לא מאמין שהסוכן יגיד לי דברים לא נכונים, אז בנתיים אני סומך על מה שהוא אמר לי.

פורסם

אם מה שהתכוונת להגיד מלכתחילה זה שה"7 שנות אחריות" זה בעצם 3 מלאות+4 על מנוע וגיר אז כן, אתה צודק.

 

אם אתה טוען שיש רכבים שמפורסמים עם 7 שנות אחריות (בתנאים הנ"ל) אבל תכלס נותנים רק 3 שנות אחריות, לדעתי אתה טועה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפותח השרשור - אם זה כ"כ דיל-ברייקר מבחינתך, למה קנית? הכריחו אותך?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם מה שהתכוונת להגיד מלכתחילה זה שה"7 שנות אחריות" זה בעצם 3 מלאות+4 על מנוע וגיר אז כן, אתה צודק.

 

אם אתה טוען שיש רכבים שמפורסמים עם 7 שנות אחריות (בתנאים הנ"ל) אבל תכלס נותנים רק 3 שנות אחריות, לדעתי אתה טועה.

 

אני בטוח שאתה צודק.

מה גם שאני לא מאמין שחברה תחשוף את עצמה לתביעות ענק שכאלה, כמו כן אני בטוח שמישהו כבר היה עולה על זה, הרכבים האלה רצים לא יום ולא יומיים.

 

בשונה מנתון צריכת דלק - שיכולים להפיל על מתאר הדרך, צורת הנהיגה, הקרינה העל סגולית, מצב החסה בשטחים וכ׳ו...

 

מ4 שנים אחריות מורחבת יהיה קשה להתעלם ולהגיד - ״אהה סתם פרסמנו את זה, מה לא הבנתם את הבדיחה?״

פורסם
איך זה שבחו"ל יש 7 שנים אחריות על מכוניות של KIA, ובארץ העניין תופס רק לפיקאנטו ולריו? למה בחו"ל כשאני קונה בדיוק את אותו רכב אני מקבל 7 שנים, ופה רק 3? האם יש לזה סיבה הגיונית?

ואני עוד לא מדבר על ה10 שנים שנותנים בארה'ב...

 

1. חו"ל גדולה. אולי תפרט לאיזה מדינה אתה מתכוון?

2. אולי תוכל להעלות את הסימוכין לטענותיך להבדלים בין האחריות בארץ לאחריות באותם מקומות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ייתכן שזה קשור לעובדה שלתת לעם ישראל שירות והבטחות זה פתח לצרות. אנשים יפנו אל היבואן עם בלאי טבעי ויתבכיינו.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
1. חו"ל גדולה. אולי תפרט לאיזה מדינה אתה מתכוון?

2. אולי תוכל להעלות את הסימוכין לטענותיך להבדלים בין האחריות בארץ לאחריות באותם מקומות?

 

ארה'ב - http://www.kia.com/#/faq/

כתוב במפורש 10 שנים אחריות / 100 מיילים (5 מלאות ו5 חלקיות).

באירופה זה 7 שנים, כמו שאמור להיות בארץ אבל זה לא..

בריטניה - http://www.kia.co.uk/about-kia/faqs.aspx?bid={e97311c0-7ce3-45ad-9306-548baec83520}

פורסם

המלצתי היא לא לקנות בכלל רכב חדש בישראל, כי זה פשוט לא משתלם במצב הנוכחי.

אם אף אחד לא יקנה רכב חדש, בקרוב הרכבים שלנו יהיו כמו בקובה.

יש אנשים שקונים חדש כי טוב להם והם יכולים ולא רוצים בעיות עם רכב ישן. אלו הם המחירים, זה מה יש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ייתכן שזה קשור לעובדה שלתת לעם ישראל שירות והבטחות זה פתח לצרות. אנשים יפנו אל היבואן עם בלאי טבעי ויתבכיינו.

צודק, יש להפסיק מתן כל אחריות שהיא על רכבים חדשים הנמכרים בא"י. :roll:

 

---

 

ממה שמוכר לי קיה נותנים 3 שנים מלאות ועוד 4 עבור מנוע/גיר (בישראל).

Farar, יש לך מידע אחר? הצג אותו.

 

---

 

לא תמיד אורך ואופי האחריות בארץ זהים למצב בחו"ל. לרוב, יש את האחריות הבסיסית של היצרן ולפעמים יבואן מקומי במדינה כלשהי בוחר להוסיף מכיסו אחריות נוספת, וזאת כדי לקדם מכירות.

לדוגמא, אלפא רומאו בגרמניה מקבלת 4 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ.

באנגליה 5 שנים - http://www.alfaromeo.co.uk/uk/#/owner-services/warranty

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
צודק, יש להפסיק מתן כל אחריות שהיא על רכבים חדשים הנמכרים בא"י. :roll:

 

---

 

ממה שמוכר לי קיה נותנים 3 שנים מלאות ועוד 4 עבור מנוע/גיר (בישראל).

Farar, יש לך מידע אחר? הצג אותו.

 

---

 

לא תמיד אורך ואופי האחריות בארץ זהים למצב בחו"ל. לרוב, יש את האחריות הבסיסית של היצרן ולפעמים יבואן מקומי במדינה כלשהי בוחר להוסיף מכיסו אחריות נוספת, וזאת כדי לקדם מכירות.

לדוגמא, אלפא רומאו בגרמניה מקבלת 4 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ.

באנגליה 5 שנים - http://www.alfaromeo.co.uk/uk/#/owner-services/warranty

 

הדוגמא הזאת לא תופסת בקשר לקיה, כי האחריות הבסיסית של היצרן היא 7 שנים ממה שהבנתי. לא ברור לי איך זה בארץ רק 3.


×
×
  • תוכן חדש...